Magazine
Contact
Home
HSMAI Nederland en NHTV Breda gaan samenwerken
Tijdens het recente Love @ First Site congres op 20 mei jl. hebben HSMAI Managing Director Hans Poortvliet en NHTV Academie Directeur Toerisme Wicher Meijer een samenwerking tussen beide partijen officieel gemaakt. Onder toeziend oog van leden en genodigden tekenden beiden de overeenkomst hiertoe.

De ambities van beide partijen en de ontwikkelingen in de omgeving van de branche maakten een structurele samenwerking voor de hand liggend. “Op deze manier kunnen we nieuwe zaken gezamenlijk sneller oppakken om zo de branche en de daarin werkzame professionals van nieuwe initiatieven op een hoger niveau te voorzien” aldus Wicher Meijer van NHTV.

“We zullen ons in eerste instantie richten op een aantal zeer actuele en innovatieve thema’s als ‘Leven Lang Leren’, Social & New Media (waaronder het Innovatielab i.s.m. NBTC en EZ) en ‘Serious Gaming in Hospitality’. Deze samenwerking biedt beide partijen hiertoe een scala aan nieuwe mogelijkheden, kansen, inzichten en contacten” aldus Hans Poortvliet van HSMAI Nederland.

Concretisering
De komende maanden zal de samenwerking inhoudelijk geconcretiseerd worden. NHTV biedt HSMAI o.a. aanvullende kennis- en researchactiviteiten aan waarmee zij haar huidige kennis en programmering verder kan ontwikkelen. HSMAI zal met haar platform in de Hospitality sector de NHTV de kans bieden tot verdere profilering van haar instelling, medewerkers en studenten in de praktijk.

HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl

NHTV is, met ruim 7000 studenten, nationaal en internationaal een grote speler op het gebied van Toerisme, Leisure en Hopiality. NHTV biedt daartoe bachelor- en masteropleididingen en sinds kort ook wetenschappelijke opleidingen aan. Tevens faciliteert zij i.s.m. diverse marktpartijen toegepast onderzoek en maatwerk trajecten voor het bedrijfsleven. Meer informatie: www.nhtv.nl

Op de foto:
Hans Poortvliet (links) van HSMAI en Wicher Mijer van NHTV.
Foto van A. van West




2010-06-07
Beursorganisator ExpoProof lanceert een nieuwe vakbeurs: Veiligheid in de Openbare Ruimte. De nadruk van de beurs ligt op samenwerking, kennisdeling en slimme oplossingen voor de uitdagingen die komen kijken bij een veilige openbare ruimte. De beurs vindt plaats op 7 juni 2018 in Expo Houten.


 
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
januari | februari | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV