Magazine
Contact
Home
Nieuwe juryleden DFMA Awards
Twee nieuwe gezichten in de jury voor de DFMA Awards 2010. Edwin Blom (director Retail Grolsch) en Robert Essenstam (freelance strategy director & marketing communications consultant) nemen voor een periode van maximaal vier jaar zitting in de DFMA Awards jury. Samen met de zittende juryleden Wil de Koning (country manager Beiersdorf Nederland) en Rob Beemster (Adformatie) zullen zij op 15 november a.s. de DFMA Awards 2010 toekennen voor de beste cases in drie prijscategorieën: creativiteit, effectiviteit en innovatie.

Evenwicht in beoordeling
Uitgangspunt voor het formeren van een nieuwe jury was dat een deskundige en evenwichtige beoordeling op elk van de drie categorieën gewaarborgd moest zijn. Hierin wordt volgens de DFMA volledig voorzien met het aantreden van de twee nieuwe leden. Essenstam heeft een schat aan ervaring in reclameland als strategy director van o.a. Saatchi&Saatchi, hij zal voornamelijk samen met Beemster de creativiteit van de inzendingen beoordelen. Daarnaast zal Blom met zijn ruime marketing- en saleservaring in retail op de eerste plaats de effectiviteit beoordelen samen met de Koning die als nestor van de DFMA Awards jury voor een mooie balans zorgt. De totale jury zal een oordeel vellen over het innovatieve gehalte van de verschillende inzendingen.

Vanaf nu cases inzenden
Eerder dit jaar werd al gemeld dat vanaf 2010 elk fieldmarketingbureau één case kan inzenden per prijscategorie en dat de DFMA daarvoor een nieuw inzendformat heeft ontwikkeld. Op de website van de DFMA www.dfma.nl zijn inmiddels de Algemene Bepalingen van de awarduitreiking aangepast aan deze veranderingen. Ook is hier vanaf heden de Inzendingpresentatie 2010 te downloaden, onder DFMA Awards. Inzendingen kunnen tot uiterlijk 1 september 2010 per e-mail worden ingediend.


2010-05-24
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV