Magazine
Contact
Home
Nieuwe juryleden DFMA Awards
Twee nieuwe gezichten in de jury voor de DFMA Awards 2010. Edwin Blom (director Retail Grolsch) en Robert Essenstam (freelance strategy director & marketing communications consultant) nemen voor een periode van maximaal vier jaar zitting in de DFMA Awards jury. Samen met de zittende juryleden Wil de Koning (country manager Beiersdorf Nederland) en Rob Beemster (Adformatie) zullen zij op 15 november a.s. de DFMA Awards 2010 toekennen voor de beste cases in drie prijscategorieën: creativiteit, effectiviteit en innovatie.

Evenwicht in beoordeling
Uitgangspunt voor het formeren van een nieuwe jury was dat een deskundige en evenwichtige beoordeling op elk van de drie categorieën gewaarborgd moest zijn. Hierin wordt volgens de DFMA volledig voorzien met het aantreden van de twee nieuwe leden. Essenstam heeft een schat aan ervaring in reclameland als strategy director van o.a. Saatchi&Saatchi, hij zal voornamelijk samen met Beemster de creativiteit van de inzendingen beoordelen. Daarnaast zal Blom met zijn ruime marketing- en saleservaring in retail op de eerste plaats de effectiviteit beoordelen samen met de Koning die als nestor van de DFMA Awards jury voor een mooie balans zorgt. De totale jury zal een oordeel vellen over het innovatieve gehalte van de verschillende inzendingen.

Vanaf nu cases inzenden
Eerder dit jaar werd al gemeld dat vanaf 2010 elk fieldmarketingbureau één case kan inzenden per prijscategorie en dat de DFMA daarvoor een nieuw inzendformat heeft ontwikkeld. Op de website van de DFMA www.dfma.nl zijn inmiddels de Algemene Bepalingen van de awarduitreiking aangepast aan deze veranderingen. Ook is hier vanaf heden de Inzendingpresentatie 2010 te downloaden, onder DFMA Awards. Inzendingen kunnen tot uiterlijk 1 september 2010 per e-mail worden ingediend.


2010-05-24
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV