Magazine
Contact
Home
Nieuwe juryleden DFMA Awards
Twee nieuwe gezichten in de jury voor de DFMA Awards 2010. Edwin Blom (director Retail Grolsch) en Robert Essenstam (freelance strategy director & marketing communications consultant) nemen voor een periode van maximaal vier jaar zitting in de DFMA Awards jury. Samen met de zittende juryleden Wil de Koning (country manager Beiersdorf Nederland) en Rob Beemster (Adformatie) zullen zij op 15 november a.s. de DFMA Awards 2010 toekennen voor de beste cases in drie prijscategorieën: creativiteit, effectiviteit en innovatie.

Evenwicht in beoordeling
Uitgangspunt voor het formeren van een nieuwe jury was dat een deskundige en evenwichtige beoordeling op elk van de drie categorieën gewaarborgd moest zijn. Hierin wordt volgens de DFMA volledig voorzien met het aantreden van de twee nieuwe leden. Essenstam heeft een schat aan ervaring in reclameland als strategy director van o.a. Saatchi&Saatchi, hij zal voornamelijk samen met Beemster de creativiteit van de inzendingen beoordelen. Daarnaast zal Blom met zijn ruime marketing- en saleservaring in retail op de eerste plaats de effectiviteit beoordelen samen met de Koning die als nestor van de DFMA Awards jury voor een mooie balans zorgt. De totale jury zal een oordeel vellen over het innovatieve gehalte van de verschillende inzendingen.

Vanaf nu cases inzenden
Eerder dit jaar werd al gemeld dat vanaf 2010 elk fieldmarketingbureau één case kan inzenden per prijscategorie en dat de DFMA daarvoor een nieuw inzendformat heeft ontwikkeld. Op de website van de DFMA www.dfma.nl zijn inmiddels de Algemene Bepalingen van de awarduitreiking aangepast aan deze veranderingen. Ook is hier vanaf heden de Inzendingpresentatie 2010 te downloaden, onder DFMA Awards. Inzendingen kunnen tot uiterlijk 1 september 2010 per e-mail worden ingediend.


2010-05-24
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV