Magazine
Contact
Home
Maison vd Boer preferred supplier MECC
MECC Maastricht en Maison van den Boer tekenden vandaag een overeenkomst waarmee de samenwerking wordt verlengd tot en met het jaar 2015. Na een tender die was uitgeschreven door het Maastrichtse expositie- en congrescentrum volgde een intensieve procedure. Uiteindelijk bleek Maison van den Boer als veelzijdig en kundige hospitality-dienstverlener de hoofdprijs op te eisen. Geen exclusief recht zoals in het verleden, maar wel Preferred Supplier met hoofdletters geschreven.


Als organisator en faciliterende partij van congressen, beurzen en grootschalige publieksevenementen heeft MECC Maastricht vaak zeer specifieke en complexe cateringwensen waar te maken. “De diversiteit aan culinaire wensen alsook de vaak ingenieuze oplossingen in logistiek vragen om een zeer betrouwbare, consistente alsook flexibele cateringpartner. De samenwerking met Maison van den Boer kent een lange historie en kenmerkt zich als uitermate plezierig. Toen de tijd daar kwam dat een nieuw contract moest worden opgemaakt hebben we desondanks besloten een tender uit te schrijven. De uitkomst blijkt een bevestiging van dat we al jarenlang met de beste partij samenwerken. Een uitkomst waar ik dan ook zeer verheugd over ben”, aldus MECC-directeur René Hanssen. “Niet alleen willen we het beste voor ons zelf, met name willen we het beste voor onze relaties en opdrachtgevers. Met volle overtuiging weten we nu dat ze dit met Maison van den Boer krijgen”.

Ook Jeroen Enzerink, algemeen directeur van Maison van den Boer, is zeer verheugd: “MECC Maastricht is een grote en veelzijdige locatie met geweldige mogelijkheden voor beurzen, congressen, vergaderingen en evenementen. We werken al sinds eind jaren ’80 succesvol samen en zijn er trots op dat we onze krachten ook de komende jaren kunnen bundelen en zélfs gaan intensiveren.” Met die laatste opmerking doelt Enzerink met name op de rol van Maison van de Boer bij het naar Maastricht halen van nieuwe evenementen.

In de veelomvattende tenderprocedure stuurde de speciaal ingestelde commissie namelijk niet enkel op kwalitatieve aspecten. Ook werd gelet op inventiviteit en de commerciële daadkracht van potentiële cateraars bij het genereren van new business. Hanssen: “Het renderen van een venue zien wij als gedeelde verantwoordelijkheid. Het kan niet zo zijn dat onze hofleverancier op cateringgebied enkel leunt op de door ons binnengehaalde evenementen. Ook de cateraar zelf heeft daar een verantwoordelijkheid danwel verplichting in.”

In het nieuwe contract dat MECC Maastricht en Maison van den Boer vandaag met een handtekening bekrachtigden, is een wild card-constructie opgenomen. René Hanssen: “Niet voor niets kiezen wij weer met volle overtuiging voor Maison van den Boer. Niet alleen kwamen zij met glans uit de tender, met name op basis van jarenlange samenwerking hebben wij de ervaring dat zij op de meest uiteenlopende scenario’s met de juiste oplossingen komen. Toch willen wij ons bij zeer specifieke wensen of voorkeuren van new business-potentials niet bij voorkeur buiten spel zetten door ons te committeren aan exclusiviteit. Vandaar de wild cards. Deze flexibiliteit maakt ons nóg aantrekkelijker voor grote nieuwe klanten.”

Op de foto: (van links naar rechts): Aerd de Boode (Vestigingsmanager Maison van den Boer / MECC), René Hanssen (Directeur MECC Maastricht) en Jeroen Enzerink (Algemeen directeur van Maison van den Boer).



2010-05-24
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV