Magazine
Contact
Home
Premiums & Gadgets Overzicht in Expovisie
Een premium zegt meer dan duizend woorden. Het is een cliché, maar op een beursstand werkt het. Premiums doen immers in een oogopslag wat ze moeten doen; de aandacht trekken van langslopende beursbezoekers. Promotionele artikelen werken altijd en overal: ze zijn niet gebonden aan taal of culturele verschillen. Iedereen vindt het leuk om een bijzonder item te krijgen, van Amerikaan tot Aziaat en van Europeaan tot Arabier.

Bent u op zoek naar een passende give-away om een onvergetelijke indruk bij uw bezoekers of relaties achter te laten? Hou dan de komende Expovisie in de gaten. Want het Premiums & Gadgets Overzicht in de komende Expovisie biedt een compleet overzicht van de nieuwste promotionele producten. De Expovisie met daarin het Premiums & Gadgets Overzicht 2010 verschijnt op 11 juni.

Bent u nog geen abonnee van Expovisie en wilt u wel op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van (deelnemen aan) beurzen? Stuur dan snel een mail naar abonnementen@hetportaal.com en informeer naar de mogelijkheden.

Productwijzer op www.expovisie.nl
Binnenkort verschijnt op www.expovisie.nl de online productwijzer, met daarin de rubriek “Premiums & Gadgets”. In de productwijzer worden de producten op dezelfde wijze als in het overzicht gepresenteerd. Ga voor een voorproefje www.expovisie.nl/productwijzer



2010-05-11
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV