Magazine
Contact
Home
Eerste "VNU Exhibitions Academy" in juni
Om exposanten het maximale uit hun beursdeelname te laten halen organiseert VNU Exhibitions Europe vier maal per jaar de Exhibitions Academy. De academy is bestemd voor bedrijven die de eerst komende vier maanden aan een beurs deelnemen. Het programma spitst zich toe op marketing, sales en organisatie. De eerste Exhibitions Academy wordt 8 juni gehouden in Media Plaza in Utrecht.

Beurssucces hangt af van de mate waarin bedrijven hun doelstellingen kwantificeren. Uit onderzoek van VNU Exhibitions blijkt dat nog te veel bedrijven onvoldoende zicht hebben op hun eigen doelstellingen. Veel winst valt er volgens de organisator nog te boeken als bedrijven hun beursdeelname onderdeel maken van de marketing communicatiemix.

Marketing & Communicatie Manager Rianne Klein Geltink van VNU Exhibitions Europe: “Succesvolle leadgeneratie tijdens beurzen verdient een strategie. Dat is ook de insteek van de Exhibitions Academy. Na afloop zijn bedrijven in staat hun doelstellingen te formuleren, hun marketing hier op af te stemmen, zodat de salesmensen hun targets kunnen halen.”

Topsprekers op het gebied van beurzen- en eventmarketing leiden in toegespitste sessies van een kwartier deelnemers door hun beursdeelname. Na afloop beschikken de deelnemende bedrijven over een kant-en-klaar beursplan. Onderwerpen die aan bod komen: het bepalen van doelstellingen, de vertaalslag maken naar het standontwerp, de campagne, de standbemanning en het genereren van free publicity. Veel aandacht is er voor best practices van bestaande klanten van VNU Exhibitions.

De komende jaren gaat VNU Exhibitions substantieel investeren in het verhogen van het kennisniveau van Nederlandse bedrijven over het medium beurs. Zo organiseert VNU Exhibitions inmiddels standbemanning trainingen. Vanaf het najaar biedt VNU Exhibitions de Exhibitions Academy ook online aan. Het gaat hier met name om praktische uitleg van de instrumenten die VNU Exhibitions aanbiedt aan exposanten.

VNU Exhibitions Europe brengt ontmoetingen tot stand die leiden tot rendementvolle salescontacten. Het bedrijf is marktleider met vak- en consumentenbeurzen, exploiteert inmiddels 11 online vakbeurzen en organiseert voor CEO’s Strategie Summits.

Op de foto: entree Media Plaza Utrecht



2010-05-11
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV