Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs derde bij UFI Award
UFI, de wereldwijde associatie voor de tentoonstellingsindustrie, heeft Jaarbeurs Utrecht als finalist uitgeroepen voor de ICT Award on Customer Relationship Management for Exhibitions.

Deze Award richt zich op beurs- en evenementenorganisaties die op innovatieve wijze omgaan met CRM vraagstukken en de oplossingen daarvoor. Jaarbeurs Utrecht was één van de wereldwijde inzenders en op 30 april jl. werd in Parijs bekend gemaakt dat deze inzending een derde plek heeft verdiend. De inzending betrof het nieuwe registratiesysteem evisit, dat in januari 2010 is geïntroduceerd.

Kort uitgelegd is evisit een soort cockpit die organisatoren in staat stelt voor, tijdens en na het evenement mensen en markten te verbinden, dit realtime en draadloos. Enerzijds geeft evisit als marketingtool inzicht in de effecten en resultaten van marketinginspanningen rondom de beurs, het evenement of een congres. Anderzijds is het een logistieke backbone die een versimpelde en gebruiksvriendelijke invulling geeft aan de processen rondom bezoekerswerving, -registratie en leadborging. Ook voor exposanten.

Intussen hebben al meerdere organisatoren kennis gemaakt met evisit en wordt het systeem bij diverse beurzen ingezet. Het grote voordeel van evisit is dat alles via Jaarbeurs Utrecht geregeld kan worden en de vertaling naar de daadwerkelijke beursvloer hierdoor vanzelfsprekend, snel en makkelijk wordt gemaakt.


2010-05-03
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV