Magazine
Contact
Home
Hypsos vier projecten op World Expo
1 mei was de officiele opening: World Expo 2010: Better City Better Life. Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie projecten, heeft aan vier paviljoens gewerkt op de wereldtentoonstelling in Shanghai die naar verwachting 70 miljoen bezoekers zal trekken.


Degene die een wereldtentoonstelling heeft bezocht, weet welke voorbereidingen hiermee gemoeid gaan. Hypsos bedenkt en regisseert memorabele tentoonstellingen en een wereldtentoonstelling valt daarmee direct in hun werkveld. Hypsos tekende op deze World Expo voor maar liefst vier paviljoens:

Urbanian Ruim twee jaar lang was Hypsos onderdeel van het ontwerpteam van het 14.000 m2 grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.
Hong Kong Connect Hypsos was project manager voor het paviljoen van Hong Kong in de "Urban Best Practices Area". Het thema "Hong Kong Connect - Smart Card, Smart City, Smart Life" laat de leidende rol zien van Hong Kong in de ontwikkeling en toepassing van technologie om het leven van haar inwoners zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. In dit high tech paviljoen wordt smart card technologie toegepast en geïllustreerd op LED wanden en grote touchscreens.
UITP Voor de International Organization of Public Transport heeft Hypsos een zeer fraai paviljoen ontworpen en gerealiseerd. Voor deze organisatie die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen: "Public transport: Solutions for our future".
Johnson & Johnson Johnson & Johnson uit New York is een van de sponsors van het USA Paviljoen en Hypsos realiseerde een deel van dit paviljoen. J&J draagt hier hun slogan uit: 'Caring for the World, one person at a time'. Op een aantal 3D monitoren worden verschillende aspecten van J&J vertoond en in een interactief deel van de presentatie kunnen bezoekers middels sms berichten ervoor zorgen dat J&J ergens in China voor 'extra care' zorgt. En dat alles is ook via een speciale website te volgen.

Hypsos is onderdeel van de Hypsos Group, een veelzijdige groep bedrijven gespecialiseerd in 3Dcommunicatie. De brandstore Heineken the City in Amsterdam, retail concept Shopvertising en de tentoonstelling over Cradle to Cradle zijn slechts een paar voorbeelden van de creativiteit en vakmanschap van Hypsos.

Op de foto: Urbanian

2010-05-03
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV