Magazine
Contact
Home
Hypsos vier projecten op World Expo
1 mei was de officiele opening: World Expo 2010: Better City Better Life. Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie projecten, heeft aan vier paviljoens gewerkt op de wereldtentoonstelling in Shanghai die naar verwachting 70 miljoen bezoekers zal trekken.


Degene die een wereldtentoonstelling heeft bezocht, weet welke voorbereidingen hiermee gemoeid gaan. Hypsos bedenkt en regisseert memorabele tentoonstellingen en een wereldtentoonstelling valt daarmee direct in hun werkveld. Hypsos tekende op deze World Expo voor maar liefst vier paviljoens:

Urbanian Ruim twee jaar lang was Hypsos onderdeel van het ontwerpteam van het 14.000 m2 grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.
Hong Kong Connect Hypsos was project manager voor het paviljoen van Hong Kong in de "Urban Best Practices Area". Het thema "Hong Kong Connect - Smart Card, Smart City, Smart Life" laat de leidende rol zien van Hong Kong in de ontwikkeling en toepassing van technologie om het leven van haar inwoners zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. In dit high tech paviljoen wordt smart card technologie toegepast en geïllustreerd op LED wanden en grote touchscreens.
UITP Voor de International Organization of Public Transport heeft Hypsos een zeer fraai paviljoen ontworpen en gerealiseerd. Voor deze organisatie die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen: "Public transport: Solutions for our future".
Johnson & Johnson Johnson & Johnson uit New York is een van de sponsors van het USA Paviljoen en Hypsos realiseerde een deel van dit paviljoen. J&J draagt hier hun slogan uit: 'Caring for the World, one person at a time'. Op een aantal 3D monitoren worden verschillende aspecten van J&J vertoond en in een interactief deel van de presentatie kunnen bezoekers middels sms berichten ervoor zorgen dat J&J ergens in China voor 'extra care' zorgt. En dat alles is ook via een speciale website te volgen.

Hypsos is onderdeel van de Hypsos Group, een veelzijdige groep bedrijven gespecialiseerd in 3Dcommunicatie. De brandstore Heineken the City in Amsterdam, retail concept Shopvertising en de tentoonstelling over Cradle to Cradle zijn slechts een paar voorbeelden van de creativiteit en vakmanschap van Hypsos.

Op de foto: Urbanian

2010-05-03
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV