Magazine
Contact
Home
Hypsos vier projecten op World Expo
1 mei was de officiele opening: World Expo 2010: Better City Better Life. Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie projecten, heeft aan vier paviljoens gewerkt op de wereldtentoonstelling in Shanghai die naar verwachting 70 miljoen bezoekers zal trekken.


Degene die een wereldtentoonstelling heeft bezocht, weet welke voorbereidingen hiermee gemoeid gaan. Hypsos bedenkt en regisseert memorabele tentoonstellingen en een wereldtentoonstelling valt daarmee direct in hun werkveld. Hypsos tekende op deze World Expo voor maar liefst vier paviljoens:

Urbanian Ruim twee jaar lang was Hypsos onderdeel van het ontwerpteam van het 14.000 m2 grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.
Hong Kong Connect Hypsos was project manager voor het paviljoen van Hong Kong in de "Urban Best Practices Area". Het thema "Hong Kong Connect - Smart Card, Smart City, Smart Life" laat de leidende rol zien van Hong Kong in de ontwikkeling en toepassing van technologie om het leven van haar inwoners zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. In dit high tech paviljoen wordt smart card technologie toegepast en geïllustreerd op LED wanden en grote touchscreens.
UITP Voor de International Organization of Public Transport heeft Hypsos een zeer fraai paviljoen ontworpen en gerealiseerd. Voor deze organisatie die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen: "Public transport: Solutions for our future".
Johnson & Johnson Johnson & Johnson uit New York is een van de sponsors van het USA Paviljoen en Hypsos realiseerde een deel van dit paviljoen. J&J draagt hier hun slogan uit: 'Caring for the World, one person at a time'. Op een aantal 3D monitoren worden verschillende aspecten van J&J vertoond en in een interactief deel van de presentatie kunnen bezoekers middels sms berichten ervoor zorgen dat J&J ergens in China voor 'extra care' zorgt. En dat alles is ook via een speciale website te volgen.

Hypsos is onderdeel van de Hypsos Group, een veelzijdige groep bedrijven gespecialiseerd in 3Dcommunicatie. De brandstore Heineken the City in Amsterdam, retail concept Shopvertising en de tentoonstelling over Cradle to Cradle zijn slechts een paar voorbeelden van de creativiteit en vakmanschap van Hypsos.

Op de foto: Urbanian

2010-05-03
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV