Magazine
Contact
Home
Hypsos vier projecten op World Expo
1 mei was de officiele opening: World Expo 2010: Better City Better Life. Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie projecten, heeft aan vier paviljoens gewerkt op de wereldtentoonstelling in Shanghai die naar verwachting 70 miljoen bezoekers zal trekken.


Degene die een wereldtentoonstelling heeft bezocht, weet welke voorbereidingen hiermee gemoeid gaan. Hypsos bedenkt en regisseert memorabele tentoonstellingen en een wereldtentoonstelling valt daarmee direct in hun werkveld. Hypsos tekende op deze World Expo voor maar liefst vier paviljoens:

Urbanian Ruim twee jaar lang was Hypsos onderdeel van het ontwerpteam van het 14.000 m2 grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.
Hong Kong Connect Hypsos was project manager voor het paviljoen van Hong Kong in de "Urban Best Practices Area". Het thema "Hong Kong Connect - Smart Card, Smart City, Smart Life" laat de leidende rol zien van Hong Kong in de ontwikkeling en toepassing van technologie om het leven van haar inwoners zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken. In dit high tech paviljoen wordt smart card technologie toegepast en geïllustreerd op LED wanden en grote touchscreens.
UITP Voor de International Organization of Public Transport heeft Hypsos een zeer fraai paviljoen ontworpen en gerealiseerd. Voor deze organisatie die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen: "Public transport: Solutions for our future".
Johnson & Johnson Johnson & Johnson uit New York is een van de sponsors van het USA Paviljoen en Hypsos realiseerde een deel van dit paviljoen. J&J draagt hier hun slogan uit: 'Caring for the World, one person at a time'. Op een aantal 3D monitoren worden verschillende aspecten van J&J vertoond en in een interactief deel van de presentatie kunnen bezoekers middels sms berichten ervoor zorgen dat J&J ergens in China voor 'extra care' zorgt. En dat alles is ook via een speciale website te volgen.

Hypsos is onderdeel van de Hypsos Group, een veelzijdige groep bedrijven gespecialiseerd in 3Dcommunicatie. De brandstore Heineken the City in Amsterdam, retail concept Shopvertising en de tentoonstelling over Cradle to Cradle zijn slechts een paar voorbeelden van de creativiteit en vakmanschap van Hypsos.

Op de foto: Urbanian

2010-05-03
Viscom, de International Trade Fair for Visual Communication, zal vanaf heden jaarlijks plaatsvinden in Düsseldorf. Het evenement werd voorheen het ene jaar in Düsseldorf en het andere in Frankfurt gehouden. Ook zal de beurs voortaan niet meer in het najaar gehouden worden maar in januari, als aftrap van het nieuwe zakenjaar. Ook zal Viscom vanaf 2019 gelijktijdig gehouden worden met de PSI, die van 8 tot en met 10 januari plaatsvindt in Düsseldorf. 
 
De vakbeurs Auto Prof gaat per direct verder als Auto Prof AMT Live. De nieuwe titel werd op 17 oktober jongstleden gepresenteerd tijdens het officiële tekenmoment op Auto Prof in Hardenberg. Auto Prof en AMT maakten eerder al bekend dat ze de krachten gaan bundelen en beide evenementen zijn nu samengevoegd voor minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste editie van Auto Prof AMT Live is op 30 en 31 januari en 1 februari 2018 in Evenementenhal Gorinchem.
 
De twintigste editie van Bouw Compleet in combinatie met Schilder, Glas & Afbouw (S.G.A.) Vakdagen zijn bezocht door 12.674 professionals. Het exposantenaantal was ten opzichte van voorgaande jaren toegenomen naar 310. De beurzen vonden plaats op 10, 11 en 12 oktober in Evenementenhal Hardenberg.
 
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV