Magazine
Contact
Home
Beste premiums van 2010
De Pizzarette, de Power Mat, de Secrid kaarthouder, de Mini Memo- & Videorecorder: een greep uit de producten die onlangs zijn uitgeroepen tot de beste premiums en relatiegeschenken van 2010. De PromZ Promotional Products of the Year zijn de prijzen voor het beste Premium van het Jaar en het beste Relatiegeschenk van het jaar. Een publieksjury en een vakjury kennen hun eigen prijzen toe.

Publieksprijzen
Alle bezoekers van PromZ Event vormen de Publieksjury en kiezen uit de noviteiten op de beurs hun Beste Premium en Beste Relatiegeschenk van 2010. In de categorie Premiums gaat deze Publieksprijs naar de Cardprotector van Secrid, een ultradunne aluminium houder die betaalpassen en andere kaarten beschermt tegen beschadiging en voorkomt dat kaarten met een RFID-tag (zoals de OV-chipkaart) worden gehackt. De Publieksprijs in de categorie Relatiegeschenken is voor de Pizzarette van VepaGifts, een mini-pizzaset om aan tafel je eigen pizza’s te maken.

Vakprijzen Premiums
De winnaar in de categorie Premiums is de Mini Memo- en Video recorder van Alpha Impex. De Memo- en Videorecorder is de nieuwe versie van het "gele plakkertje". Kijk en spreek in de lens. Je hebt 30 seconden de tijd. Het rode lampje brandt om aan te geven dat er een boodschap te beluisteren valt. In de categorie Premiums was er een nominatie voor de Yoke Shopper van Gigagifts. Ook een nominatie voor de Lollipop Speaker van Jos! Premiums & Gifts.

Vakprijzen Relatiegeschenken
De winnaar in de categorie Relatiegeschenken is de Power Mat van CCO Poulis Group. Echt een noviteit. De Power Mat is een nieuwe oplossing om – maximaal vier - mobiele apparaten als telefoons en blackberry’s op te laden zonder snoeren en adapters.
Een nominatie in de categorie Relatiegeschenken is voor de Art Cube van Art Poetry & Design. Ook een nominatie in de categorie Relatiegeschenken voor de Secrid cardprotector van Secrid (zie hierboven).
Compacon is uitgeroepen tot Promotional Company of the Year 2010. Nominaties voor deze vakprijs gingen naar Bovi salespromotion en WOT&P. De prijzen werden bekend gemaakt op PromZ Event 2010.

Promotional Company of the Year
Promotional Company of the Year is de nieuwe naam voor Distributor of the Year. Deze vakprijs voor de beste leverancier van premiums en relatiegeschenken is een initiatief van PromZ Magazine en wordt ondersteund door de branchevereniging Platform Promotional Products. De award is nu voor het 8ste achtereenvolgende jaar uitgereikt.

Winnaar: Compacon
Compacon heeft deze titel nu voor het twee jaar op rij in de wacht gesleept. “Het bedrijf blijft goed scoren op de criteria als assortiment, betrouwbaarheid, service, communicatie/presentatie en vakkennis. Compacon is innovatief, creatief, herkenbaar en resultaatgericht. Compacon commit zich aan klanten. Het gaat bij Compacon niet om de producten, maar vooral om de oplossing voor de klant. Compacon hoort ook in 2010 weer op de hoogste tree op het podium van het vak,” aldus de jury.

Nominatie: Bovi
“Bovi is al jaren een stabiele en betrouwbare speler in de promotionele productenbranche in Nederland. Hét gezicht van Bovi is Frank Visser. Een man die staat voor zijn bedrijf en Bovi heeft uitgebouwd tot een leverancier van promotionele producten dat vooral regionaal een vooraanstaande positie heeft weten op te bouwen met mooie klanten,” vindt de jury.

Nominatie: WOT&P
“WOT&P vaart al jaren een opvallende, eigen koers en profileert zich als ‘dé allround en fullservice relatiegeschenken specialist’. WOT&P streeft dit profiel na met een scala aan activiteiten, zoals eigen catalogi, een goede showroom, een actief verkoopteam, een online shop, een afdeling kerstpakketten en deelname aan beurzen als PromZ Event. WOT&P is een actief bedrijf met een diversiteit aan – mooie – klanten,” meent de jury.



2010-04-22
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV