Magazine
Contact
Home
Beste premiums van 2010
De Pizzarette, de Power Mat, de Secrid kaarthouder, de Mini Memo- & Videorecorder: een greep uit de producten die onlangs zijn uitgeroepen tot de beste premiums en relatiegeschenken van 2010. De PromZ Promotional Products of the Year zijn de prijzen voor het beste Premium van het Jaar en het beste Relatiegeschenk van het jaar. Een publieksjury en een vakjury kennen hun eigen prijzen toe.

Publieksprijzen
Alle bezoekers van PromZ Event vormen de Publieksjury en kiezen uit de noviteiten op de beurs hun Beste Premium en Beste Relatiegeschenk van 2010. In de categorie Premiums gaat deze Publieksprijs naar de Cardprotector van Secrid, een ultradunne aluminium houder die betaalpassen en andere kaarten beschermt tegen beschadiging en voorkomt dat kaarten met een RFID-tag (zoals de OV-chipkaart) worden gehackt. De Publieksprijs in de categorie Relatiegeschenken is voor de Pizzarette van VepaGifts, een mini-pizzaset om aan tafel je eigen pizza’s te maken.

Vakprijzen Premiums
De winnaar in de categorie Premiums is de Mini Memo- en Video recorder van Alpha Impex. De Memo- en Videorecorder is de nieuwe versie van het "gele plakkertje". Kijk en spreek in de lens. Je hebt 30 seconden de tijd. Het rode lampje brandt om aan te geven dat er een boodschap te beluisteren valt. In de categorie Premiums was er een nominatie voor de Yoke Shopper van Gigagifts. Ook een nominatie voor de Lollipop Speaker van Jos! Premiums & Gifts.

Vakprijzen Relatiegeschenken
De winnaar in de categorie Relatiegeschenken is de Power Mat van CCO Poulis Group. Echt een noviteit. De Power Mat is een nieuwe oplossing om – maximaal vier - mobiele apparaten als telefoons en blackberry’s op te laden zonder snoeren en adapters.
Een nominatie in de categorie Relatiegeschenken is voor de Art Cube van Art Poetry & Design. Ook een nominatie in de categorie Relatiegeschenken voor de Secrid cardprotector van Secrid (zie hierboven).
Compacon is uitgeroepen tot Promotional Company of the Year 2010. Nominaties voor deze vakprijs gingen naar Bovi salespromotion en WOT&P. De prijzen werden bekend gemaakt op PromZ Event 2010.

Promotional Company of the Year
Promotional Company of the Year is de nieuwe naam voor Distributor of the Year. Deze vakprijs voor de beste leverancier van premiums en relatiegeschenken is een initiatief van PromZ Magazine en wordt ondersteund door de branchevereniging Platform Promotional Products. De award is nu voor het 8ste achtereenvolgende jaar uitgereikt.

Winnaar: Compacon
Compacon heeft deze titel nu voor het twee jaar op rij in de wacht gesleept. “Het bedrijf blijft goed scoren op de criteria als assortiment, betrouwbaarheid, service, communicatie/presentatie en vakkennis. Compacon is innovatief, creatief, herkenbaar en resultaatgericht. Compacon commit zich aan klanten. Het gaat bij Compacon niet om de producten, maar vooral om de oplossing voor de klant. Compacon hoort ook in 2010 weer op de hoogste tree op het podium van het vak,” aldus de jury.

Nominatie: Bovi
“Bovi is al jaren een stabiele en betrouwbare speler in de promotionele productenbranche in Nederland. Hét gezicht van Bovi is Frank Visser. Een man die staat voor zijn bedrijf en Bovi heeft uitgebouwd tot een leverancier van promotionele producten dat vooral regionaal een vooraanstaande positie heeft weten op te bouwen met mooie klanten,” vindt de jury.

Nominatie: WOT&P
“WOT&P vaart al jaren een opvallende, eigen koers en profileert zich als ‘dé allround en fullservice relatiegeschenken specialist’. WOT&P streeft dit profiel na met een scala aan activiteiten, zoals eigen catalogi, een goede showroom, een actief verkoopteam, een online shop, een afdeling kerstpakketten en deelname aan beurzen als PromZ Event. WOT&P is een actief bedrijf met een diversiteit aan – mooie – klanten,” meent de jury.



2010-04-22
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV