Magazine
Contact
Home
Directeur Jan Brands vertrekt bij CLC-VECTA
CLC-VECTA Centrum voor Live Communication, de brancheorganisatie voor beurzen, congressen en vergaderen, entertainment en incentives maakt bekend dat haar directeur, drs. J. (Jan) Brands (42) zijn vertrek heeft aangekondigd. Per 1 juni 2010 legt hij zijn functie neer. Brands gaat een nieuwe uitdaging aan bij Kunstconnectie, de branchevereniging voor kunsteducatie en kunstbeoefening.

In 2006 trad Brands in dienst van VECTA, de vereniging voor organisatoren van evenementen. Hij zette zich sinds 2008 ook in voor het CLC - Centrum voor Live Communication, het eerdere resultaat van de samenvoeging in 2007 van de brancheverenigingen ESAH (Exhibition Services Association Holland), Fbtn (Branchevereniging voor Beurzen en Evenementen) en VNC (Vereniging Nederlandse Congres- en vergaderbelangen). De afgelopen tijd was voor Brands een periode waar hij met veel voldoening op terug kan kijken. Met veel inzet heeft hij vorm gegeven aan de fusie van VECTA en CLC - Centrum voor Live Communication. Door deze fusie is per 1 januari 2010 een vereniging ontstaan die in staat is de gehele branche en al haar ketenspelers te vertegenwoordigen. ‘Ik heb me met veel plezier ingezet om de vereniging te brengen waar zij nu staat, voor mij is het tijd om het stokje over te dragen'.

Voorzitter Riemer Rijpkema geeft aan dat het bestuur begrip heeft voor deze keuze maar het betreurt dat Jan Brands vertrekt: ‘Het bestuur en de medewerkers van CLC-VECTA danken hem voor zijn inzet de afgelopen jaren en feliciteren hem van harte. Wij wensen hem veel succes en plezier in zijn nieuwe functie.’ Rijpkema meldt dat het bestuur op korte termijn een procedure start om in de opvolging te voorzien.

CLC-VECTA Centrum voor Live Communication is dé brancheorganisatie voor iedereen die professioneel betrokken is bij het organiseren, accommoderen en faciliteren van beurzen, congressen & vergaderen, evenementen, entertainment en incentives.

Nadere informatie over CLC-VECTA Centrum voor Live Communication is te vinden op www.clcvecta.nl.


2010-04-15
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV