Magazine
Contact
Home
Libema Zakelijk lanceert eigen magazine
Libéma Zakelijk, het business-to-business merk van leisure-concern Libéma, heeft onlangs een nieuw magazine gelanceerd. Duizenden bedrijven ontvangen vanaf nu het magazine Buitenkans. Het 44 pagina’s tellende magazine bundelt alle zakelijke mogelijkheden die de verschillende bedrijven van Libéma bieden: van een exclusieve avondsafari in Safaripark Beekse Bergen tot het organiseren van een event in IJsselhallen Zwolle. Buitenkans zal meerdere malen per jaar verschijnen en wordt gratis verstrekt.


Nick & Simon op de cover, een interview met Wouter Nicolaes van Studio 100, een introductie van 1931 Congrescentrum Brabanthallen en 24 uur op Beekse Bergen. Het zijn slechts vier van de artikelen uit de allereerste Buitenkans. Vanaf vandaag bundelt Libéma Zakelijk driemaal per jaar alle b-to-b mogelijkheden die de 22 bedrijven van het concern samen bieden in een magazine.

Frank Mimpen, Manager Marketing: “We kunnen zoveel meer dan het verhuren van vierkante meters voor events. Dat kwam in diverse brochures nooit helemaal uit de verf. In dit magazine presenteren we niet alleen de mogelijkheden van bekende Libéma-locaties, maar passeren werkelijk alle locaties de revue. Redactioneel kunnen we zakelijke relaties zo veel beter inspireren met ons veelzijdige aanbod”. Mimpen doelt daarmee op de keur aan mogelijkheden die Libéma op zakelijk gebied te bieden heeft. “Onze vakantieparken, attractieparken en beursaccommodaties lenen zich ook voor joint promotions, loyaliteitsprogramma’s, spaarprogramma’s en personeelskortingen.” Vanaf vandaag ontvangen duizenden bedrijven Buitenkans.

Om ook regionaal de aandacht van de ontvanger te krijgen, zijn er naast een landelijke variant ook versies voor de regio’s Zuidwest-Nederland en Noordoost-Nederland uitgebracht. Het magazine is ook te downloaden via de eveneens geheel nieuwe website www.libema.nl/zakelijk. Ook online worden alle b-to-b mogelijkheden van Libéma sinds kort gebundeld gepresenteerd.

Libéma Zakelijk is het business-to-business merk waaronder het leisure-concern alle zakelijke mogelijkheden bundelt. www.libema.nl/zakelijk

Als één van de grootste leisure-concerns van Nederland ontvangt Libéma jaarlijks ruim 5 miljoen gasten. De organisatie bestaat uit drie divisies; Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen.

2010-04-11
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV