Magazine
Contact
Home
Libema Zakelijk lanceert eigen magazine
Libéma Zakelijk, het business-to-business merk van leisure-concern Libéma, heeft onlangs een nieuw magazine gelanceerd. Duizenden bedrijven ontvangen vanaf nu het magazine Buitenkans. Het 44 pagina’s tellende magazine bundelt alle zakelijke mogelijkheden die de verschillende bedrijven van Libéma bieden: van een exclusieve avondsafari in Safaripark Beekse Bergen tot het organiseren van een event in IJsselhallen Zwolle. Buitenkans zal meerdere malen per jaar verschijnen en wordt gratis verstrekt.


Nick & Simon op de cover, een interview met Wouter Nicolaes van Studio 100, een introductie van 1931 Congrescentrum Brabanthallen en 24 uur op Beekse Bergen. Het zijn slechts vier van de artikelen uit de allereerste Buitenkans. Vanaf vandaag bundelt Libéma Zakelijk driemaal per jaar alle b-to-b mogelijkheden die de 22 bedrijven van het concern samen bieden in een magazine.

Frank Mimpen, Manager Marketing: “We kunnen zoveel meer dan het verhuren van vierkante meters voor events. Dat kwam in diverse brochures nooit helemaal uit de verf. In dit magazine presenteren we niet alleen de mogelijkheden van bekende Libéma-locaties, maar passeren werkelijk alle locaties de revue. Redactioneel kunnen we zakelijke relaties zo veel beter inspireren met ons veelzijdige aanbod”. Mimpen doelt daarmee op de keur aan mogelijkheden die Libéma op zakelijk gebied te bieden heeft. “Onze vakantieparken, attractieparken en beursaccommodaties lenen zich ook voor joint promotions, loyaliteitsprogramma’s, spaarprogramma’s en personeelskortingen.” Vanaf vandaag ontvangen duizenden bedrijven Buitenkans.

Om ook regionaal de aandacht van de ontvanger te krijgen, zijn er naast een landelijke variant ook versies voor de regio’s Zuidwest-Nederland en Noordoost-Nederland uitgebracht. Het magazine is ook te downloaden via de eveneens geheel nieuwe website www.libema.nl/zakelijk. Ook online worden alle b-to-b mogelijkheden van Libéma sinds kort gebundeld gepresenteerd.

Libéma Zakelijk is het business-to-business merk waaronder het leisure-concern alle zakelijke mogelijkheden bundelt. www.libema.nl/zakelijk

Als één van de grootste leisure-concerns van Nederland ontvangt Libéma jaarlijks ruim 5 miljoen gasten. De organisatie bestaat uit drie divisies; Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen.

2010-04-11
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV