Magazine
Contact
Home
Nieuwe sponsors Art Amsterdam
In tijden van crisis zijn merken vaak geneigd om hun sponsorcontracten te ontbinden of niet te verlengen. Zo niet voor Art Amsterdam. Het jaarlijkse, hedendaagse kunstevenement in Amsterdam RAI werkt in 2010 samen met haar trouwe partners, maar heeft met UPC en Vitra ook twee nieuwe sponsoren aangetrokken.


UPC is toegetreden als hoofdsponsor van Art Amsterdam en stelt als Amsterdams bedrijf graag haar televisie- en internetexpertise beschikbaar om vooraanstaande culturele projecten in Amsterdam toegankelijk te maken voor iedereen.
Het bedrijf Vitra richt de complete vip-lounge in op Art Amsterdam met haar designcollectie meubels.

Sponsorcontracten verlengd
De sponsorcontracten met Accenture, Citroën en Thieme Art zijn verlengd. Citroën is sinds 2009 vervoersponsor van Art Amsterdam. Accenture is, evenals voorgaande jaren, partner en maakt onder meer het nieuwe programma-onderdeel "No Holds Barred" mede mogelijk.
Ook Thieme Art steunt Art Amsterdam. Thieme Art, onderdeel van Thieme Grafimedia Groep, is al enige jaren sponsor van de Thieme Art Award en verzorgt tevens al het drukwerk van Art Amsterdam. Wegens succes geprolongeerd: het programma Young & Collecting, voor jonge, beginnende kunstverzamelaars, wordt ook dit jaar weer ondersteund door SNS Reaal Fonds.

Art Amsterdam 2010

Art Amsterdam is de oudste en grootste beurs voor hedendaagse en moderne kunst in Nederland. 129 toonaangevende galeries uit Nederland, Europa en Azië geven acte de présence in Amsterdam RAI. Het aanbod varieert van fotografie, schilderkunst en videokunst tot sculptuur, tekeningen en installaties. Art Amsterdam 2010 wordt gehouden van 26 t/m 30 mei in Amsterdam RAI.

Meer informatie is te vinden op www.artamsterdam.nl.


2010-03-30
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV