Magazine
Contact
Home
Nieuwe sponsors Art Amsterdam
In tijden van crisis zijn merken vaak geneigd om hun sponsorcontracten te ontbinden of niet te verlengen. Zo niet voor Art Amsterdam. Het jaarlijkse, hedendaagse kunstevenement in Amsterdam RAI werkt in 2010 samen met haar trouwe partners, maar heeft met UPC en Vitra ook twee nieuwe sponsoren aangetrokken.


UPC is toegetreden als hoofdsponsor van Art Amsterdam en stelt als Amsterdams bedrijf graag haar televisie- en internetexpertise beschikbaar om vooraanstaande culturele projecten in Amsterdam toegankelijk te maken voor iedereen.
Het bedrijf Vitra richt de complete vip-lounge in op Art Amsterdam met haar designcollectie meubels.

Sponsorcontracten verlengd
De sponsorcontracten met Accenture, Citroën en Thieme Art zijn verlengd. Citroën is sinds 2009 vervoersponsor van Art Amsterdam. Accenture is, evenals voorgaande jaren, partner en maakt onder meer het nieuwe programma-onderdeel "No Holds Barred" mede mogelijk.
Ook Thieme Art steunt Art Amsterdam. Thieme Art, onderdeel van Thieme Grafimedia Groep, is al enige jaren sponsor van de Thieme Art Award en verzorgt tevens al het drukwerk van Art Amsterdam. Wegens succes geprolongeerd: het programma Young & Collecting, voor jonge, beginnende kunstverzamelaars, wordt ook dit jaar weer ondersteund door SNS Reaal Fonds.

Art Amsterdam 2010

Art Amsterdam is de oudste en grootste beurs voor hedendaagse en moderne kunst in Nederland. 129 toonaangevende galeries uit Nederland, Europa en Azië geven acte de présence in Amsterdam RAI. Het aanbod varieert van fotografie, schilderkunst en videokunst tot sculptuur, tekeningen en installaties. Art Amsterdam 2010 wordt gehouden van 26 t/m 30 mei in Amsterdam RAI.

Meer informatie is te vinden op www.artamsterdam.nl.


2010-03-30
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV