Magazine
Contact
Home
Expovisie Young Designers Award
De Expovisie Young Designers Award. Dat is de naam van de nieuwe ontwerpwedstrijd die door Expovisie - met hulp van Hans de Wit van Wit Design - in het leven is geroepen. De prijs gaat naar het beste standontwerp van Nederland en België. De award wordt uitgereikt op 9 juni tijdens de beurs Expovisie Live in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.


Wat is de Expovisie Young Designers Award?
De Expovisie Young Designers Award is een ontwerpwedstrijd voor studenten en young professionals* ruimtelijke vormgeving, grafische vormgeving en andere ontwerprichtingen van kunstacademies en MBO's. De Expovisie Young Designers Award gaat naar de persoon / de personen die aan de hand van het deelnameformulier het beste standconcept heeft/hebben ontworpen. De Expovisie Young Designers Award wordt ondersteund door de Beroepsorganisatie van Nederlandse Ontwerpers (www.bno.nl).

Hoe werkt het?
De jury, onder leiding van Hans de Wit, kiest uit alle ingezonden standconcepten vijf genomineerden. De genomineerde concepten worden tentoongesteld in de “Designers Alley” op de beurs Expovisie Live op 9 en 10 juni in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. Tijdens de beurs moeten de genomineerden hun concept tegenover de jury en andere geïnteresseerden uitleggen en verdedigen. De winnaar van de Expovisie Young Designers Award 2010 wordt bekend gemaakt tijdens het Expovisie Live-feest op de avond van 9 juni.

De prijzen
De genomineerden en de winnaar worden niet alleen beloond met de Expovisie Young Designers Award, maar ook met een mooi geldbedrag. Het prijzengeld, vijf keer 250 euro en een keer 1250 euro, wordt gesponsord door gerenommeerde ontwerpbedrijven uit de live communicationbranche: oil for live communication, Promhouse, Dehullu, Wit Design en Expovisie.

Wat is Expovisie?
Expovisie is al 59 jaar het platform voor beursprofessionals. Expovisie wordt gelezen door standontwerpers, standbouwers, toeleveranciers aan de beurzenbranche, beursorganisatoren en marketing & communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven. Expovisie wordt uitgegeven door Het Portaal Uitgevers in Wormer en bestaat uit de volgende onderdelen: het magazine dat 4x per jaar verschijnt, de website www.expovisie.nl, de beurs Expovisie Live en de tweewekelijkse Expovisie E-newsbrief. De makers van Expovisie zijn de initiatiefnemers van de Expovisie Young Designers Award.

Vragen?
Heb je een vraag over de prijs? Neem dan contact op met Judith Munster, hoofdredacteur van Expovisie, telefoon (075) 6475747 of e-mail judith.munster@hetportaal.com

* Onder young professionals wordt verstaan: afgestudeerd in 2008, 2009 of 2010


2010-03-16
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV