Magazine
Contact
Home
Expovisie Young Designers Award
De Expovisie Young Designers Award. Dat is de naam van de nieuwe ontwerpwedstrijd die door Expovisie - met hulp van Hans de Wit van Wit Design - in het leven is geroepen. De prijs gaat naar het beste standontwerp van Nederland en België. De award wordt uitgereikt op 9 juni tijdens de beurs Expovisie Live in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.


Wat is de Expovisie Young Designers Award?
De Expovisie Young Designers Award is een ontwerpwedstrijd voor studenten en young professionals* ruimtelijke vormgeving, grafische vormgeving en andere ontwerprichtingen van kunstacademies en MBO's. De Expovisie Young Designers Award gaat naar de persoon / de personen die aan de hand van het deelnameformulier het beste standconcept heeft/hebben ontworpen. De Expovisie Young Designers Award wordt ondersteund door de Beroepsorganisatie van Nederlandse Ontwerpers (www.bno.nl).

Hoe werkt het?
De jury, onder leiding van Hans de Wit, kiest uit alle ingezonden standconcepten vijf genomineerden. De genomineerde concepten worden tentoongesteld in de “Designers Alley” op de beurs Expovisie Live op 9 en 10 juni in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. Tijdens de beurs moeten de genomineerden hun concept tegenover de jury en andere geïnteresseerden uitleggen en verdedigen. De winnaar van de Expovisie Young Designers Award 2010 wordt bekend gemaakt tijdens het Expovisie Live-feest op de avond van 9 juni.

De prijzen
De genomineerden en de winnaar worden niet alleen beloond met de Expovisie Young Designers Award, maar ook met een mooi geldbedrag. Het prijzengeld, vijf keer 250 euro en een keer 1250 euro, wordt gesponsord door gerenommeerde ontwerpbedrijven uit de live communicationbranche: oil for live communication, Promhouse, Dehullu, Wit Design en Expovisie.

Wat is Expovisie?
Expovisie is al 59 jaar het platform voor beursprofessionals. Expovisie wordt gelezen door standontwerpers, standbouwers, toeleveranciers aan de beurzenbranche, beursorganisatoren en marketing & communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven. Expovisie wordt uitgegeven door Het Portaal Uitgevers in Wormer en bestaat uit de volgende onderdelen: het magazine dat 4x per jaar verschijnt, de website www.expovisie.nl, de beurs Expovisie Live en de tweewekelijkse Expovisie E-newsbrief. De makers van Expovisie zijn de initiatiefnemers van de Expovisie Young Designers Award.

Vragen?
Heb je een vraag over de prijs? Neem dan contact op met Judith Munster, hoofdredacteur van Expovisie, telefoon (075) 6475747 of e-mail judith.munster@hetportaal.com

* Onder young professionals wordt verstaan: afgestudeerd in 2008, 2009 of 2010


2010-03-16
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV