Magazine
Contact
Home
HSMAI brengt Love @ First site
Op 20 mei aanstaande organiseert HSMAI in samenwerking met Hands-On Advies ‘Love @ First site – Meet your (customers) world online’. De programma-inhoud is nog gedeeltelijk een verrassing, ook voor de organisatie. De leden en genodigden bepalen namelijk mede de onderwerpen. Vast staat dat het congres in het teken zal staan van de meest recente ontwikkelingen online, waarbij directe toepasbaarheid leidend is.

Uniek
“Er is zoveel gaande op dit gebied, dat we niet ‘alles’ kunnen behandelen. Daarom laten we de keuze aan onze leden; de deelnemers bepalen de inhoud”, aldus Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland. Vorige week hebben alle leden van HSMAI Nederland en Hands-On Nieuwsbrief abonnees een e-mail ontvangen met daarin een aantal mogelijke topics waarop ‘gestemd’ kan worden. Hans Poortvliet: “Wij (HSMAI) zijn heel benieuwd naar de reacties en natuurlijk hoe dit uitpakt tijdens het congres. Ook voor ons is deze aanpak een eerste keer.” De eerste input stroomde direct na het verzenden van de e-mail al binnen.

Programma-indicatie
Op basis van de eerste reacties is duidelijk dat tijdens het congres o.a. zal worden stilgestaan bij diverse ICT, SEO- en Webtoepassingen en Social Media ontwikkelingen die zich binnen het HSMAI vakgebied (Sales, Marketing & Communicatie) afspelen. Mogelijke seminartitels zijn o.a.: Google Analytics; Affiliate marketing - geld verdienen met je website; Website CMS; Search Engine Optimisation (SEO); E-mail Marketing; en Social Networks & New Media.

HSMAI

HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl


2010-03-16
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV