Magazine
Contact
Home
HSMAI brengt Love @ First site
Op 20 mei aanstaande organiseert HSMAI in samenwerking met Hands-On Advies ‘Love @ First site – Meet your (customers) world online’. De programma-inhoud is nog gedeeltelijk een verrassing, ook voor de organisatie. De leden en genodigden bepalen namelijk mede de onderwerpen. Vast staat dat het congres in het teken zal staan van de meest recente ontwikkelingen online, waarbij directe toepasbaarheid leidend is.

Uniek
“Er is zoveel gaande op dit gebied, dat we niet ‘alles’ kunnen behandelen. Daarom laten we de keuze aan onze leden; de deelnemers bepalen de inhoud”, aldus Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland. Vorige week hebben alle leden van HSMAI Nederland en Hands-On Nieuwsbrief abonnees een e-mail ontvangen met daarin een aantal mogelijke topics waarop ‘gestemd’ kan worden. Hans Poortvliet: “Wij (HSMAI) zijn heel benieuwd naar de reacties en natuurlijk hoe dit uitpakt tijdens het congres. Ook voor ons is deze aanpak een eerste keer.” De eerste input stroomde direct na het verzenden van de e-mail al binnen.

Programma-indicatie
Op basis van de eerste reacties is duidelijk dat tijdens het congres o.a. zal worden stilgestaan bij diverse ICT, SEO- en Webtoepassingen en Social Media ontwikkelingen die zich binnen het HSMAI vakgebied (Sales, Marketing & Communicatie) afspelen. Mogelijke seminartitels zijn o.a.: Google Analytics; Affiliate marketing - geld verdienen met je website; Website CMS; Search Engine Optimisation (SEO); E-mail Marketing; en Social Networks & New Media.

HSMAI

HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl


2010-03-16
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV