Magazine
Contact
Home
Speciaal ondernemerspaviljoen op Expovisie Live
ExhibitionPower ontwikkelt in samenwerking met Expovisie Live een onderscheidend en uitnodigend paviljoen met compleet verzorgde beurspresentaties.


Het paviljoen is specifiek voor kleine ondernemingen binnen de beurzen- en evenementenbranche. Onze branche kent vele tientallen freelancers, zzp-ers en kleine ondernemingen die vaak vanwege hoge kosten, onervarenheid en gebrek aan tijd en presentatiemateriaal niet of nauwelijks aan beurzen deelnemen. Bijzonder jammer, want daarmee laten ze geweldige verkoop- en netwerkkansen liggen. Heeft u weinig ruimte nodig, weinig tijd en een beperkt budget? Wilt u optimale exposure aan branche- en vakgenoten met een kwalitatieve presentatie? Naast alle faciliteiten voor een optimale beurspresentatie wordt u gefaciliteerd in netwerk- en matchmakingmogelijkheden en maakt u ongelimiteerd gebruik van het hospitalityplein. Kies dus voor makkelijk, onderscheidend, optimale exposure tegen relatief lage kosten en laat u door professionals begeleiden en ondersteunen. Nodig uw relaties als vip-gast uit en presenteer uw organisatie in het beurstheater. Vip-gasten krijgen onder meer gratis toegang, gratis hapjes en drankjes in het Expo Café en een uitnodiging voor de feestavond op de eerste beursdag. Kortom; een compleet verzorgde beursdeelname gecombineerd met een inspirerende dag voor uw relaties. De faciliteiten voor paviljoendeelnemers worden uitgebreid met onder meer een online afsprakenregister, een voorbereidende bijeenkomst én uitgebreide exposure op een bijzondere website. Bel of mail Maarten Ouweneel voor een uitgebreid informatiepakket: ExhibitionPower, T: 06-26 417 217, E: m.ouweneel@exhibitionpower.nl, I: www.exhibitionpower.nl


2010-03-15
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV