Magazine
Contact
Home
"Become the best in your business"
De beroepsvereniging HSMAI signaleert een groot animo voor haar nieuwe jaarthema ‘Be(come) the best in your business: Yes YOU can!’ Het aantal inschrijvingen voor de eerste seminars van het jaar lopen harder dan normaal en ook de eerste 15 upgrades van het reguliere naar het ‘Learning Unlimited’ lidmaatschap zijn een feit.

Het eerste programma "Cold Calling" met Victor Bonke op donderdag 18 februari op De Rotterdam werd ruimschoots overschreven. Ook voor het komende seminar "Be(come) the best in … Presenting your business" met Pauline van Aken en Neil Roberts (donderdag 11 maart in Spant!) lopen de inschrijvingen hard.

'Het beeld bevestigt onze conclusies eind vorig jaar. De professional van vandaag de dag realiseert zich steeds meer dat hij zich verder moet- en ook wil ontwikkelen', aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland. 'Het betreft overigens wel duidelijk een behoefte aan specialistische deels traditionele verkoop- en presentatietechnieken in combinatie met nieuwe kennisgebieden als Social Media, nieuwe distributiekanalen en middelen. Traditie ontmoet 2.0 in ontwikkelingsbehoefte zeg maar.'

Niet alleen is de animo voor de bijeenkomsten hoger, ook de interesse voor het "Learning Unlimited" programma dat de HSMAI medio januari lanceerde is duidelijk aanwezig. Het programma, dat het HSMAI lidmaatschap combineert met ongelimiteerd trainen aan de HSMAI University voor € 995,- all-in, heeft inmiddels al 15 leden hun lidmaatschap doen "upgraden".

'Ook deze ontwikkeling toont aan dat men zich voorneemt- en de ruimte krijgt om meer aan persoonlijke ontwikkeling te gaan doen', aldus Poortvliet. “De combinatie lidmaatschap van de beroepsvereniging en ongelimiteerd trainen tegen een beperkte investering maken het voor zowel de werknemer als werkgever een aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarde. De eerste krijgt de ruimte zich te ontwikkelen, de tweede krijgt een (nog) professionelere en dus meer renderende werknemer.'



2010-03-15
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV