Magazine
Contact
Home
"Become the best in your business"
De beroepsvereniging HSMAI signaleert een groot animo voor haar nieuwe jaarthema ‘Be(come) the best in your business: Yes YOU can!’ Het aantal inschrijvingen voor de eerste seminars van het jaar lopen harder dan normaal en ook de eerste 15 upgrades van het reguliere naar het ‘Learning Unlimited’ lidmaatschap zijn een feit.

Het eerste programma "Cold Calling" met Victor Bonke op donderdag 18 februari op De Rotterdam werd ruimschoots overschreven. Ook voor het komende seminar "Be(come) the best in … Presenting your business" met Pauline van Aken en Neil Roberts (donderdag 11 maart in Spant!) lopen de inschrijvingen hard.

'Het beeld bevestigt onze conclusies eind vorig jaar. De professional van vandaag de dag realiseert zich steeds meer dat hij zich verder moet- en ook wil ontwikkelen', aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland. 'Het betreft overigens wel duidelijk een behoefte aan specialistische deels traditionele verkoop- en presentatietechnieken in combinatie met nieuwe kennisgebieden als Social Media, nieuwe distributiekanalen en middelen. Traditie ontmoet 2.0 in ontwikkelingsbehoefte zeg maar.'

Niet alleen is de animo voor de bijeenkomsten hoger, ook de interesse voor het "Learning Unlimited" programma dat de HSMAI medio januari lanceerde is duidelijk aanwezig. Het programma, dat het HSMAI lidmaatschap combineert met ongelimiteerd trainen aan de HSMAI University voor € 995,- all-in, heeft inmiddels al 15 leden hun lidmaatschap doen "upgraden".

'Ook deze ontwikkeling toont aan dat men zich voorneemt- en de ruimte krijgt om meer aan persoonlijke ontwikkeling te gaan doen', aldus Poortvliet. “De combinatie lidmaatschap van de beroepsvereniging en ongelimiteerd trainen tegen een beperkte investering maken het voor zowel de werknemer als werkgever een aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarde. De eerste krijgt de ruimte zich te ontwikkelen, de tweede krijgt een (nog) professionelere en dus meer renderende werknemer.'



2010-03-15
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV