Magazine
Contact
Home
"Become the best in your business"
De beroepsvereniging HSMAI signaleert een groot animo voor haar nieuwe jaarthema ‘Be(come) the best in your business: Yes YOU can!’ Het aantal inschrijvingen voor de eerste seminars van het jaar lopen harder dan normaal en ook de eerste 15 upgrades van het reguliere naar het ‘Learning Unlimited’ lidmaatschap zijn een feit.

Het eerste programma "Cold Calling" met Victor Bonke op donderdag 18 februari op De Rotterdam werd ruimschoots overschreven. Ook voor het komende seminar "Be(come) the best in … Presenting your business" met Pauline van Aken en Neil Roberts (donderdag 11 maart in Spant!) lopen de inschrijvingen hard.

'Het beeld bevestigt onze conclusies eind vorig jaar. De professional van vandaag de dag realiseert zich steeds meer dat hij zich verder moet- en ook wil ontwikkelen', aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland. 'Het betreft overigens wel duidelijk een behoefte aan specialistische deels traditionele verkoop- en presentatietechnieken in combinatie met nieuwe kennisgebieden als Social Media, nieuwe distributiekanalen en middelen. Traditie ontmoet 2.0 in ontwikkelingsbehoefte zeg maar.'

Niet alleen is de animo voor de bijeenkomsten hoger, ook de interesse voor het "Learning Unlimited" programma dat de HSMAI medio januari lanceerde is duidelijk aanwezig. Het programma, dat het HSMAI lidmaatschap combineert met ongelimiteerd trainen aan de HSMAI University voor € 995,- all-in, heeft inmiddels al 15 leden hun lidmaatschap doen "upgraden".

'Ook deze ontwikkeling toont aan dat men zich voorneemt- en de ruimte krijgt om meer aan persoonlijke ontwikkeling te gaan doen', aldus Poortvliet. “De combinatie lidmaatschap van de beroepsvereniging en ongelimiteerd trainen tegen een beperkte investering maken het voor zowel de werknemer als werkgever een aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarde. De eerste krijgt de ruimte zich te ontwikkelen, de tweede krijgt een (nog) professionelere en dus meer renderende werknemer.'



2010-03-15
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV