Magazine
Contact
Home
Hypsos bouwt paviljoen op World Expo Shanghai
Met minder dan twee maanden voor de officiële opening van de 2010 World Expo in Shanghai, is Hypsos gestart aan een vierde project op dit spraakmakende evenement. De Hypsos vestiging in Hong Kong is al ruim twee jaar betrokken bij diverse projecten op deze Wldtentoonstelling.

De laatste opdracht die Hypsos hier heeft binnengehaald is voor de International Organization of Public Transport waarvoor Hypsos eenfraai paviljoen heeft ontworpen. Voor deze organisatie die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen: "Public transport: Solutions for our future". De productievoorbereiding is inmiddels begonnen en begin april dient het paviljoen aan de klant te worden overgedragen.

Hypsos werkt ook aan het Hong Kong Pavilion in de Urban Best Practices Area en realiseert een presentatie voor Johnson & Johnson in het USA paviljoen. Een ander paviljoen waar Hypsos onderdeel was van het ontwerpteam is het 14.000 m2 grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.

De wereldtentoonstelling wordt van 1 mei t/m 31 oktober gehouden in Shanghai en zal naar verwachting zeventig miljoen bezoekers ontvangen.

Info www.hypsos.com



2010-03-03
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV