Magazine
Contact
Home
Hypsos bouwt paviljoen op World Expo Shanghai
Met minder dan twee maanden voor de officiële opening van de 2010 World Expo in Shanghai, is Hypsos gestart aan een vierde project op dit spraakmakende evenement. De Hypsos vestiging in Hong Kong is al ruim twee jaar betrokken bij diverse projecten op deze Wldtentoonstelling.

De laatste opdracht die Hypsos hier heeft binnengehaald is voor de International Organization of Public Transport waarvoor Hypsos eenfraai paviljoen heeft ontworpen. Voor deze organisatie die wereldwijd openbaar vervoer en duurzame vormen van transport promoot, is een heuvelachtig landschap voorgesteld waar leden van deze organisatie hun boodschap in Shanghai uitdragen: "Public transport: Solutions for our future". De productievoorbereiding is inmiddels begonnen en begin april dient het paviljoen aan de klant te worden overgedragen.

Hypsos werkt ook aan het Hong Kong Pavilion in de Urban Best Practices Area en realiseert een presentatie voor Johnson & Johnson in het USA paviljoen. Een ander paviljoen waar Hypsos onderdeel was van het ontwerpteam is het 14.000 m2 grote Urbanian, dat geldt als één van de meest prestigieuze paviljoens op het Shanghai World Expo.

De wereldtentoonstelling wordt van 1 mei t/m 31 oktober gehouden in Shanghai en zal naar verwachting zeventig miljoen bezoekers ontvangen.

Info www.hypsos.com



2010-03-03
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV