Magazine
Contact
Home
PromZ Event in het teken van loyalty
Promz Event 2010 staat helemaal in het teken van loyalty. Leveranciers van promotionele producten en relatiegeschenken tonen hun nieuwste collecties en in het Belevenissen Paviljoen staan de aanbieders van loyaltyconcepten die zich richten op interactie. Kortom, het complete scala aan mogelijkheden voor relatiebeheer vindt u op PromZ Event 2010.


Onschatbare waarde
Loyalty is in het bedrijfsleven van onschatbare waarde, zowel van de kant van klanten als van medewerkers. Bewezen is dat gewoon een dank-je-wel het bestendigen van een relatie ondersteunt. Het geven van een relatiegeschenk is een manier om dat bedankje over te brengen. Bedankt dat we samen zaken doen, of bedankt dat je je zo inzet voor het bedrijf. Een geschenk met kerst, of met Pasen, aan het begin van de zomervakantie, of zomaar ergens in het jaar (en dat valt nog eens extra op bij de ontvangers!).

Alles voor relatiebeheer
PromZ Event is de grootste beurs in de Benelux voor alles wat met relatiebeheer heeft te maken. Jaarlijks bezoeken zo’n 7000 professionals uit het bedrijfsleven, (semi)overheid en non-profit organisaties deze beurs. PromZ Event 2010 vindt plaats op 13, 14 & 15 april in de Jaarbeurs in Utrecht.

Gratis entree voor professionals
Als u in uw bedrijf (mede) verantwoordelijk bent voor de inkoop van promotionele producten, relatiegeschenken en activiteiten op het gebied van relatiebeheer, kunt u PromZ Event kosteloos bezoeken. U hoeft zich alleen even voor te registreren via www.promzevent.nl (Zonder voorregistratie bedraagt de entree 30 euro.)


2010-02-25
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV