Magazine
Contact
Home
PromZ Event in het teken van loyalty
Promz Event 2010 staat helemaal in het teken van loyalty. Leveranciers van promotionele producten en relatiegeschenken tonen hun nieuwste collecties en in het Belevenissen Paviljoen staan de aanbieders van loyaltyconcepten die zich richten op interactie. Kortom, het complete scala aan mogelijkheden voor relatiebeheer vindt u op PromZ Event 2010.


Onschatbare waarde
Loyalty is in het bedrijfsleven van onschatbare waarde, zowel van de kant van klanten als van medewerkers. Bewezen is dat gewoon een dank-je-wel het bestendigen van een relatie ondersteunt. Het geven van een relatiegeschenk is een manier om dat bedankje over te brengen. Bedankt dat we samen zaken doen, of bedankt dat je je zo inzet voor het bedrijf. Een geschenk met kerst, of met Pasen, aan het begin van de zomervakantie, of zomaar ergens in het jaar (en dat valt nog eens extra op bij de ontvangers!).

Alles voor relatiebeheer
PromZ Event is de grootste beurs in de Benelux voor alles wat met relatiebeheer heeft te maken. Jaarlijks bezoeken zo’n 7000 professionals uit het bedrijfsleven, (semi)overheid en non-profit organisaties deze beurs. PromZ Event 2010 vindt plaats op 13, 14 & 15 april in de Jaarbeurs in Utrecht.

Gratis entree voor professionals
Als u in uw bedrijf (mede) verantwoordelijk bent voor de inkoop van promotionele producten, relatiegeschenken en activiteiten op het gebied van relatiebeheer, kunt u PromZ Event kosteloos bezoeken. U hoeft zich alleen even voor te registreren via www.promzevent.nl (Zonder voorregistratie bedraagt de entree 30 euro.)


2010-02-25
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV