Magazine
Contact
Home
Ontwerpwedstrijd Young Designers Award
De Expovisie Young Designers Award. Dat is de naam van de nieuwe ontwerpwedstrijd die door Expovisie - met hulp van Hans de Wit van Wit Design - in het leven is geroepen. De prijs gaat naar het beste standontwerp van Nederland en België.


Wat is de Expovisie Young Designers Award?
De Expovisie Young Designers Award is een ontwerpwedstrijd voor studenten en young professionals* ruimtelijke vormgeving, grafische vormgeving en andere ontwerprichtingen van kunstacademies en MBO's. De Expovisie Young Designers Award gaat naar de persoon / de personen die aan de hand van het deelnameformulier het beste standconcept heeft/hebben ontworpen. De Expovisie Young Designers Award wordt ondersteund door de Beroepsorganisatie van Nederlandse Ontwerpers (www.bno.nl).

Hoe werkt het?
De jury, onder leiding van Hans de Wit, kiest uit alle ingezonden standconcepten vijf genomineerden. Tijdens de award bijeenkomst moeten de genomineerden hun concept tegenover de jury en andere geïnteresseerden uitleggen en verdedigen. De winnaar van de Expovisie Young Designers Award 2010 wordt daarna bekend gemaakt.

De prijzen
De genomineerden en de winnaar worden niet alleen beloond met de Expovisie Young Designers Award, maar ook met een mooi geldbedrag. Het prijzengeld, vijf keer 250 euro en een keer 1250 euro, wordt gesponsord door gerenommeerde ontwerpbedrijven uit de live communicationbranche: oil for live communication, Promhouse, Dehullu, Wit Design en Expovisie. 

Wat is Expovisie?
Expovisie is al 59 jaar het platform voor beursprofessionals. Expovisie wordt gelezen door standontwerpers, standbouwers, toeleveranciers aan de beurzenbranche, beursorganisatoren en marketing & communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven. Expovisie wordt uitgegeven door Het Portaal Uitgevers in Wormer en bestaat uit de volgende onderdelen: het magazine dat 4x per jaar verschijnt, de website www.expovisie.nl, de beurs Expovisie Live en de tweewekelijkse Expovisie E-newsbrief. De makers van Expovisie zijn de initiatiefnemers van de Expovisie Young Designers Award.

Vragen?
Heb je een vraag over de prijs? Neem dan contact op met Judith Munster, hoofdredacteur van Expovisie, telefoon (075) 6475747 of e-mail judith.munster@hetportaal.com

* Onder young professionals wordt verstaan: afgestudeerd in 2008, 2009 of 2010 


2010-03-09
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV