Magazine
Contact
Home
Bent u ook groen?
Groen is hot! Het bewustwordingsproces is in volle gang; we worden met z'n allen steeds milieubewuster. We kopen zuinige auto's, zamelen plastic, glas en gft in, laten een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk achter én bezoeken het liefst beurzen en evenementen die zo groen mogelijk georganiseerd zijn.

Kortom: we stevenen pijlsnel af op een groene economie, waar je alleen nog kunt scoren als je groene producten en diensten op een groene manier produceert en verkoopt. Wij van Expovisie volgen deze trend op de voet en zullen er blijvend aandacht aan besteden. Dus heeft u groene vingers, producten, diensten, ideeën, strategieën of plannen die interessant zijn voor de lezers van Expovisie? Meld het dan via expovisie@hetportaal.com. Ook als u vragen heeft over zaken die met maatschappelijk verantwoord ondernemen te maken hebben, kunt u dit melden via expovisie@hetportaal.com. Wij gaan voor u op zoek  naar het antwoord.

En wat doet Expovisie zelf aan de nodige groenvoorziening? We hebben besloten om vanaf 2010 de verschijningsfrequentie van Expovisie terug te brengen van zes keer naar vier keer jaar en meer aandacht te besteden aan de website en de tweewekelijkse e-newsbrief. In de komende Expovisie, die 30 maart verschijnt besteden we in een groot  "groen dossier " uitgebreid aandacht aan dit onderwerp. En dat is slechts het begin, want we hopen in de toekomst nog veel groener te worden. U toch ook?


2010-02-24
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV