Magazine
Contact
Home
Bent u ook groen?
Groen is hot! Het bewustwordingsproces is in volle gang; we worden met z'n allen steeds milieubewuster. We kopen zuinige auto's, zamelen plastic, glas en gft in, laten een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk achter én bezoeken het liefst beurzen en evenementen die zo groen mogelijk georganiseerd zijn.

Kortom: we stevenen pijlsnel af op een groene economie, waar je alleen nog kunt scoren als je groene producten en diensten op een groene manier produceert en verkoopt. Wij van Expovisie volgen deze trend op de voet en zullen er blijvend aandacht aan besteden. Dus heeft u groene vingers, producten, diensten, ideeën, strategieën of plannen die interessant zijn voor de lezers van Expovisie? Meld het dan via expovisie@hetportaal.com. Ook als u vragen heeft over zaken die met maatschappelijk verantwoord ondernemen te maken hebben, kunt u dit melden via expovisie@hetportaal.com. Wij gaan voor u op zoek  naar het antwoord.

En wat doet Expovisie zelf aan de nodige groenvoorziening? We hebben besloten om vanaf 2010 de verschijningsfrequentie van Expovisie terug te brengen van zes keer naar vier keer jaar en meer aandacht te besteden aan de website en de tweewekelijkse e-newsbrief. In de komende Expovisie, die 30 maart verschijnt besteden we in een groot  "groen dossier " uitgebreid aandacht aan dit onderwerp. En dat is slechts het begin, want we hopen in de toekomst nog veel groener te worden. U toch ook?


2010-02-24
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV