Magazine
Contact
Home
Nieuw: Expovisie Young Designers Award
Expovisie Young Designers Award. Dat is de naam van de nieuwe ontwerpwedstrijd voor studenten die door Expovisie - met hulp van Hans de Wit van Wit Design - in het leven is geroepen. De prijs gaat naar het beste standontwerp van Nederland en België. De award wordt uitgereikt op 9 juni tijdens de beurs Expovisie Live in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.


Wat is de Expovisie Young Designers Award?
De Expovisie Young Designers Award is een ontwerpwedstrijd voor studenten en young professionals* ruimtelijke vormgeving, grafische vormgeving en andere ontwerprichtingen van kunstacademies en MBO's. De Expovisie Young Designers Award gaat naar de persoon die aan de hand van het deelnameformulier het beste standconcept heeft ontworpen. De Expovisie Young Designers Award wordt ondersteund door de Beroepsorganisatie van Nederlandse Ontwerpers (www.bno.nl).

Hoe werkt het?

De jury, onder leiding van Hans de Wit, kiest uit alle ingezonden standconcepten vijf genomineerden. De genomineerde concepten worden tentoongesteld in de “Designers Alley” op de beurs Expovisie Live op 9 en 10 juni in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. Tijdens de beurs moeten de genomineerden hun concept tegenover de jury en andere geïnteresseerden uitleggen en verdedigen. De winnaar van de Expovisie Young Designers Award 2010 wordt bekend gemaakt tijdens het Expovisie Live-feest op de avond van 9 juni.

De prijzen
De genomineerden en de winnaar worden niet alleen beloond met de Expovisie Young Designers Award, maar ook met een mooi geldbedrag. Het prijzengeld, vijf keer 250 euro en één keer 1250 euro, wordt gesponsord door gerenommeerde ontwerpbedrijven uit de live communicationbranche: oil for live communication, Promhouse, Dehullu, Wit Design en Expovisie.

Wat is Expovisie?
Expovisie is al 59 jaar het platform voor beursprofessionals. Expovisie wordt gelezen door standontwerpers, standbouwers, toeleveranciers aan de beurzenbranche, beursorganisatoren en marketing & communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven. Expovisie wordt uitgegeven door Het Portaal Uitgevers in Wormer en bestaat uit de volgende onderdelen: het magazine dat 4x per jaar verschijnt, de website www.expovisie.nl, de beurs Expovisie Live en de tweewekelijkse Expovisie E-newsbrief.

* Onder young professionals wordt verstaan: afgestudeerd in 2008, 2009 of 2010



2010-02-15
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV