Magazine
Contact
Home
Nieuw: Expovisie Young Designers Award
Expovisie Young Designers Award. Dat is de naam van de nieuwe ontwerpwedstrijd voor studenten die door Expovisie - met hulp van Hans de Wit van Wit Design - in het leven is geroepen. De prijs gaat naar het beste standontwerp van Nederland en België. De award wordt uitgereikt op 9 juni tijdens de beurs Expovisie Live in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.


Wat is de Expovisie Young Designers Award?
De Expovisie Young Designers Award is een ontwerpwedstrijd voor studenten en young professionals* ruimtelijke vormgeving, grafische vormgeving en andere ontwerprichtingen van kunstacademies en MBO's. De Expovisie Young Designers Award gaat naar de persoon die aan de hand van het deelnameformulier het beste standconcept heeft ontworpen. De Expovisie Young Designers Award wordt ondersteund door de Beroepsorganisatie van Nederlandse Ontwerpers (www.bno.nl).

Hoe werkt het?

De jury, onder leiding van Hans de Wit, kiest uit alle ingezonden standconcepten vijf genomineerden. De genomineerde concepten worden tentoongesteld in de “Designers Alley” op de beurs Expovisie Live op 9 en 10 juni in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. Tijdens de beurs moeten de genomineerden hun concept tegenover de jury en andere geïnteresseerden uitleggen en verdedigen. De winnaar van de Expovisie Young Designers Award 2010 wordt bekend gemaakt tijdens het Expovisie Live-feest op de avond van 9 juni.

De prijzen
De genomineerden en de winnaar worden niet alleen beloond met de Expovisie Young Designers Award, maar ook met een mooi geldbedrag. Het prijzengeld, vijf keer 250 euro en één keer 1250 euro, wordt gesponsord door gerenommeerde ontwerpbedrijven uit de live communicationbranche: oil for live communication, Promhouse, Dehullu, Wit Design en Expovisie.

Wat is Expovisie?
Expovisie is al 59 jaar het platform voor beursprofessionals. Expovisie wordt gelezen door standontwerpers, standbouwers, toeleveranciers aan de beurzenbranche, beursorganisatoren en marketing & communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven. Expovisie wordt uitgegeven door Het Portaal Uitgevers in Wormer en bestaat uit de volgende onderdelen: het magazine dat 4x per jaar verschijnt, de website www.expovisie.nl, de beurs Expovisie Live en de tweewekelijkse Expovisie E-newsbrief.

* Onder young professionals wordt verstaan: afgestudeerd in 2008, 2009 of 2010



2010-02-15
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV