Magazine
Contact
Home
Sterke visverhalen
Het nieuwe platform Sterkevisverhalen.nl is voortaan dé stek op internet om megavangsten te delen met andere sportvisliefhebbers en onderling ervaringen uit te wisselen. De site is een initiatief van Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa en wordt mede mogelijk gemaakt door het RTL-programma Vis TV.

Vissen is één van de meest beoefende buitenactiviteiten. Uit cijfers van Sportvisserij Nederland blijkt dat ruim 1,3 miljoen Nederlanders regelmatig een hengel uitwerpen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze enorme groep visfanaten geweldige avonturen beleeft langs de waterkant. Avonturen die niet onvermeld mogen blijven. Sterkevisverhalen.nl biedt hengelsporters de mogelijkheid om foto’s, video’s en verhalen op internet te plaatsen.

Sterkevisverhalen.nl is de eerste website in Nederland die er primair op gericht is hengelsporters een platform te bieden waarop ze hun eigen verhaal kunnen vertellen. De eerste foto’s en video’s staan inmiddels online. Inzenders dingen daarbij automatisch mee naar fraaie prijzen. De komende maanden wordt de website verder uitgebouwd met polls, verhalen van bekende sportvissers en nog meer beeld uit het omvangrijke archief van Vis TV en VisVisie.

André Hooijer, beursmanager Visma:
“Met Sterkevisverhalen.nl willen we sportvissers een eigen plek geven op internet om hun successen te delen met geestverwanten. Want zeg nou zelf: als je een karper vangt van ruim een meter, dan wil je toch dat de hele wereld dat weet? Tot nu toe was er geen website die voorzag in die behoefte. Wij voelen ons als Visma zeer verbonden met de achterban en wilden dan ook ons steentje bijdragen aan het invullen van die leemte. Daarbij hebben we overigens een geweldige partner in Tangram Media, producent van VisTV en VisVisie. Zij leggen al twintig jaar visavonturen vast op camera en zijn ware experts!”

Jan Smulders, producent Vis TV en VisVisie:
“Het aardige aan Sterkevisverhalen.nl is niet alleen dat alle heroïsche belevenissen van sportvissers worden gebundeld, maar vooral ook dat het zo’n vriendelijk initiatief is! Zowel voor Visma als voor Tangram Media geldt dat we er niets aan hoeven te verdienen, we zijn ook niet op zoek naar sponsors of adverteerders. Dit platform is echt helemaal voor de hengelsportliefhebber zelf. Wij zijn enorm enthousiast over Sterkevisverhalen.nl en stellen het videoarchief van Vis TV en VisVisie – met vele honderden uren materiaal – dan ook graag beschikbaar.”

Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa, wordt gehouden van 25 tot en met 28 maart in Ahoy Rotterdam en is al ruim veertig jaar een begrip. Een nieuw seizoen van Vis TV, met presentatoren Ed Stoop en Marco Kraal, start 7 maart op RTL7.


2010-02-02
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV