Magazine
Contact
Home
Sterke visverhalen
Het nieuwe platform Sterkevisverhalen.nl is voortaan dé stek op internet om megavangsten te delen met andere sportvisliefhebbers en onderling ervaringen uit te wisselen. De site is een initiatief van Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa en wordt mede mogelijk gemaakt door het RTL-programma Vis TV.

Vissen is één van de meest beoefende buitenactiviteiten. Uit cijfers van Sportvisserij Nederland blijkt dat ruim 1,3 miljoen Nederlanders regelmatig een hengel uitwerpen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze enorme groep visfanaten geweldige avonturen beleeft langs de waterkant. Avonturen die niet onvermeld mogen blijven. Sterkevisverhalen.nl biedt hengelsporters de mogelijkheid om foto’s, video’s en verhalen op internet te plaatsen.

Sterkevisverhalen.nl is de eerste website in Nederland die er primair op gericht is hengelsporters een platform te bieden waarop ze hun eigen verhaal kunnen vertellen. De eerste foto’s en video’s staan inmiddels online. Inzenders dingen daarbij automatisch mee naar fraaie prijzen. De komende maanden wordt de website verder uitgebouwd met polls, verhalen van bekende sportvissers en nog meer beeld uit het omvangrijke archief van Vis TV en VisVisie.

André Hooijer, beursmanager Visma:
“Met Sterkevisverhalen.nl willen we sportvissers een eigen plek geven op internet om hun successen te delen met geestverwanten. Want zeg nou zelf: als je een karper vangt van ruim een meter, dan wil je toch dat de hele wereld dat weet? Tot nu toe was er geen website die voorzag in die behoefte. Wij voelen ons als Visma zeer verbonden met de achterban en wilden dan ook ons steentje bijdragen aan het invullen van die leemte. Daarbij hebben we overigens een geweldige partner in Tangram Media, producent van VisTV en VisVisie. Zij leggen al twintig jaar visavonturen vast op camera en zijn ware experts!”

Jan Smulders, producent Vis TV en VisVisie:
“Het aardige aan Sterkevisverhalen.nl is niet alleen dat alle heroïsche belevenissen van sportvissers worden gebundeld, maar vooral ook dat het zo’n vriendelijk initiatief is! Zowel voor Visma als voor Tangram Media geldt dat we er niets aan hoeven te verdienen, we zijn ook niet op zoek naar sponsors of adverteerders. Dit platform is echt helemaal voor de hengelsportliefhebber zelf. Wij zijn enorm enthousiast over Sterkevisverhalen.nl en stellen het videoarchief van Vis TV en VisVisie – met vele honderden uren materiaal – dan ook graag beschikbaar.”

Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa, wordt gehouden van 25 tot en met 28 maart in Ahoy Rotterdam en is al ruim veertig jaar een begrip. Een nieuw seizoen van Vis TV, met presentatoren Ed Stoop en Marco Kraal, start 7 maart op RTL7.


2010-02-02
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV