Magazine
Contact
Home
Sterke visverhalen
Het nieuwe platform Sterkevisverhalen.nl is voortaan dé stek op internet om megavangsten te delen met andere sportvisliefhebbers en onderling ervaringen uit te wisselen. De site is een initiatief van Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa en wordt mede mogelijk gemaakt door het RTL-programma Vis TV.

Vissen is één van de meest beoefende buitenactiviteiten. Uit cijfers van Sportvisserij Nederland blijkt dat ruim 1,3 miljoen Nederlanders regelmatig een hengel uitwerpen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat deze enorme groep visfanaten geweldige avonturen beleeft langs de waterkant. Avonturen die niet onvermeld mogen blijven. Sterkevisverhalen.nl biedt hengelsporters de mogelijkheid om foto’s, video’s en verhalen op internet te plaatsen.

Sterkevisverhalen.nl is de eerste website in Nederland die er primair op gericht is hengelsporters een platform te bieden waarop ze hun eigen verhaal kunnen vertellen. De eerste foto’s en video’s staan inmiddels online. Inzenders dingen daarbij automatisch mee naar fraaie prijzen. De komende maanden wordt de website verder uitgebouwd met polls, verhalen van bekende sportvissers en nog meer beeld uit het omvangrijke archief van Vis TV en VisVisie.

André Hooijer, beursmanager Visma:
“Met Sterkevisverhalen.nl willen we sportvissers een eigen plek geven op internet om hun successen te delen met geestverwanten. Want zeg nou zelf: als je een karper vangt van ruim een meter, dan wil je toch dat de hele wereld dat weet? Tot nu toe was er geen website die voorzag in die behoefte. Wij voelen ons als Visma zeer verbonden met de achterban en wilden dan ook ons steentje bijdragen aan het invullen van die leemte. Daarbij hebben we overigens een geweldige partner in Tangram Media, producent van VisTV en VisVisie. Zij leggen al twintig jaar visavonturen vast op camera en zijn ware experts!”

Jan Smulders, producent Vis TV en VisVisie:
“Het aardige aan Sterkevisverhalen.nl is niet alleen dat alle heroïsche belevenissen van sportvissers worden gebundeld, maar vooral ook dat het zo’n vriendelijk initiatief is! Zowel voor Visma als voor Tangram Media geldt dat we er niets aan hoeven te verdienen, we zijn ook niet op zoek naar sponsors of adverteerders. Dit platform is echt helemaal voor de hengelsportliefhebber zelf. Wij zijn enorm enthousiast over Sterkevisverhalen.nl en stellen het videoarchief van Vis TV en VisVisie – met vele honderden uren materiaal – dan ook graag beschikbaar.”

Visma, de grootste hengelsportbeurs van Europa, wordt gehouden van 25 tot en met 28 maart in Ahoy Rotterdam en is al ruim veertig jaar een begrip. Een nieuw seizoen van Vis TV, met presentatoren Ed Stoop en Marco Kraal, start 7 maart op RTL7.


2010-02-02
De parkeergarage van MECC Maastricht is zaterdag 21 oktober 2017 het decor voor de Car Park Cannon Ball. Op dit urban cycling event zullen deelnemers op hun fiets alle verdiepingen van de parkeergarage beklimmen. De race is onderdeel van fietsbeurs Euro Cycling XP die in oktober plaatsvindt.
 
De VSK slaat een nieuwe weg in en gaat zich nadrukkelijker op de jonge vakman in de installatiebranche richten. Dat gebeurt vooraf met intensieve social media campagnes en op de beursvloer met meer aandacht voor beleving. Op 19 september is met een inspiratiesessie en de slogan 'Ons vak wordt steeds slimmer. Blijf scherp met VSK!' de aftrap voor VSK 2018 gegeven. De VSK vindt plaats van 6 tot en met 9 februari 2018 in de Jaarbeurs in Utrecht.
De 2018 editie van De Leveranciersdagen zullen plaatsvinden in Expo Houten. Het jaarlijkse evenement voor iedereen die in de promotionele productenbranche werd sinds de eerste editie in 2012 gehouden in High Five van Jaarbeurs Utrecht.
 
RAI Amsterdam heeft de samenwerking met wereldwijd logistiek dienstverlener DB Schenker als officiële beursexpediteur met vijf jaar, tot en met 2023, verlengd. Het contract werd ondertekend tijdens de 50e editie van de International Broadcasting Convention die plaatsvond van 15 tot en met 19 september 2017.
 
Kind + Jugend, de Duitse vakbeurs met producten voor baby en kind, kan tevreden terugkijken op de editie van 2017. Er was een lichte groei aan zowel de bezoekerskant als het aantal standhouders en ook kwamen er meer van hen uit het buitenland. De beurs vond plaats van 14 tot en met 17 september in de Koelnmesse.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV