Magazine
Contact
Home
Nieuw: Gebruikte Boten Beurs
HISWA Multimedia en BoHil Media introduceren de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

HISWA Multimedia en BoHil Media organiseren aankomend voorjaar de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

Watersportbeurzen
De verkoop van nieuwe en gebruikte boten kan momenteel impulsen gebruiken. Kopers die een aankoop overwegen, nemen langer de tijd om zich te oriënteren en willen graag een eenvoudig overzicht van het aanbod hebben. Op de watersportbeurzen is het aanbod van nieuwe boten op een gestructureerde manier verzameld, maar voor het bezichtigen van een gebruikte boot moet men vaak nog het hele land afreizen. En die gebruikte boten van watersportbedrijven en makelaars willen HISWA Multimedia en BoHil Media bij elkaar brengen.

Voldoende animo
“Verkoop van nieuwe boten staat in direct verband met de verkoop van gebruikte boten. Aangezien wij al vele jaren beurzen organiseren waar nieuwe boten worden verkocht, is het in het belang van onze klanten dat zij ook hun gebruikte boten, veelal verkregen door inruil, kunnen verkopen”, aldus Farouk Nefzi, directeur HISWA Multimedia, organisator van de HISWA te water. “Onderzoek onder onze klanten heeft uitgewezen dat er voldoende animo voor is, op voorwaarde dat het laagdrempelig is en op een centrale plek in het land. Daarmee vervullen wij ook in de behoefte voor de bezoeker, namelijk naast internet een fysieke marktplaats waar een compleet aanbod in gebruikte boten is verzameld. Men wil toch een werkelijke indruk van een boot ervaren.”

Samenwerking
Met de samenwerking van HISWA Multimedia en BoHil Media is ervaring in het organiseren van beurzen en in het aanbod van gebruikte boten gegarandeerd. Daarnaast wordt de mediakracht van BoHil Media optimaal ingezet om de combinatie van beurs, internet en print zijn uitwerking te laten doen.

Gratis entree
Er zullen geen andere watersportactiviteiten plaatsvinden en geen dure aankleding. Op deze wijze is gratis entree gewaarborgd. “Door onze uitgebreide ervaring met het gratis toegankelijk maken van gebruikte boten op het internet zien wij dit evenement als een verlengstuk van onze activiteiten. Een oriëntatie op internet, in ons magazine en op deze beurs zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar boot naar keuze kan vinden”, zegt Caspar Peters, directeur BoHil Media. Voor meer informatie www.botenbeurs.nl.


2010-01-27
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV