Magazine
Contact
Home
Nieuw: Gebruikte Boten Beurs
HISWA Multimedia en BoHil Media introduceren de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

HISWA Multimedia en BoHil Media organiseren aankomend voorjaar de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

Watersportbeurzen
De verkoop van nieuwe en gebruikte boten kan momenteel impulsen gebruiken. Kopers die een aankoop overwegen, nemen langer de tijd om zich te oriënteren en willen graag een eenvoudig overzicht van het aanbod hebben. Op de watersportbeurzen is het aanbod van nieuwe boten op een gestructureerde manier verzameld, maar voor het bezichtigen van een gebruikte boot moet men vaak nog het hele land afreizen. En die gebruikte boten van watersportbedrijven en makelaars willen HISWA Multimedia en BoHil Media bij elkaar brengen.

Voldoende animo
“Verkoop van nieuwe boten staat in direct verband met de verkoop van gebruikte boten. Aangezien wij al vele jaren beurzen organiseren waar nieuwe boten worden verkocht, is het in het belang van onze klanten dat zij ook hun gebruikte boten, veelal verkregen door inruil, kunnen verkopen”, aldus Farouk Nefzi, directeur HISWA Multimedia, organisator van de HISWA te water. “Onderzoek onder onze klanten heeft uitgewezen dat er voldoende animo voor is, op voorwaarde dat het laagdrempelig is en op een centrale plek in het land. Daarmee vervullen wij ook in de behoefte voor de bezoeker, namelijk naast internet een fysieke marktplaats waar een compleet aanbod in gebruikte boten is verzameld. Men wil toch een werkelijke indruk van een boot ervaren.”

Samenwerking
Met de samenwerking van HISWA Multimedia en BoHil Media is ervaring in het organiseren van beurzen en in het aanbod van gebruikte boten gegarandeerd. Daarnaast wordt de mediakracht van BoHil Media optimaal ingezet om de combinatie van beurs, internet en print zijn uitwerking te laten doen.

Gratis entree
Er zullen geen andere watersportactiviteiten plaatsvinden en geen dure aankleding. Op deze wijze is gratis entree gewaarborgd. “Door onze uitgebreide ervaring met het gratis toegankelijk maken van gebruikte boten op het internet zien wij dit evenement als een verlengstuk van onze activiteiten. Een oriëntatie op internet, in ons magazine en op deze beurs zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar boot naar keuze kan vinden”, zegt Caspar Peters, directeur BoHil Media. Voor meer informatie www.botenbeurs.nl.


2010-01-27
Viscom, de International Trade Fair for Visual Communication, zal vanaf heden jaarlijks plaatsvinden in Düsseldorf. Het evenement werd voorheen het ene jaar in Düsseldorf en het andere in Frankfurt gehouden. Ook zal de beurs voortaan niet meer in het najaar gehouden worden maar in januari, als aftrap van het nieuwe zakenjaar. Ook zal Viscom vanaf 2019 gelijktijdig gehouden worden met de PSI, die van 8 tot en met 10 januari plaatsvindt in Düsseldorf. 
 
De vakbeurs Auto Prof gaat per direct verder als Auto Prof AMT Live. De nieuwe titel werd op 17 oktober jongstleden gepresenteerd tijdens het officiële tekenmoment op Auto Prof in Hardenberg. Auto Prof en AMT maakten eerder al bekend dat ze de krachten gaan bundelen en beide evenementen zijn nu samengevoegd voor minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste editie van Auto Prof AMT Live is op 30 en 31 januari en 1 februari 2018 in Evenementenhal Gorinchem.
 
De twintigste editie van Bouw Compleet in combinatie met Schilder, Glas & Afbouw (S.G.A.) Vakdagen zijn bezocht door 12.674 professionals. Het exposantenaantal was ten opzichte van voorgaande jaren toegenomen naar 310. De beurzen vonden plaats op 10, 11 en 12 oktober in Evenementenhal Hardenberg.
 
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV