Magazine
Contact
Home
Nieuw: Gebruikte Boten Beurs
HISWA Multimedia en BoHil Media introduceren de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

HISWA Multimedia en BoHil Media organiseren aankomend voorjaar de Gebruikte Boten Beurs. Met een groot aanbod van boten in het water en trailerbare boten op de kade is de Bataviahaven in Lelystad van 16 tot en met 18 april de locatie. Bezoekers hebben gratis toegang.

Watersportbeurzen
De verkoop van nieuwe en gebruikte boten kan momenteel impulsen gebruiken. Kopers die een aankoop overwegen, nemen langer de tijd om zich te oriënteren en willen graag een eenvoudig overzicht van het aanbod hebben. Op de watersportbeurzen is het aanbod van nieuwe boten op een gestructureerde manier verzameld, maar voor het bezichtigen van een gebruikte boot moet men vaak nog het hele land afreizen. En die gebruikte boten van watersportbedrijven en makelaars willen HISWA Multimedia en BoHil Media bij elkaar brengen.

Voldoende animo
“Verkoop van nieuwe boten staat in direct verband met de verkoop van gebruikte boten. Aangezien wij al vele jaren beurzen organiseren waar nieuwe boten worden verkocht, is het in het belang van onze klanten dat zij ook hun gebruikte boten, veelal verkregen door inruil, kunnen verkopen”, aldus Farouk Nefzi, directeur HISWA Multimedia, organisator van de HISWA te water. “Onderzoek onder onze klanten heeft uitgewezen dat er voldoende animo voor is, op voorwaarde dat het laagdrempelig is en op een centrale plek in het land. Daarmee vervullen wij ook in de behoefte voor de bezoeker, namelijk naast internet een fysieke marktplaats waar een compleet aanbod in gebruikte boten is verzameld. Men wil toch een werkelijke indruk van een boot ervaren.”

Samenwerking
Met de samenwerking van HISWA Multimedia en BoHil Media is ervaring in het organiseren van beurzen en in het aanbod van gebruikte boten gegarandeerd. Daarnaast wordt de mediakracht van BoHil Media optimaal ingezet om de combinatie van beurs, internet en print zijn uitwerking te laten doen.

Gratis entree
Er zullen geen andere watersportactiviteiten plaatsvinden en geen dure aankleding. Op deze wijze is gratis entree gewaarborgd. “Door onze uitgebreide ervaring met het gratis toegankelijk maken van gebruikte boten op het internet zien wij dit evenement als een verlengstuk van onze activiteiten. Een oriëntatie op internet, in ons magazine en op deze beurs zorgen ervoor dat iedereen zijn of haar boot naar keuze kan vinden”, zegt Caspar Peters, directeur BoHil Media. Voor meer informatie www.botenbeurs.nl.


2010-01-27
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV