Magazine
Contact
Home
Nieuw: de catwalker
Bezoekers van het Winter Experience Event in Leusden werden verrast door een veertig meter lange catwalk, waarop geen levende modellen, maar etalagepoppen hun rondjes "liepen".

Zo’n dertig exposanten van het centrum konden zo in de centrale hal aandacht vragen voor hun nieuwe kledingcollectie, door ieder een etalagepop aan te kleden. De 1500 bezoekers van het Winter Experience Event konden onmogelijk om de veertig meter lange Catwalker Giant heen. De etalagepoppen bleken onvermoeibaar!

Nieuwste product
De Catwalker Giant is het nieuwste product van Pre-Motion en is speciaal in opdracht ontwikkeld voor de organisator van het event, de Pro Image Group. Pre-motion ontwikkelt, verhuurt en verkoopt systemen waarmee bedrijven hun producten opvallend en met meer beleving kunnen presenteren. De Catwalker Giant maakt dan ook deel uit van een brede lijn aan bewegende aandachtstrekkers om producten te presenteren. Deze eyecatchers kunnen worden ingezet voor dynamische presentatie van producten als sierraden, mobiele telefoons, motoren, meubels, kleding of bijvoorbeeld delicatessen.

Mogelijkheden
De toepassingsmogelijkheden van presentatiesystemen met een lopende band zijn onbeperkt. Opdrachtgevers als Nokia, Philips, Microsoft en Ikea maken inmiddels gebruik van Pre-Motion’s displaymogelijkheden. Door de modulaire opbouw van het systeem kunnen de vorm, lengte en routing moeiteloos worden aangepast aan de beschikbare presentatieruimte. Dit maakt het systeem uitermate geschikt voor toepassingen tijdens evenementen, beurzen, in etalages, binnen decors of restaurants. Met de oplossingen van Pre-Motion is het ook mogelijk om producten door een warenhuis of winkelcentrum te laten lopen, of rondom een beursstand.

Aanleiding
“Vijf jaar geleden zijn we gestart met het verhuren van een sushibar met een lopende band, bedoeld voor cateringactiviteiten. Al snel zagen we dat de aandacht die dit trok, ook gebruikt kon worden voor een opvallende presentatie van andere producten op een beurs of evenement. Zo ontstond al snel een hele range aan lopende bandsystemen om producten op een originele manier te presenteren. Bijvoorbeeld de ShoeSeeBar, een presentatieoplossing die we hebben bedacht voor de presentatie van schoenen,” aldus Heimen Quik, commercieel directeur van Pre-Motion. “Voor het Winter Experience Event in Leusden zijn we benaderd door Pro Image Group. Ze zijn marktleider in Nederland op het gebied van multi-brand modeshow-events. Zij hebben het concept bedacht en ontwikkeld waarbij de "bewegende etalagepoppen" zijn ingezet om meer attentie te creëren voor deze semi-permanente presentatie van de collecties,” vervolgt Heimen Quik.

BrandBoxx
De Catwalker Giant is drie maanden lang te bewonderen bij Brandboxx Sports BusinessCenter in Leusden. Brandboxx Sports Business Center is hét inkoop- en informatiecentrum voor de Nederlandse sport(mode) branche. Het is vergelijkbaar met een groot winkelcentrum, maar dan uitsluitend met fabrikanten en agenten die zich richten op de sportbranche. Meer dan honderd leveranciers op het gebied van lifestyle, sportmode, -schoenen, -hardware en -accessoires presenteren vanuit een permanente showroom hun collecties. In totaal zijn meer dan 400 merken uit het midden en hoog segment vertegenwoordigd, verspreid over ruim 22.500 vierkante meter.

info: www.pre-motion.nl


2010-01-21
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Beursorganisator Easyfairs lanceert op 17, 18 en 19 april 2018 de vakbeurs Maintenance in Gorinchem. Maintenance is een gevestigde serie specialistische vakbeurzen voor industrial maintenance met edities in Stuttgart, Dortmund, Antwerpen en Zurich. De vakbeurs biedt een platform voor fabrikanten, importeurs, toeleveranciers en dienstverleners binnen de industriële sector op het gebied van onderhoud en asset management.
 
RAI Amsterdam en ISSA, de vereniging van leveranciers in de schoonmaakindustrie, hebben nog geen overeenkomst bereikt over schoonmaakbeurs ISSA Interclean. De RAI heeft op 7 november jongstleden per onmiddellijke ingang het contract met ISSA opgezegd en staat erop de beurs in Amsterdam en Instanbul zonder inmenging van ISSA te organiseren onder de naam Interclean. Maar ISSA denkt daar anders over: “Het contract is niet eenzijdig op te zeggen.”
 
Aquatech Amsterdam 2017 heeft dit jaar het recordaantal van 20.490 bezoekers verwelkomd. In 2015 bezochten 18.411 de beurs voor watertechnologie. De beurs telde dit jaar ruim 900 exposanten uit meer dan 140 landen, en dat was ook een record. In 2015 waren dat er 856. Aquatech vond plaats van 31 oktober tot en met 3 november in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV