Magazine
Contact
Home
Nieuw: de catwalker
Bezoekers van het Winter Experience Event in Leusden werden verrast door een veertig meter lange catwalk, waarop geen levende modellen, maar etalagepoppen hun rondjes "liepen".

Zo’n dertig exposanten van het centrum konden zo in de centrale hal aandacht vragen voor hun nieuwe kledingcollectie, door ieder een etalagepop aan te kleden. De 1500 bezoekers van het Winter Experience Event konden onmogelijk om de veertig meter lange Catwalker Giant heen. De etalagepoppen bleken onvermoeibaar!

Nieuwste product
De Catwalker Giant is het nieuwste product van Pre-Motion en is speciaal in opdracht ontwikkeld voor de organisator van het event, de Pro Image Group. Pre-motion ontwikkelt, verhuurt en verkoopt systemen waarmee bedrijven hun producten opvallend en met meer beleving kunnen presenteren. De Catwalker Giant maakt dan ook deel uit van een brede lijn aan bewegende aandachtstrekkers om producten te presenteren. Deze eyecatchers kunnen worden ingezet voor dynamische presentatie van producten als sierraden, mobiele telefoons, motoren, meubels, kleding of bijvoorbeeld delicatessen.

Mogelijkheden
De toepassingsmogelijkheden van presentatiesystemen met een lopende band zijn onbeperkt. Opdrachtgevers als Nokia, Philips, Microsoft en Ikea maken inmiddels gebruik van Pre-Motion’s displaymogelijkheden. Door de modulaire opbouw van het systeem kunnen de vorm, lengte en routing moeiteloos worden aangepast aan de beschikbare presentatieruimte. Dit maakt het systeem uitermate geschikt voor toepassingen tijdens evenementen, beurzen, in etalages, binnen decors of restaurants. Met de oplossingen van Pre-Motion is het ook mogelijk om producten door een warenhuis of winkelcentrum te laten lopen, of rondom een beursstand.

Aanleiding
“Vijf jaar geleden zijn we gestart met het verhuren van een sushibar met een lopende band, bedoeld voor cateringactiviteiten. Al snel zagen we dat de aandacht die dit trok, ook gebruikt kon worden voor een opvallende presentatie van andere producten op een beurs of evenement. Zo ontstond al snel een hele range aan lopende bandsystemen om producten op een originele manier te presenteren. Bijvoorbeeld de ShoeSeeBar, een presentatieoplossing die we hebben bedacht voor de presentatie van schoenen,” aldus Heimen Quik, commercieel directeur van Pre-Motion. “Voor het Winter Experience Event in Leusden zijn we benaderd door Pro Image Group. Ze zijn marktleider in Nederland op het gebied van multi-brand modeshow-events. Zij hebben het concept bedacht en ontwikkeld waarbij de "bewegende etalagepoppen" zijn ingezet om meer attentie te creëren voor deze semi-permanente presentatie van de collecties,” vervolgt Heimen Quik.

BrandBoxx
De Catwalker Giant is drie maanden lang te bewonderen bij Brandboxx Sports BusinessCenter in Leusden. Brandboxx Sports Business Center is hét inkoop- en informatiecentrum voor de Nederlandse sport(mode) branche. Het is vergelijkbaar met een groot winkelcentrum, maar dan uitsluitend met fabrikanten en agenten die zich richten op de sportbranche. Meer dan honderd leveranciers op het gebied van lifestyle, sportmode, -schoenen, -hardware en -accessoires presenteren vanuit een permanente showroom hun collecties. In totaal zijn meer dan 400 merken uit het midden en hoog segment vertegenwoordigd, verspreid over ruim 22.500 vierkante meter.

info: www.pre-motion.nl


2010-01-21
Vakbeurs voor de entertainmentbranche Artiest & Evenement die op 25 en 26 oktober 2017 zou plaatsvinden in de TT Hall in Assen is geannuleerd. De vakbeurs was een coproductie van Expo Management (Exploitant van de TT-Hall) en HA-Events. In een statement laat organisator HA-Events weten: "Doordat  Expo Management zijn huurverplichtingen niet is nagekomen moest de hal van de rechter worden ontruimd. Hierdoor hebben wij van HA-Events naast financiële schade een flinke deuk opgelopen. En zijn wij genoodzaakt om het evenement te annuleren."
 
De eerste jubileum editie van horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam is succesvol verlopen. Er waren meer exposanten, meer bezoekers, meer wedstrijden en het beursoppervlak was groter dan in 2016. De beurs die zich richt op ambitieuze horecaprofessionals uit het midden- en hoog segment, vond van 18 tot en met 20 september plaats in Rotterdam Ahoy.
 
De parkeergarage van MECC Maastricht is zaterdag 21 oktober 2017 het decor voor de Car Park Cannon Ball. Op dit urban cycling event zullen deelnemers op hun fiets alle verdiepingen van de parkeergarage beklimmen. De race is onderdeel van fietsbeurs Euro Cycling XP die in oktober plaatsvindt.
 
De VSK slaat een nieuwe weg in en gaat zich nadrukkelijker op de jonge vakman in de installatiebranche richten. Dat gebeurt vooraf met intensieve social media campagnes en op de beursvloer met meer aandacht voor beleving. Op 19 september is met een inspiratiesessie en de slogan 'Ons vak wordt steeds slimmer. Blijf scherp met VSK!' de aftrap voor VSK 2018 gegeven. De VSK vindt plaats van 6 tot en met 9 februari 2018 in de Jaarbeurs in Utrecht.
RAI Amsterdam heeft de samenwerking met wereldwijd logistiek dienstverlener DB Schenker als officiële beursexpediteur met vijf jaar, tot en met 2023, verlengd. Het contract werd ondertekend tijdens de 50e editie van de International Broadcasting Convention die plaatsvond van 15 tot en met 19 september 2017.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV