Magazine
Contact
Home
Nieuw: de catwalker
Bezoekers van het Winter Experience Event in Leusden werden verrast door een veertig meter lange catwalk, waarop geen levende modellen, maar etalagepoppen hun rondjes "liepen".

Zo’n dertig exposanten van het centrum konden zo in de centrale hal aandacht vragen voor hun nieuwe kledingcollectie, door ieder een etalagepop aan te kleden. De 1500 bezoekers van het Winter Experience Event konden onmogelijk om de veertig meter lange Catwalker Giant heen. De etalagepoppen bleken onvermoeibaar!

Nieuwste product
De Catwalker Giant is het nieuwste product van Pre-Motion en is speciaal in opdracht ontwikkeld voor de organisator van het event, de Pro Image Group. Pre-motion ontwikkelt, verhuurt en verkoopt systemen waarmee bedrijven hun producten opvallend en met meer beleving kunnen presenteren. De Catwalker Giant maakt dan ook deel uit van een brede lijn aan bewegende aandachtstrekkers om producten te presenteren. Deze eyecatchers kunnen worden ingezet voor dynamische presentatie van producten als sierraden, mobiele telefoons, motoren, meubels, kleding of bijvoorbeeld delicatessen.

Mogelijkheden
De toepassingsmogelijkheden van presentatiesystemen met een lopende band zijn onbeperkt. Opdrachtgevers als Nokia, Philips, Microsoft en Ikea maken inmiddels gebruik van Pre-Motion’s displaymogelijkheden. Door de modulaire opbouw van het systeem kunnen de vorm, lengte en routing moeiteloos worden aangepast aan de beschikbare presentatieruimte. Dit maakt het systeem uitermate geschikt voor toepassingen tijdens evenementen, beurzen, in etalages, binnen decors of restaurants. Met de oplossingen van Pre-Motion is het ook mogelijk om producten door een warenhuis of winkelcentrum te laten lopen, of rondom een beursstand.

Aanleiding
“Vijf jaar geleden zijn we gestart met het verhuren van een sushibar met een lopende band, bedoeld voor cateringactiviteiten. Al snel zagen we dat de aandacht die dit trok, ook gebruikt kon worden voor een opvallende presentatie van andere producten op een beurs of evenement. Zo ontstond al snel een hele range aan lopende bandsystemen om producten op een originele manier te presenteren. Bijvoorbeeld de ShoeSeeBar, een presentatieoplossing die we hebben bedacht voor de presentatie van schoenen,” aldus Heimen Quik, commercieel directeur van Pre-Motion. “Voor het Winter Experience Event in Leusden zijn we benaderd door Pro Image Group. Ze zijn marktleider in Nederland op het gebied van multi-brand modeshow-events. Zij hebben het concept bedacht en ontwikkeld waarbij de "bewegende etalagepoppen" zijn ingezet om meer attentie te creëren voor deze semi-permanente presentatie van de collecties,” vervolgt Heimen Quik.

BrandBoxx
De Catwalker Giant is drie maanden lang te bewonderen bij Brandboxx Sports BusinessCenter in Leusden. Brandboxx Sports Business Center is hét inkoop- en informatiecentrum voor de Nederlandse sport(mode) branche. Het is vergelijkbaar met een groot winkelcentrum, maar dan uitsluitend met fabrikanten en agenten die zich richten op de sportbranche. Meer dan honderd leveranciers op het gebied van lifestyle, sportmode, -schoenen, -hardware en -accessoires presenteren vanuit een permanente showroom hun collecties. In totaal zijn meer dan 400 merken uit het midden en hoog segment vertegenwoordigd, verspreid over ruim 22.500 vierkante meter.

info: www.pre-motion.nl


2010-01-21
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV