Magazine
Contact
Home
Artist impression beautybeurzen 2010
VNU's beautybeurzen totaal vernieuwd
Vaste bezoekers van Beauty Trade special en Beauty Salon dimensions zullen hun ogen uitkijken in 2010. De grootste vakbeurzen voor de beautybranche ondergaan komend jaar een complete metamorfose. De indeling is aangepast en het ontwerp van de beurzen is grondig onder handen genomen.

Het resultaat zijn twee beurzen met een luxueuze uitstraling waar van alles is te zien en te doen. Beursmanager Annelies Bodifée: “Door de uitstraling te veranderen zijn de beurzen nu nog aantrekkelijker voor bezoekers. Dat begint al bij de entree in de centrale hal van Jaarbeurs Utrecht. Bezoekers die voor het eerst binnenkomen zullen echt een ‘wow’ gevoel krijgen.”

Look to the future
Over de precieze opzet van de beurzen wil Bodifée niet teveel kwijt. “We zijn hier nog volop mee bezig, maar ik kan al wel een tipje van de sluier oplichten. Zo zal er niet meer één centraal podium zijn waar alles gebeurd. In plaats daarvan lopen bezoekers langs meerdere kleine podia met demonstraties en presentaties over het thema ‘Look to the future’. De nagelsector is in 2010 voor het eerst prominent aanwezig met een eigen brancheplein waar onder andere de Nail Art Kampioenschappen plaatsvinden.”

Galahappening
Niet alleen de uitstraling van de beurs is veranderd, ook het activiteitenprogramma is vernieuwd. De Estetica Beauty Innovation Award heeft een nieuwe naam, Beauty Press Innovation Award, en krijgt nog meer aandacht in de consumentenglossy’s. Verder wordt op zondagavond 21 maart de Beauty Award uitgereikt: een prijs voor de Schoonheidsspecialist van het Jaar en de Salon van het Jaar. De feestelijk uitreiking zal niemand ontgaan. Bodifée: “Dit evenement zal uitgroeien tot de grootste jaarlijkse galahappening voor de hele beautybranche.”

Dagje uit
Beursbezoekers die even willen bijkomen van alle indrukken en activiteiten kunnen terecht op een van de gezellige terrassen in hal 1 en 2. Bodifée: “Het is de bedoeling dat bezoekers de beurzen gaan ervaren als een beleving. Een bezoek aan Beauty Trade special of Beauty Salon dimensions is geen verplicht nummer, maar een dagje uit.”

Look to the future
Guy Sarlemijn Interior Design zal inspelen op het thema van de beurs ‘Look to the future’ met de presentatie van een futuristische saloninrichting. Sarlemijn is geen onbekende in de beautybranche. Zijn luxe ontwerpen kenmerken zich door het gebruik van hoogwaardige materialen en exclusieve merken.




2010-01-05
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV