Magazine
Contact
Home
Laarhoven, Gielissen en Brederode best bekend
Uit telefonisch onderzoek dat in opdracht van Expovisie is gehouden door IBT Marktonderzoek in Amsterdam, blijkt dat er voor wat betreft de naamsbekendheid van standbouwbedrijven nog een wereld te winnen is.

In het onderzoek is aan de exposanten gevraagd welke standbouwers ze spontaan konden noemen. Laarhoven en Gielissen werden het meest genoemd, gevolgd door Brederode. Geen enkel standbouwbedrijf werd spontaan door meer dan 10 % van de exposanten genoemd.

Ook de zogenoemde ‘geholpen bekendheid’ is gemeten. Daartoe is aan de vakbeursexposanten een lijst met 15 namen van standbouwers voorgelegd met de vraag welke van deze bedrijven men kent. Het resultaat is de onderstaande Top 5. Het spontaan veel genoemde Laarhoven was overigens niet opgenomen in de lijst van 15.


Brederode 48 %
Gielissen 34 %
Arti '70 33 %
Stabilo 30 %
Van den Oever 20 %


De overige resultaten van het onderzoek leest u in de komende editie van Expovisie, die op 22 december op de mat ligt.


2009-12-15
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV