Magazine
Contact
Home
Partnership VNU Exhibitions Europe en Quel.nl
VNU Exhibitions Europe en Quel Business Information zijn een strategisch partnership aangegaan. De samenwerking past binnen de strategie van VNU Exhibitions Europe om haar rol als matchmaker tussen vraag en aanbod verder uit te breiden richting databasemarketing en online leadgeneratie. Voor Quel.nl betekent de samenwerking een groter bereik en meer bekendheid bij zowel opdrachtgevers als leveranciers in de maakindustrie.

Arwen Obermeyer, cluster manager Industrie van VNU Exhibitions: “Door de Quel-database met 40.000 profielen van toeleveranciers te koppelen aan de profielen van onze bezoekersdatabase, is het mogelijk een potentiële beursbezoeker al voor de beurs zeer gericht exposanten voor te stellen die aansluiten bij zijn profiel en investeringsbehoeften. Een ‘gegarandeerde match’. Dit is interessant voor zowel de bezoeker als voor de exposant; die laatste weet dan exact welke beslissers in hem zijn geïnteresseerd. Het is niet voor niets dat we de samenwerking lanceren aan de vooravond van de Techni-Show en de ESEF. Naast de ESEF biedt dit voor diverse marktsegmenten bijzondere perspectieven. Inzicht in de machineparken en aanbestedingen in de Nederlandse maakindustrie biedt voor een grote groep van onze industriële klanten interessante mogelijkheden. Buiten onze beurzen willen we onze klanten het hele jaar door kunnen ondersteunen in hun verkoopproces. Met de alliantie met Quel.nl zetten we binnen de maakindustrie een grote stap.”

Over Quel.nl

Quel.nl is een gespecialiseerde index voor bedrijven, producten en diensten in de maakindustrie. Het werkt zeer eenvoudig: opdrachtgevers plaatsen hun opdracht – met of zonder tekeningen – op de website. De website van Quel maakt een match met ingeschreven toeleveranciers, die vervolgens een offerte uitbrengen. Bijna 40 procenten van de opdrachten resulteert in een order bij één van de aangesloten bedrijven. Bovendien maakt Quel bedrijven beter vindbaar op het Internet. Quel.nl beschikt over ruim 40.000 bedrijfsprofielen met detailinformatie. Iedere maand bezoeken ruim 70.000 beslissers de website. In 2009 zullen meer dan 56.000 industriële opdrachten en tenders succesvol worden afgerond op quel.nl.



2009-12-15
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV