Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva zet Renault in de spotlights
‘Maak de toekomst mee!’, luidde het thema van de 50PlusBeurs die medio september werd gehouden in de Jaarbeurs Utrecht. Renault Nederland liet samen met Crea & Artiva zien dat de autofabrikant volop meespeelt in die toekomst.

Renault Nederland verleidde de actieve plussers met vrij hangende gele kubussen, visuals met een persoonlijke sfeer, modern meubilair en de nieuwste auto’s, oftewel de Renault beleving! Samen met het aanpassingsbedrijf Bierman introduceerde Renault Nederland vier auto’s met op de doelgroep afgestemde mogelijkheden; hierbij staan hobby’s en vrije tijd centraal.

Totale merkbeleving
Renault Nederland daagde Crea & Artiva uit om een overzichtelijke en aansprekende stand te ontwikkelen. Een rechthoekige, ruim ogende, zakelijke en toegankelijke eilandstand, met een oppervlakte van 130m2 is het resultaat. De robuuste vrij hangende kubussen vormen de basis van de stand en beelden de actieve doelgroep uit. Door de herkenning in de beelden krijgt de stand een persoonlijke touch en wordt de merkbeleving versterkt. Het ruimtelijke moderne gevoel van Renault komt terug in de witte vloer, waarop de auto’s volledig tot hun recht komen.
De perfecte uitlichting van de stand zorgde voor een opvallende positie in de beurshal. De ruim 98.000 actieve bezoekers wisten dan ook gemakkelijk de weg naar de Renault stand te vinden.


2009-11-30
Rond 125.000 bezoekers hebben de Duitse interieurbeurs Imm Cologne dit jaar bezocht. In 2017, toen de beurs tegelijkertijd met LivingKitchen plaatsvond, waren dat er ruim 150.000. Er kwamen dit jaar bezoekers uit 138 landen en het aandeel daarvan uit Europa en Azië is gestegen. De beurs vond plaats van 15 tot en met 21 januari 2018 in Koelnmesse in Keulen. 
 
Met de nieuwe vakbeurs Elect! wil Messe Stuttgart een platform bieden voor de elektromobiliteit industrie. In 2017 werd het Electric Vehicle Symposium & Exhibition (EVS30) gehouden in Stuttgart en naar aanleiding daarvan besloot de organisatie dit concept verder uit te werken en aan te passen met een grotere rol voor de vakbeurs. Ook is er een tweedaags ATZ congres aan de beurs verbonden over de toekomst van mobiliteit. Elect! zal plaatsvinden van 8 oktober tot en met 10 oktober 2018. 
 
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       


Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV