Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva zet Renault in de spotlights
‘Maak de toekomst mee!’, luidde het thema van de 50PlusBeurs die medio september werd gehouden in de Jaarbeurs Utrecht. Renault Nederland liet samen met Crea & Artiva zien dat de autofabrikant volop meespeelt in die toekomst.

Renault Nederland verleidde de actieve plussers met vrij hangende gele kubussen, visuals met een persoonlijke sfeer, modern meubilair en de nieuwste auto’s, oftewel de Renault beleving! Samen met het aanpassingsbedrijf Bierman introduceerde Renault Nederland vier auto’s met op de doelgroep afgestemde mogelijkheden; hierbij staan hobby’s en vrije tijd centraal.

Totale merkbeleving
Renault Nederland daagde Crea & Artiva uit om een overzichtelijke en aansprekende stand te ontwikkelen. Een rechthoekige, ruim ogende, zakelijke en toegankelijke eilandstand, met een oppervlakte van 130m2 is het resultaat. De robuuste vrij hangende kubussen vormen de basis van de stand en beelden de actieve doelgroep uit. Door de herkenning in de beelden krijgt de stand een persoonlijke touch en wordt de merkbeleving versterkt. Het ruimtelijke moderne gevoel van Renault komt terug in de witte vloer, waarop de auto’s volledig tot hun recht komen.
De perfecte uitlichting van de stand zorgde voor een opvallende positie in de beurshal. De ruim 98.000 actieve bezoekers wisten dan ook gemakkelijk de weg naar de Renault stand te vinden.


2009-11-30
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV