Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva zet Renault in de spotlights
‘Maak de toekomst mee!’, luidde het thema van de 50PlusBeurs die medio september werd gehouden in de Jaarbeurs Utrecht. Renault Nederland liet samen met Crea & Artiva zien dat de autofabrikant volop meespeelt in die toekomst.

Renault Nederland verleidde de actieve plussers met vrij hangende gele kubussen, visuals met een persoonlijke sfeer, modern meubilair en de nieuwste auto’s, oftewel de Renault beleving! Samen met het aanpassingsbedrijf Bierman introduceerde Renault Nederland vier auto’s met op de doelgroep afgestemde mogelijkheden; hierbij staan hobby’s en vrije tijd centraal.

Totale merkbeleving
Renault Nederland daagde Crea & Artiva uit om een overzichtelijke en aansprekende stand te ontwikkelen. Een rechthoekige, ruim ogende, zakelijke en toegankelijke eilandstand, met een oppervlakte van 130m2 is het resultaat. De robuuste vrij hangende kubussen vormen de basis van de stand en beelden de actieve doelgroep uit. Door de herkenning in de beelden krijgt de stand een persoonlijke touch en wordt de merkbeleving versterkt. Het ruimtelijke moderne gevoel van Renault komt terug in de witte vloer, waarop de auto’s volledig tot hun recht komen.
De perfecte uitlichting van de stand zorgde voor een opvallende positie in de beurshal. De ruim 98.000 actieve bezoekers wisten dan ook gemakkelijk de weg naar de Renault stand te vinden.


2009-11-30
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV