Magazine
Contact
Home
Entertainers voor een prikkie
Verschillende beurshallen in ons land zijn het decor voor de landelijke ‘prikactie’ tegen de Mexicaanse griep. Een miljoen Nederlanders is opgeroepen om zich deze week te laten vaccineren.
Dat betekent wachten, wachten en nog eens wachten. En voor de kleine slachtoffertjes tranen met tuiten voor die enge prik.


Om al dat leed te verzachten hebben GGD’s in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam Aaaaha! the Actor Factory ingeschakeld. De entertainers zingen liedjes die de angst voor het prikken een beetje weg moeten nemen. Er zijn speciale liedjes geschreven en ingestudeerd. “We krijgen allemaal een prikje vandaag en van de spanning kriebelt het in je maag” Bij aankomst in Amsterdam Rai wordt iedereen vrolijk toegezongen. De ouders reageren enthousiast: “Fantastisch dat jullie dit doen, ik zag jullie al op het journaal. Respect!”
De campagne had een zeer korte aanlooptijd. Zo boekte de GG&GD Utrecht pas aan het einde van de vrijdagmiddag, terwijl maandag ochtend de actie al startte.
Aaaaha! the Actor Factory heeft veel ervaring met wachtrij entertainment. Voor luchthaven Schiphol vermaken de kleinkunstenaars jaarlijks de passagiers in de rij voor de paspoortcontrole.


2009-11-24
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV