Magazine
Contact
Home
De Librije op Miljonair Fair
Theo Lens en Jonnie & Thérèse Boer presenteren op de Miljonair Fair hun eerste gezamenlijke initiatief onder het label Foodlab on Tour: ‘De Librije op Reis’. Smaakmakend en spraakmakend. Restaurant De Librije wordt volledig nagebouwd; van de stoelen met het geborduurde logo tot en met de kroonluchter aan toe.


Gasten kunnen er exclusief genieten van de culinaire topcreaties van Jonnie Boer, in de gastvrije ambiance van zijn etablissement en met de service van zijn zwarte en witte brigade. De primeur van het nieuwe concept, dat in 2010 ook beschikbaar wordt voor vip-events, wordt gepresenteerd op de Miljonair Fair van 11 tot en met 14 december.

De Librije behoeft geen nadere introductie: onlangs is het Zwolse restaurant door Gault Millau wederom uitgeroepen tot ‘Restaurant van het Jaar’. Theo Lens, directeur van Foodlab en East Side Productions bedacht, samen met Jonnie & Thérèse Boer, het concept van ‘De Librije op Reis’. “Wij willen dit intieme restaurant voor exclusieve evenementen aanbieden”, verklaart Lens.
‘De Librije op Reis’ is nu voor het eerst te ervaren op de Miljonair Fair. De beleving en de kwaliteit van het restaurant en de gerechten zijn geheel in lijn met de hoge normen van Jonnie & Thérèse Boer en Theo Lens.

Smaak- en spraakmakend

‘De Librije op Reis’ serveert de gasten op de Miljonair Fair een smaakmakende serie couverts uit de moderne en innovatieve keuken van De Librije. De volledige menu’s - inclusief de wijnarrangementen - zijn speciaal voor de Miljonair Fair samengesteld. Er zal met exclusieve producten gewerkt worden, maar uiteraard ook met streekproducten, de signatuur van Jonnie Boer.
Theo Lens en Jonnie & Thérèse Boer hebben besloten om hun krachten te bundelen, met als resultaat het label Foodlab on Tour. Onder dit label werken het cateringbedrijf van De Librije, Food on Tour en de innovatieve partycateraar Foodlab samen. De keuken van Food on Tour en de trendy event cateringexpertise van Foodlab vormen een spraak- en smaakmakende combinatie.
‘De Librije op Reis´ is het eerste initiatief van deze samenwerking. Event organizer Theo Lens staat garant voor de gehele projectorganisatie van ‘De Librije op Reis’ en richt tevens een volledige exclusieve wijnbar in voor de Miljonair Fair. ‘Gasten kunnen hier van de amuses van Jonnie en de selectie wijnen van Thérèse genieten. Jonnie Boer is blij met het nieuwe concept, dat in 2010 via Foodlab on Tour te boeken is voor exclusieve evenementen."Het is een mooi concept voor top vip-bijeenkomsten. Na de Miljonair Fair zal ‘De Librije op Reis’ ingezet worden voor het bedrijfsleven om op locatie een culinaire beleving van topniveau te bieden."

Reserveren Miljonair Fair 2009 (11/12/13/14 december): www.delibrijeopreis.nl
Meer informatie: www.foodlabontour.nl


2009-11-20
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV