Magazine
Contact
Home
De Librije op Miljonair Fair
Theo Lens en Jonnie & Thérèse Boer presenteren op de Miljonair Fair hun eerste gezamenlijke initiatief onder het label Foodlab on Tour: ‘De Librije op Reis’. Smaakmakend en spraakmakend. Restaurant De Librije wordt volledig nagebouwd; van de stoelen met het geborduurde logo tot en met de kroonluchter aan toe.


Gasten kunnen er exclusief genieten van de culinaire topcreaties van Jonnie Boer, in de gastvrije ambiance van zijn etablissement en met de service van zijn zwarte en witte brigade. De primeur van het nieuwe concept, dat in 2010 ook beschikbaar wordt voor vip-events, wordt gepresenteerd op de Miljonair Fair van 11 tot en met 14 december.

De Librije behoeft geen nadere introductie: onlangs is het Zwolse restaurant door Gault Millau wederom uitgeroepen tot ‘Restaurant van het Jaar’. Theo Lens, directeur van Foodlab en East Side Productions bedacht, samen met Jonnie & Thérèse Boer, het concept van ‘De Librije op Reis’. “Wij willen dit intieme restaurant voor exclusieve evenementen aanbieden”, verklaart Lens.
‘De Librije op Reis’ is nu voor het eerst te ervaren op de Miljonair Fair. De beleving en de kwaliteit van het restaurant en de gerechten zijn geheel in lijn met de hoge normen van Jonnie & Thérèse Boer en Theo Lens.

Smaak- en spraakmakend

‘De Librije op Reis’ serveert de gasten op de Miljonair Fair een smaakmakende serie couverts uit de moderne en innovatieve keuken van De Librije. De volledige menu’s - inclusief de wijnarrangementen - zijn speciaal voor de Miljonair Fair samengesteld. Er zal met exclusieve producten gewerkt worden, maar uiteraard ook met streekproducten, de signatuur van Jonnie Boer.
Theo Lens en Jonnie & Thérèse Boer hebben besloten om hun krachten te bundelen, met als resultaat het label Foodlab on Tour. Onder dit label werken het cateringbedrijf van De Librije, Food on Tour en de innovatieve partycateraar Foodlab samen. De keuken van Food on Tour en de trendy event cateringexpertise van Foodlab vormen een spraak- en smaakmakende combinatie.
‘De Librije op Reis´ is het eerste initiatief van deze samenwerking. Event organizer Theo Lens staat garant voor de gehele projectorganisatie van ‘De Librije op Reis’ en richt tevens een volledige exclusieve wijnbar in voor de Miljonair Fair. ‘Gasten kunnen hier van de amuses van Jonnie en de selectie wijnen van Thérèse genieten. Jonnie Boer is blij met het nieuwe concept, dat in 2010 via Foodlab on Tour te boeken is voor exclusieve evenementen."Het is een mooi concept voor top vip-bijeenkomsten. Na de Miljonair Fair zal ‘De Librije op Reis’ ingezet worden voor het bedrijfsleven om op locatie een culinaire beleving van topniveau te bieden."

Reserveren Miljonair Fair 2009 (11/12/13/14 december): www.delibrijeopreis.nl
Meer informatie: www.foodlabontour.nl


2009-11-20
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV