Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva en het Miele-gevoel
Glanzende dynamische vormen, gemaakt van luxe materialen. Pure elementen. De nieuwste huishoudelijke apparatuur en een heerlijke geur die je tegemoet komt als je de stand van Miele binnenstapt. Een totale beleving die al je zintuigen prikkelt.

In opdracht van Miele Nederland realiseerde Crea & Artiva een kwalitatief hoogwaardige stand, waar inspiratie, demonstratie en innovatie centraal stonden. De bezoekers op de Woonbeurs 2009 konden de gloednieuwe ontwikkelingen van Miele vooral ervaren. Dat werd met name onderstreept door de continue kookdemonstraties met onder andere meesterkok Rudolph van Veen. De interactiviteit met de koks op de stand heeft geleid tot circa 1000 inschrijvingen voor de kookworkshops te Vianen.

Puur contra design
Vanuit de doelstellingen van Miele: bezoekers inspireren, traffic genereren naar het Miele Inspirience Centre in Vianen, imagebuilding en verkoop stimuleren heeft Crea & Artiva een open en overzichtelijke stand ontworpen. De bezoeker maakte hierdoor gemakkelijk zijn entree en vond eenvoudig de weg door de verschillende beleveniswerelden.
Crea & Artiva heeft de kernwaarden van Miele (kwaliteit, duurzaamheid, milieu- vriendelijkheid, design en functionaliteit) vertaald door pure elementen in te zetten in contrast met design. Het design straalde het Miele-gevoel uit, waardoor er een perfecte omgeving voor de Miele-apparatuur werd gecreëerd. Daarbij was een eikenhouten bank geplaatst in contrast met de hoogglans elementen en stonden er luxe groenvoorzieningen om het pure gevoel te versterken.
Geïnspireerd door het Miele Inspirience Centre in Vianen is Crea & Artiva erin geslaagd aan de uitgangspunten te voldoen. De Miele-medewerkers voelden zich ‘thuis’ als in hun eigen Inspirience Centre.


2009-11-12
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV