Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva en het Miele-gevoel
Glanzende dynamische vormen, gemaakt van luxe materialen. Pure elementen. De nieuwste huishoudelijke apparatuur en een heerlijke geur die je tegemoet komt als je de stand van Miele binnenstapt. Een totale beleving die al je zintuigen prikkelt.

In opdracht van Miele Nederland realiseerde Crea & Artiva een kwalitatief hoogwaardige stand, waar inspiratie, demonstratie en innovatie centraal stonden. De bezoekers op de Woonbeurs 2009 konden de gloednieuwe ontwikkelingen van Miele vooral ervaren. Dat werd met name onderstreept door de continue kookdemonstraties met onder andere meesterkok Rudolph van Veen. De interactiviteit met de koks op de stand heeft geleid tot circa 1000 inschrijvingen voor de kookworkshops te Vianen.

Puur contra design
Vanuit de doelstellingen van Miele: bezoekers inspireren, traffic genereren naar het Miele Inspirience Centre in Vianen, imagebuilding en verkoop stimuleren heeft Crea & Artiva een open en overzichtelijke stand ontworpen. De bezoeker maakte hierdoor gemakkelijk zijn entree en vond eenvoudig de weg door de verschillende beleveniswerelden.
Crea & Artiva heeft de kernwaarden van Miele (kwaliteit, duurzaamheid, milieu- vriendelijkheid, design en functionaliteit) vertaald door pure elementen in te zetten in contrast met design. Het design straalde het Miele-gevoel uit, waardoor er een perfecte omgeving voor de Miele-apparatuur werd gecreëerd. Daarbij was een eikenhouten bank geplaatst in contrast met de hoogglans elementen en stonden er luxe groenvoorzieningen om het pure gevoel te versterken.
Geïnspireerd door het Miele Inspirience Centre in Vianen is Crea & Artiva erin geslaagd aan de uitgangspunten te voldoen. De Miele-medewerkers voelden zich ‘thuis’ als in hun eigen Inspirience Centre.


2009-11-12
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV