Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva en het Miele-gevoel
Glanzende dynamische vormen, gemaakt van luxe materialen. Pure elementen. De nieuwste huishoudelijke apparatuur en een heerlijke geur die je tegemoet komt als je de stand van Miele binnenstapt. Een totale beleving die al je zintuigen prikkelt.

In opdracht van Miele Nederland realiseerde Crea & Artiva een kwalitatief hoogwaardige stand, waar inspiratie, demonstratie en innovatie centraal stonden. De bezoekers op de Woonbeurs 2009 konden de gloednieuwe ontwikkelingen van Miele vooral ervaren. Dat werd met name onderstreept door de continue kookdemonstraties met onder andere meesterkok Rudolph van Veen. De interactiviteit met de koks op de stand heeft geleid tot circa 1000 inschrijvingen voor de kookworkshops te Vianen.

Puur contra design
Vanuit de doelstellingen van Miele: bezoekers inspireren, traffic genereren naar het Miele Inspirience Centre in Vianen, imagebuilding en verkoop stimuleren heeft Crea & Artiva een open en overzichtelijke stand ontworpen. De bezoeker maakte hierdoor gemakkelijk zijn entree en vond eenvoudig de weg door de verschillende beleveniswerelden.
Crea & Artiva heeft de kernwaarden van Miele (kwaliteit, duurzaamheid, milieu- vriendelijkheid, design en functionaliteit) vertaald door pure elementen in te zetten in contrast met design. Het design straalde het Miele-gevoel uit, waardoor er een perfecte omgeving voor de Miele-apparatuur werd gecreëerd. Daarbij was een eikenhouten bank geplaatst in contrast met de hoogglans elementen en stonden er luxe groenvoorzieningen om het pure gevoel te versterken.
Geïnspireerd door het Miele Inspirience Centre in Vianen is Crea & Artiva erin geslaagd aan de uitgangspunten te voldoen. De Miele-medewerkers voelden zich ‘thuis’ als in hun eigen Inspirience Centre.


2009-11-12
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV