Magazine
Contact
Home
Crea & Artiva en het Miele-gevoel
Glanzende dynamische vormen, gemaakt van luxe materialen. Pure elementen. De nieuwste huishoudelijke apparatuur en een heerlijke geur die je tegemoet komt als je de stand van Miele binnenstapt. Een totale beleving die al je zintuigen prikkelt.

In opdracht van Miele Nederland realiseerde Crea & Artiva een kwalitatief hoogwaardige stand, waar inspiratie, demonstratie en innovatie centraal stonden. De bezoekers op de Woonbeurs 2009 konden de gloednieuwe ontwikkelingen van Miele vooral ervaren. Dat werd met name onderstreept door de continue kookdemonstraties met onder andere meesterkok Rudolph van Veen. De interactiviteit met de koks op de stand heeft geleid tot circa 1000 inschrijvingen voor de kookworkshops te Vianen.

Puur contra design
Vanuit de doelstellingen van Miele: bezoekers inspireren, traffic genereren naar het Miele Inspirience Centre in Vianen, imagebuilding en verkoop stimuleren heeft Crea & Artiva een open en overzichtelijke stand ontworpen. De bezoeker maakte hierdoor gemakkelijk zijn entree en vond eenvoudig de weg door de verschillende beleveniswerelden.
Crea & Artiva heeft de kernwaarden van Miele (kwaliteit, duurzaamheid, milieu- vriendelijkheid, design en functionaliteit) vertaald door pure elementen in te zetten in contrast met design. Het design straalde het Miele-gevoel uit, waardoor er een perfecte omgeving voor de Miele-apparatuur werd gecreëerd. Daarbij was een eikenhouten bank geplaatst in contrast met de hoogglans elementen en stonden er luxe groenvoorzieningen om het pure gevoel te versterken.
Geïnspireerd door het Miele Inspirience Centre in Vianen is Crea & Artiva erin geslaagd aan de uitgangspunten te voldoen. De Miele-medewerkers voelden zich ‘thuis’ als in hun eigen Inspirience Centre.


2009-11-12
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV