Magazine
Contact
Home
Expovisie gaat weer Live
Expovisie Live brengt op 9 en 10 juni 2010 professionele beursdeelnemers, beursorganisatoren, standbouwers en leveranciers samen in de Brabanthallen in ’s Hertogenbosch. De EersteHulpBijBeurzen-dokters zijn paraat en in de Designers Alley demonstreren standontwerpers hun kwaliteiten. Het ExpoCafé - waar VIP-gasten gratis worden verwend - en een feestavond aansluitend op de eerste beursdag, bieden een prettige ambiance om elkaar te spreken.



Expovisie Live 2010 brengt iedereen die zich professioneel bezig houdt met beurzen samen. Om de nieuwste ontwikkelingen te zien en te tonen en om vakgenoten te ontmoeten. Een echte netwerkbeurs die je als exposant, beursorganisator, standbouwer, toeleverancier of dienstverlener niet mag missen.

Vijf jaar achtereen konden exposanten en beursmanagers standbouwers en toeleveranciers ontmoeten op het Expovisie Live paviljoen als onderdeel van de beurs Evenement. Dit jaar introduceerden we Suppliers to Exhibitions, een beurs waar standbouwbedrijven en beursorganisatoren de nieuwste ontwikkelingen op beurstechniek konden aanschouwen.

Volgend jaar komen beide beursactiviteiten samen in Expovisie Live 2010. Expovisie Live wordt de ontmoetingsplek voor iedereen die zich professioneel bezig houdt met beurzen.

Beursdokter en Designers alley

De informatiewaarde van de beurs wordt versterkt door twee succesnummers van het voormalige Expovisie Live paviljoen op Evenement: de beursdokter en designers alley.

Onze beursdokters van Eerste Hulp Bij Beurzen zijn weer op afroep beschikbaar voor iedere vraag op het gebied van exposeren. Klop gerust bij hun aan voor een goed gesprek over de essenties van het beurzenvak en een recept voor een betere beursdeelname.

In de designers alley laten standontwerpers zien hoe zij communicatievraagstukken vertalen in een driedimensionale standpresentatie. Vertelt u wat u wilt communiceren, dan maken zij een eerste schets van wat uw volgende stand kan zijn.

Dit keer zullen in de designers alley ook de resultaten worden getoond van de Expovisie Young Designers Contest. Jong talent wordt begin volgend jaar uitgedaagd om hun visie op standontwerp te tonen. De resultaten van deze ontwerpwedstrijd worden tijdens de beurs getoond en daar wordt ook de winnaar bekendgemaakt.

Expo Café en Industry Award

Expovisie Live wordt een echte netwerkbeurs. Dat betekent dat wij als organisatie ervoor zorgen dat er veel ruimte en gelegenheid is om elkaar te ontmoeten.

Zo komt er een centraal gelegen cateringplein met Expo Café. Hier kunnen VIP-gasten elkaar spreken onder het genot van gratis hapjes en drankjes.

Op de eerste avond van de beurs kunnen genodigden verder netwerken tijdens de feestavond. Ook hier wordt de inwendige mens weer uitstekend verzorgd en is er entertainment om er een swingend feest van te maken. Op deze avond wordt ook de eerste Expovisie Industry Award uitgereikt, aan iemand die veel betekent voor het beurzenvak.



2009-11-11
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV