Magazine
Contact
Home
Nationale ExpoJaarprijs 2009
Voor de derde keer wordt de ExpoJaarprijs uitgereikt: de prijs voor de meest succesvolle, verrassende en/of vernieuwende uitingen van live communicatie. Kanshebbers zijn beurzen, evenementen, congressen, of elke andere vorm van commerciële live communicatie. De prijs is een extra stimulerende en inspirerende manier om het medium live communicatie te profileren als hét marketingmiddel van deze tijd.

Ook dit jaar zijn er weer interessante cases ingezonden in vijf categorieën:
Genomineerde Beste beurs- of eventconcept business-to-business:
InfraTech 2009, vakbeurs over energie, openbare ruimte,verkeerstechnologie, materieel, water en infrastructuur.

Genomineerden Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer:
ABN AMRO World Tennis Tournament 2009, het grootste indoor herentennistoernooi ter wereld.
Art Amsterdam 2009: SOLO, jaarlijkse beurs voor hedendaagse en moderne kunst. Primeur: solotentoonstellingen, uniek in de wereld.
AutoRAI 2009
, het nationale platform – al 110 jaar – voor de automovie industrie.

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-business:
Gemeente Almere op PROVADA 2009, vakbeurs voor architecten, projectontwikkelaars, aannemers en makelaars.
Sedus op de Orgatec 2008
Centric op Overheid & ICT 2009

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer:
Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009
Fundeon, tijdens 2008 Euroskills

Genomineerden Special Category:
PINC,
jaarlijkse conferentie met als thema’s People, Ideas, Nature and Creativity.

De jury bestaat uit:
Juryvoorzitter Philippe Smit, directeur IMpact Retail
Eliane van Doorn, Group Director van United Busines Media
Edwin Kool, Creative Director van de Otter Creators
Antonie van Schendel, directeur TBWABEC
Richard Montanus, directeur ExpoResult

9 december uitreiking! U kunt erbij zijn!
Wilt u weten waarom juist deze cases zijn genomineerd en wie er uiteindelijk met de Nationale ExpoJaarprijs 2009 naar huis gaan? Kom dan naar de uitreiking op 9 december in het schitterende nieuwe Elicium Amsterdam RAI.
Wilt u meer informatie:info@expojaarprijs.nl.





2009-11-03
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV