Magazine
Contact
Home
Nationale ExpoJaarprijs 2009
Voor de derde keer wordt de ExpoJaarprijs uitgereikt: de prijs voor de meest succesvolle, verrassende en/of vernieuwende uitingen van live communicatie. Kanshebbers zijn beurzen, evenementen, congressen, of elke andere vorm van commerciële live communicatie. De prijs is een extra stimulerende en inspirerende manier om het medium live communicatie te profileren als hét marketingmiddel van deze tijd.

Ook dit jaar zijn er weer interessante cases ingezonden in vijf categorieën:
Genomineerde Beste beurs- of eventconcept business-to-business:
InfraTech 2009, vakbeurs over energie, openbare ruimte,verkeerstechnologie, materieel, water en infrastructuur.

Genomineerden Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer:
ABN AMRO World Tennis Tournament 2009, het grootste indoor herentennistoernooi ter wereld.
Art Amsterdam 2009: SOLO, jaarlijkse beurs voor hedendaagse en moderne kunst. Primeur: solotentoonstellingen, uniek in de wereld.
AutoRAI 2009
, het nationale platform – al 110 jaar – voor de automovie industrie.

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-business:
Gemeente Almere op PROVADA 2009, vakbeurs voor architecten, projectontwikkelaars, aannemers en makelaars.
Sedus op de Orgatec 2008
Centric op Overheid & ICT 2009

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer:
Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009
Fundeon, tijdens 2008 Euroskills

Genomineerden Special Category:
PINC,
jaarlijkse conferentie met als thema’s People, Ideas, Nature and Creativity.

De jury bestaat uit:
Juryvoorzitter Philippe Smit, directeur IMpact Retail
Eliane van Doorn, Group Director van United Busines Media
Edwin Kool, Creative Director van de Otter Creators
Antonie van Schendel, directeur TBWABEC
Richard Montanus, directeur ExpoResult

9 december uitreiking! U kunt erbij zijn!
Wilt u weten waarom juist deze cases zijn genomineerd en wie er uiteindelijk met de Nationale ExpoJaarprijs 2009 naar huis gaan? Kom dan naar de uitreiking op 9 december in het schitterende nieuwe Elicium Amsterdam RAI.
Wilt u meer informatie:info@expojaarprijs.nl.





2009-11-03
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV