Magazine
Contact
Home
Nationale ExpoJaarprijs 2009
Voor de derde keer wordt de ExpoJaarprijs uitgereikt: de prijs voor de meest succesvolle, verrassende en/of vernieuwende uitingen van live communicatie. Kanshebbers zijn beurzen, evenementen, congressen, of elke andere vorm van commerciële live communicatie. De prijs is een extra stimulerende en inspirerende manier om het medium live communicatie te profileren als hét marketingmiddel van deze tijd.

Ook dit jaar zijn er weer interessante cases ingezonden in vijf categorieën:
Genomineerde Beste beurs- of eventconcept business-to-business:
InfraTech 2009, vakbeurs over energie, openbare ruimte,verkeerstechnologie, materieel, water en infrastructuur.

Genomineerden Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer:
ABN AMRO World Tennis Tournament 2009, het grootste indoor herentennistoernooi ter wereld.
Art Amsterdam 2009: SOLO, jaarlijkse beurs voor hedendaagse en moderne kunst. Primeur: solotentoonstellingen, uniek in de wereld.
AutoRAI 2009
, het nationale platform – al 110 jaar – voor de automovie industrie.

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-business:
Gemeente Almere op PROVADA 2009, vakbeurs voor architecten, projectontwikkelaars, aannemers en makelaars.
Sedus op de Orgatec 2008
Centric op Overheid & ICT 2009

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer:
Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009
Fundeon, tijdens 2008 Euroskills

Genomineerden Special Category:
PINC,
jaarlijkse conferentie met als thema’s People, Ideas, Nature and Creativity.

De jury bestaat uit:
Juryvoorzitter Philippe Smit, directeur IMpact Retail
Eliane van Doorn, Group Director van United Busines Media
Edwin Kool, Creative Director van de Otter Creators
Antonie van Schendel, directeur TBWABEC
Richard Montanus, directeur ExpoResult

9 december uitreiking! U kunt erbij zijn!
Wilt u weten waarom juist deze cases zijn genomineerd en wie er uiteindelijk met de Nationale ExpoJaarprijs 2009 naar huis gaan? Kom dan naar de uitreiking op 9 december in het schitterende nieuwe Elicium Amsterdam RAI.
Wilt u meer informatie:info@expojaarprijs.nl.





2009-11-03
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV