Magazine
Contact
Home
Nationale ExpoJaarprijs 2009
Voor de derde keer wordt de ExpoJaarprijs uitgereikt: de prijs voor de meest succesvolle, verrassende en/of vernieuwende uitingen van live communicatie. Kanshebbers zijn beurzen, evenementen, congressen, of elke andere vorm van commerciële live communicatie. De prijs is een extra stimulerende en inspirerende manier om het medium live communicatie te profileren als hét marketingmiddel van deze tijd.

Ook dit jaar zijn er weer interessante cases ingezonden in vijf categorieën:
Genomineerde Beste beurs- of eventconcept business-to-business:
InfraTech 2009, vakbeurs over energie, openbare ruimte,verkeerstechnologie, materieel, water en infrastructuur.

Genomineerden Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer:
ABN AMRO World Tennis Tournament 2009, het grootste indoor herentennistoernooi ter wereld.
Art Amsterdam 2009: SOLO, jaarlijkse beurs voor hedendaagse en moderne kunst. Primeur: solotentoonstellingen, uniek in de wereld.
AutoRAI 2009
, het nationale platform – al 110 jaar – voor de automovie industrie.

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-business:
Gemeente Almere op PROVADA 2009, vakbeurs voor architecten, projectontwikkelaars, aannemers en makelaars.
Sedus op de Orgatec 2008
Centric op Overheid & ICT 2009

Genomineerden Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer:
Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009
Fundeon, tijdens 2008 Euroskills

Genomineerden Special Category:
PINC,
jaarlijkse conferentie met als thema’s People, Ideas, Nature and Creativity.

De jury bestaat uit:
Juryvoorzitter Philippe Smit, directeur IMpact Retail
Eliane van Doorn, Group Director van United Busines Media
Edwin Kool, Creative Director van de Otter Creators
Antonie van Schendel, directeur TBWABEC
Richard Montanus, directeur ExpoResult

9 december uitreiking! U kunt erbij zijn!
Wilt u weten waarom juist deze cases zijn genomineerd en wie er uiteindelijk met de Nationale ExpoJaarprijs 2009 naar huis gaan? Kom dan naar de uitreiking op 9 december in het schitterende nieuwe Elicium Amsterdam RAI.
Wilt u meer informatie:info@expojaarprijs.nl.





2009-11-03
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV