Magazine
Contact
Home
Wroeff!!
Op zaterdag 14 en zondag 15 november 2009 vindt in Kortrijk XPO voor de 46ste keer de Eurodogshow plaats. Op de Eurodogshow komt elke hondenliefhebber aan z’n trekken. Eigenaars van rashonden kunnen zich inschrijven voor keuringen en shows, er zijn tal van demonstraties en op de meer dan 70 commerciële stands is van alles voor de hond te koop.

Een op de drie ziet zijn hond of kat als een goede of zelfs beste vriend, zo blijkt uit het onderzoek van Pedigree en Whiskas bij duizend huisdierbezitters. Is de hond of kat ziek, dan blijft een op drie Nederlanders thuis om het dier te vertroetelen. Kortom: de vele aanbieders van halsbanden, accessoires, kleding, voer, verzorgingsproducten, fitnessapparatuur (ja, voor de hond!) en nog veel meer, hoeven niet te vrezen dat de dierenvriend vanwege de crisis de portemonnee op zak houdt. Verre van, zo blijkt. 15 procent geeft aan eerder op het eigen eten te besparen dan op dat van hun trouwe metgezel. Eerder wordt geknaagd aan de uitgaven voor kleding, telefoon, auto, eten, huis, internet dan op het lekkers voor de hond! Dat geldt zeker ook voor de Belgische wielercracks Roger de Vlaeminck en Lucien van Impe, beiden trotse hondenpappa’s. Zij zullen tijdens Eurodogshow 2009 aanwezig zijn bij de stand van het hondenvoermerk Beduco Europremium.

Kortrijk XPO in het nieuw!

Afgelopen spetember zijn de verbouwingsactiviteiten aan Kortrijk XPO afgerond. Het resultaat is een nog toegankelijker beursgebouw waarbij de centrale Rambla als communicatiegang fungeert tussen de verschillende hallen. Concreet betekent dit voor Eurodogshow dat de ingang aan hal 1 is verdwenen en het nagelnieuwe inkomgebouw van Rambla Zuid wordt gebruikt. Deze ingang, samen met de ingang van hal 6 zorgen voor een optimale bezoekerstoestroom!

Meer informatie: www.eurodogshow.be


2009-10-29
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV