Magazine
Contact
Home
The Making of … opening Elicium
Mansveld Expotech (MX) liet op 14 oktober de film ‘The making of… opening Elicium’ in première gaan. Het bedrijf, in mei ontstaan uit een fusie van twee toonaangevende AV-bedrijven, deed de volledige technische realisatie van de opening van het nieuwe multifunctionele evenementen-, beurs- en congresgebouw van de RAI.



“Relaties en opdrachtgevers zien meestal alleen het eindresultaat, daarom is het goed om met een professionele film te laten zien wat er allemaal gebeurt rond een opening van dit formaat", aldus Jeroen de Jong, directeur marketing, communicatie en concepten bij Mansveld Expotech. De film biedt de kijkers een beeld van de voorbereidingen in combinatie met een overgang naar alle actie op de dag zelf.

In opdracht van Amsterdam RAI werd samen met de conceptmakers MOVE het evenement bedacht en uitgevoerd.

“Een event in een volledig nieuw gebouw voor 1. 000 gasten die wel iets gewend zijn, en dan ook nog de opening door ZKH prins Willem Alexander. Dit allemaal samen zorgt ervoor dat de voorbereiding gegarandeerd 100% moet zijn”, aldus De Jong. "Vanaf de eerste dag was er een zeer professionele klik met Frieda Barendse van de RAI, de mensen van MOVE en de direct betrokkenen van onze organisatie. Een goed met elkaar communicerende drie-eenheid legt de basis voor zo’n belangrijke dag."

De film is te bekijken op deze link: The Making of … opening Elicium





2009-10-14
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV