Magazine
Contact
Home
MK Multipak Beheer neemt Prins Reclame over
MK Multipak Beheer BV uit Soest heeft Prins Reclame in Hardinxveld-Giessendam overgenomen. Prins Reclame gaat verder onder de naam PR Reclame BV. Door deze overname kan Multipak haar marktpositie nationaal en internationaal verder verstevigen. Ook kan nu de wederverkopersmarkt beter worden bediend.

Prins Reclame begon in 1992 als een eenmanszaak is nu een bedrijf met een kleine 20 medewerkers. Er werd gestart met relatiegeschenken, nu is de productie verdeeld in verschillende hoofdgroepen: vlaggen, belettering, kleding en relatiegeschenken. Er werd gewerkt onder twee merknamen: Prins Reclame en PR-Vlaggen.nl.
De vlaggendivisie van het nieuwe PR Reclame verhuist voor april 2011 naar de nieuwe productiehal van Multipak in Soest. Door de ingebruikname van deze nieuwe hal wordt Multipak Beheer marktleider op haar werkgebied, aldus directeur Marten Kamerling. De beletteringdivisie van Prins Reclame blijft op het vertrouwde adres om de regionale markt goed van dienst te kunnen zijn. Voormalig eigenaar Jan Prins blijft de bedrijfsleider in Hardinxveld-Giessendam. Voor klanten en leveranciers verandert er niets aan de producten en diensten van PR Reclame, stelt hij.

MK Multipak Beheer is in Nederland bekend van business units als MultiVlag.nl, Multitas.nl, Multimappen.nl, Bannerdiscount.nl, Multipak.nl en UwMooistefoto.nl. Internationaal wordt gewerkt met de business units BilligsteFahne.de en Ihrbestesfoto.de. Met de overname wordt de productiecapaciteit enorm vergroot en kan ook de Franse en Engelse markt worden bediend.

Meer informatie: www.prreclame.nlwww.multipak.nl, www.prinsreclame.nl


2009-10-06
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Beursorganisator Easyfairs lanceert op 17, 18 en 19 april 2018 de vakbeurs Maintenance in Gorinchem. Maintenance is een gevestigde serie specialistische vakbeurzen voor industrial maintenance met edities in Stuttgart, Dortmund, Antwerpen en Zurich. De vakbeurs biedt een platform voor fabrikanten, importeurs, toeleveranciers en dienstverleners binnen de industriële sector op het gebied van onderhoud en asset management.
 
RAI Amsterdam en ISSA, de vereniging van leveranciers in de schoonmaakindustrie, hebben nog geen overeenkomst bereikt over schoonmaakbeurs ISSA Interclean. De RAI heeft op 7 november jongstleden per onmiddellijke ingang het contract met ISSA opgezegd en staat erop de beurs in Amsterdam en Instanbul zonder inmenging van ISSA te organiseren onder de naam Interclean. Maar ISSA denkt daar anders over: “Het contract is niet eenzijdig op te zeggen.”
 
Aquatech Amsterdam 2017 heeft dit jaar het recordaantal van 20.490 bezoekers verwelkomd. In 2015 bezochten 18.411 de beurs voor watertechnologie. De beurs telde dit jaar ruim 900 exposanten uit meer dan 140 landen, en dat was ook een record. In 2015 waren dat er 856. Aquatech vond plaats van 31 oktober tot en met 3 november in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV