Magazine
Contact
Home
Fresh Rotterdam platform voor innovatie
Fresh Rotterdam (21 t/m 23 september in Ahoy Rotterdam) liet tal van innovatieve ontwikkelingen zien op het gebied van versproducten en verstechnologie.

FreshTec en InnoFresh, de twee ‘takken’ van Fresh Rotterdam, trokken in totaal 6222 bezoekers. Wat minder dan de vorige editie, hetgeen met name wordt toegeschreven aan de versnippering van diverse branchegerelateerde beurzen. Ahoy Rotterdam is hier overigens geen voorstander van. Raymond Siliakus, Exhibition Manager van Ahoy: ‘Ons streven is en blijft de markt één grootschalig versplatform te bieden. Daar vragen ook de bezoekers om die we hier over de vloer hebben gehad.’ Ruim 75% van de foodprofessionals die Fresh Rotterdam bezochten is eindverantwoordelijk/direct betrokken bij de aanschaf van producten. Zo’n 18% was afkomstig uit de retail (supermarkt/versspecialist), 17% uit de horeca/foodservice en 15% uit de handel.


2009-09-25
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV