Magazine
Contact
Home
Bont op de Huishoudbeurs
Van 13 tot en met 21 februari 2010 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Het centrale themaplein van het grootste consumentenevenement voor vrouwen staat volgend jaar in het teken van ‘BONT’. Hiermee wil de Huishoudbeurs laten zien hoe werelds de Nederlandse vrouw van nu eigenlijk is.

Misschien is het een contrast met de huidige negatieve beeldvorming, maar volgens de Huishoudbeurs wordt Nederland nog altijd verrijkt door invloeden van andere culturen. Het komende thema van de Huishoudbeurs staat dan ook volop in het teken van allerlei nieuwe Nederlandse mengvormen. Hiermee wil de Huishoudbeurs een positief signaal afgeven over het Nederland van nu: veelzijdig, afwisselend, levendig en kleurrijk. Of anders gezegd: BONT.


Volgens Marjo Wolters, beursmanager van de Huishoudbeurs, kan de vrouw van nu helemaal niet meer zonder die bonte culturele verrijking: “Het gaat verder dan alleen op de hoogte zijn van de allerlaatste trends. De Nederlandse vrouw laat je ook haar eigen nieuwe mix zien, horen, proeven en beleven. Want in haar huis wordt typisch Nederlands gemixt met Javaanse teakhouten meubelen, kussens uit India en lampen uit Marokko. Op de sportschool doen we aan Zumba. Shiatsu massage is ongeveer onderdeel van de secundaire arbeidsvoorwaarden en in de tuin wordt de begonia naast een olijfboom gezet. We flaneren niet alleen op onze hippe mamafiets, maar ook op onze Italiaanse scooter. En we vinden de Salsa een doodnormale dans voor op de verjaardag. Kortom: de Nederlandse vrouw is werelds en haar wereld is BONT.”

Omdat vrouwen continu nieuwe, afwisselende en bonte mengvormen maken op basis van Nederlandse gebruiken en producten, blijft onze cultuur altijd in beweging. Al dan niet gevoed door internet en social media als Hyves, Twitter en Facebook. Ze zijn niet anders gewend. Wolters: “Op het themaplein laten we onze bezoeksters, onder meer tijdens modeshows, workshops, optredens, maar ook lezingen zien dat ze misschien zelfs veel wereldser zijn dan ze zelf denken.”

Verrassende aanbiedingen
Op de 65ste editie van de Huishoudbeurs kunnen vrouwen zich laten inspireren, verrassen, verwennen en entertainen. Het evenement vormt een gezellig dagje uit, waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Een dag waar beursbezoeksters even onbezorgd kunnen genieten van het leven, zonder na te denken over de taken, verplichtingen, beslommeringen en verantwoordelijkheden van alledag. Beursbezoeksters kunnen profiteren van de voordeligste aanbiedingen en maken kennis met de nieuwste trends. De Huishoudbeurs heeft verschillende segmenten op het gebied van verzorging, wonen, culinair, mode en vrije tijd. Op de beursvloer kunnen bezoeksters professionele adviezen inwinnen, genieten van metamorfoses en creatieve workshops volgen.

De Huishoudbeurs wordt van 13 februari tot en met 21 februari 2010 gehouden in Amsterdam RAI. Meer informatie is te vinden op www.huishoudbeurs.nl.


2009-09-10
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV