Magazine
Contact
Home
Bont op de Huishoudbeurs
Van 13 tot en met 21 februari 2010 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Het centrale themaplein van het grootste consumentenevenement voor vrouwen staat volgend jaar in het teken van ‘BONT’. Hiermee wil de Huishoudbeurs laten zien hoe werelds de Nederlandse vrouw van nu eigenlijk is.

Misschien is het een contrast met de huidige negatieve beeldvorming, maar volgens de Huishoudbeurs wordt Nederland nog altijd verrijkt door invloeden van andere culturen. Het komende thema van de Huishoudbeurs staat dan ook volop in het teken van allerlei nieuwe Nederlandse mengvormen. Hiermee wil de Huishoudbeurs een positief signaal afgeven over het Nederland van nu: veelzijdig, afwisselend, levendig en kleurrijk. Of anders gezegd: BONT.


Volgens Marjo Wolters, beursmanager van de Huishoudbeurs, kan de vrouw van nu helemaal niet meer zonder die bonte culturele verrijking: “Het gaat verder dan alleen op de hoogte zijn van de allerlaatste trends. De Nederlandse vrouw laat je ook haar eigen nieuwe mix zien, horen, proeven en beleven. Want in haar huis wordt typisch Nederlands gemixt met Javaanse teakhouten meubelen, kussens uit India en lampen uit Marokko. Op de sportschool doen we aan Zumba. Shiatsu massage is ongeveer onderdeel van de secundaire arbeidsvoorwaarden en in de tuin wordt de begonia naast een olijfboom gezet. We flaneren niet alleen op onze hippe mamafiets, maar ook op onze Italiaanse scooter. En we vinden de Salsa een doodnormale dans voor op de verjaardag. Kortom: de Nederlandse vrouw is werelds en haar wereld is BONT.”

Omdat vrouwen continu nieuwe, afwisselende en bonte mengvormen maken op basis van Nederlandse gebruiken en producten, blijft onze cultuur altijd in beweging. Al dan niet gevoed door internet en social media als Hyves, Twitter en Facebook. Ze zijn niet anders gewend. Wolters: “Op het themaplein laten we onze bezoeksters, onder meer tijdens modeshows, workshops, optredens, maar ook lezingen zien dat ze misschien zelfs veel wereldser zijn dan ze zelf denken.”

Verrassende aanbiedingen
Op de 65ste editie van de Huishoudbeurs kunnen vrouwen zich laten inspireren, verrassen, verwennen en entertainen. Het evenement vormt een gezellig dagje uit, waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Een dag waar beursbezoeksters even onbezorgd kunnen genieten van het leven, zonder na te denken over de taken, verplichtingen, beslommeringen en verantwoordelijkheden van alledag. Beursbezoeksters kunnen profiteren van de voordeligste aanbiedingen en maken kennis met de nieuwste trends. De Huishoudbeurs heeft verschillende segmenten op het gebied van verzorging, wonen, culinair, mode en vrije tijd. Op de beursvloer kunnen bezoeksters professionele adviezen inwinnen, genieten van metamorfoses en creatieve workshops volgen.

De Huishoudbeurs wordt van 13 februari tot en met 21 februari 2010 gehouden in Amsterdam RAI. Meer informatie is te vinden op www.huishoudbeurs.nl.


2009-09-10
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV