Magazine
Contact
Home
T-Mobile wint DFMA-prijs
DFMA, Dutch Field Marketing Association, heeft T-Mobile als winnaar getrokken van de DFMA fieldmarketingactie op beurs MarCom 09. Deelnemers aan deze actie maakten kans op een gratis fieldmarketingactie t.w.v. € 2500,--, indien zij hun visitekaartje inleverden bij de DFMA stand. Uit de ruim 400 visitekaartjes die waren ingeleverd is T-Mobile als winnaar uit de bus gekomen.


T-Mobile gaat met deze prijs als uitgangspunt een fieldmarketingactie opzetten voor een verkoopondersteunende activiteit in het retailkanaal.
Om tot een juiste bureaukeuze te komen heeft het telecombedrijf, na selectie van de ledenprofielen op de site www.dfma.nl, drie DFMA-bureaus uitgekozen om een creatief voorstel te doen.
T-Mobile:” Wij zijn bijzonder verheugd met deze prijs. Juist in deze tijden is directe verkoop ondersteuning door fieldmarketing een waardevol en effectief instrument.”

Op vrijdag 28 agustus jl. heeft Kees Wolswinkel, voorzitter van DFMA, de cheque overhandigt aan Leonie Menssink, Events/Incentivesmanager van T-Mobile (zie foto).
DFMA feliciteert T-Mobile van harte met de prijs!

DFMA, Dutch Field Marketing Association, vertegenwoordigt de top van de Fieldmarketingbureaus in Nederland en streeft naar kwaliteitsverbetering in de branche door kennisoverdracht en -uitwisseling. Daarnaast treedt DFMA op als gesprekspartner voor de overheid en andere instanties om de belangen van de bedrijfstak en de aangesloten leden, werknemers en opdrachtgevers op een verantwoorde en evenwichtige manier te behartigen.

Fieldmarketing is een uitermate effectieve vorm van dienstverlening met als uitgangspunt het verbeteren van de presentatie, de promotie, de verkrijgbaarheid en de verkoop van producten en diensten. Deze professionele vorm van dienstverlening speelt zich af ‘in het veld’,op straat, op de winkelvloer, tijdens evenementen, op beurzen en congressen, eigenlijk overal waar producten of diensten worden aangeboden. Voorbeelden zijn: Sampling & Promotie, Sales, Merchandising, Demonstraties, Hospitality, Mystery Shopping, Auditing, Etaleren
en Visual Merchandising. Zie ook: www.dfma.nl



2009-09-09
Kind + Jugend, de Duitse vakbeurs met producten voor baby en kind, kan tevreden terugkijken op de editie van 2017. Er was een lichte groei aan zowel de bezoekerskant als het aantal standhouders en ook kwamen er meer van hen uit het buitenland. De beurs vond plaats van 14 tot en met 17 september in de Koelnmesse.
 
De derde editie van het evenement GroenTechniek Holland heeft ruim 16.000 professionals werkzaam in de groene openbare ruimte ontvangen. Dat waren er minder dan in 2015 toen 21.806 bezoekers op de beurs afkwamen. De beurs vond plaats van 12 tot en met 14 september in Biddinghuizen onder stormachtige weersomstandigheden. 
De vakbeurs Auto Prof en het kennisevenement AMT Live gaan de krachten bundelen en voegen beide evenementen samen. De samenwerking staat voor de duur van minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste combi-editie vindt plaats van 30 januari tot en met 1 februari 2018 in Gorinchem.
 
De Internationale Hondententoonstelling wordt nog zeker 4 jaar in MECC Maastricht georganiseerd. Organisator Stichting Honden Tentoonstelling Maastricht (HTM) heeft bijgetekend tot 2021. De stichting is de oudste klant van het MECC en organiseert jaarlijks in het laatste weekend van september de rashondententoonstelling. Dit jaar vindt de 38e editie plaats op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober.
De internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland vertonen een versnelde groei vergeleken met het jaar 2016. In de eerste helft van 2017 hebben de Duitse beurzen gemiddeld zo’n 3 procent meer exposanten en standoppervlakte geregistreerd ten opzichte van hun voorgaande edities. Het aantal bezoekers is gestegen met 1 procent.
 
oktober | november | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV