Magazine
Contact
Home
T-Mobile wint DFMA-prijs
DFMA, Dutch Field Marketing Association, heeft T-Mobile als winnaar getrokken van de DFMA fieldmarketingactie op beurs MarCom 09. Deelnemers aan deze actie maakten kans op een gratis fieldmarketingactie t.w.v. € 2500,--, indien zij hun visitekaartje inleverden bij de DFMA stand. Uit de ruim 400 visitekaartjes die waren ingeleverd is T-Mobile als winnaar uit de bus gekomen.


T-Mobile gaat met deze prijs als uitgangspunt een fieldmarketingactie opzetten voor een verkoopondersteunende activiteit in het retailkanaal.
Om tot een juiste bureaukeuze te komen heeft het telecombedrijf, na selectie van de ledenprofielen op de site www.dfma.nl, drie DFMA-bureaus uitgekozen om een creatief voorstel te doen.
T-Mobile:” Wij zijn bijzonder verheugd met deze prijs. Juist in deze tijden is directe verkoop ondersteuning door fieldmarketing een waardevol en effectief instrument.”

Op vrijdag 28 agustus jl. heeft Kees Wolswinkel, voorzitter van DFMA, de cheque overhandigt aan Leonie Menssink, Events/Incentivesmanager van T-Mobile (zie foto).
DFMA feliciteert T-Mobile van harte met de prijs!

DFMA, Dutch Field Marketing Association, vertegenwoordigt de top van de Fieldmarketingbureaus in Nederland en streeft naar kwaliteitsverbetering in de branche door kennisoverdracht en -uitwisseling. Daarnaast treedt DFMA op als gesprekspartner voor de overheid en andere instanties om de belangen van de bedrijfstak en de aangesloten leden, werknemers en opdrachtgevers op een verantwoorde en evenwichtige manier te behartigen.

Fieldmarketing is een uitermate effectieve vorm van dienstverlening met als uitgangspunt het verbeteren van de presentatie, de promotie, de verkrijgbaarheid en de verkoop van producten en diensten. Deze professionele vorm van dienstverlening speelt zich af ‘in het veld’,op straat, op de winkelvloer, tijdens evenementen, op beurzen en congressen, eigenlijk overal waar producten of diensten worden aangeboden. Voorbeelden zijn: Sampling & Promotie, Sales, Merchandising, Demonstraties, Hospitality, Mystery Shopping, Auditing, Etaleren
en Visual Merchandising. Zie ook: www.dfma.nl



2009-09-09
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV