Magazine
Contact
Home
Finalisten EMMA Mobile Media Championships bekend
Voor duizenden autoliefhebbers en mobiele mediafans zijn de EMMA Eurofinals hét internationale topevenement van het jaar. De finalisten voor deze "EK Mobile Media" zijn nu in de meeste landen bekend.

Zij hebben nog even te gaan voor de laatste fine-tuning van hun auto’s en ultieme geluids- en entertainmentinstallaties. In het tweede weekend van oktober vormt 100% Tuning in Ahoy Rotterdam de wedstrijdarena voor een enorm aantal fabelachtige auto’s uit 30 Europese landen. Vanuit heel Europa komen meer dan 300 kampioenwagens naar Ahoy Rotterdam om de EMMA Eurofinals,
’s werelds grootste Sound Quality kampioenschappen, bij te wonen.

De EMMA Eurofinals betekenen een enorme kick voor de deelnemers. Sommige rijden meer dan 8.000 kilometer, zoals de kampioenen uit Siberië, om er in Rotterdam bij te zijn. De wedstrijdauto’s, die in hun land als nummer 1 of 2 zijn geëindigd, komen uit heel Europa: van Scandinavië tot Oost-Europa, inclusief de Oekraïne en Rusland en van West-Europa tot de landen rond de Middellandse Zee, inclusief Griekenland en Turkije. De deelnemers en hun auto’s zijn tijdens 100% Tuning te bewonderen in twee tentoonstellingshallen van het Ahoy-complex en zullen daar voor veel show en actie zorgen; voor bezoekers een geweldige gelegenheid om de kick van ‘mobile media’ en de EMMA community te beleven.

Wedstrijd op hoog niveau
Fanatieke installateurs, bekende EMMA-wedstrijdteams en alle belangrijke merken zijn in Rotterdam aanwezig met een grote hoeveelheid innovatieve technologie en producten. Uiteindelijk bepaalt een internationaal team van juryleden wie dit jaar de beste is in geluidskwaliteit, geluidsdruk, design, afwerking, show & shine, totaalprestatie en, voor EMMA Racing deelnemers, in slalom. De EMMA-hallen tijdens 100% Tuning staan verder vol staan met showcars van sponsors als Audison, Audio Design, Clarion, Crunch, DLS, ESX, Ground Zero, Hertz, Hifonics, Kenwood, JL Audio, Pioneer, Rockford Fosgate, Standardplast and Soundstream. Merken die alle autoliefhebbers oproepen om naar Ahoy Rotterdam te komen om het nieuwste van het nieuwste te zien op het gebied van car audio en in-car entertainment.

100% Show time
100% Tuning, gastheer van de Eurofinals, vormt een schitterend treffen van de internationale gemeenschap van geluids- en tuningfanaten. Tijdens 100% Tuning is er van alles te zien en te doen op het gebied van car tuning, inclusief stunts, gaming, muziek en een non-stop showprogramma. Op 10 and 11 oktober vindt de 6de editie plaats. Het evenement is uitgegroeid tot het grootste tuning evenement van Nederland met meer dan 32.000 m2 met show cars, car audio, stunt shows, babes en tuning materialen. In de spectaculaire Action Arena heeft het publiek zelfs kans om ook zelf in te stappen bij een Lamborghini burn-out, Porsche donut of een extreme drifting rit. Elk jaar trekt 100% Tuning rond 50.000 autoliefhebbers naar Ahoy Rotterdam.

Voor meer informatie: www.emmanet.com of www.ahoytuning.nl.


2009-09-09
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV