Magazine
Contact
Home
Finalisten EMMA Mobile Media Championships bekend
Voor duizenden autoliefhebbers en mobiele mediafans zijn de EMMA Eurofinals hét internationale topevenement van het jaar. De finalisten voor deze "EK Mobile Media" zijn nu in de meeste landen bekend.

Zij hebben nog even te gaan voor de laatste fine-tuning van hun auto’s en ultieme geluids- en entertainmentinstallaties. In het tweede weekend van oktober vormt 100% Tuning in Ahoy Rotterdam de wedstrijdarena voor een enorm aantal fabelachtige auto’s uit 30 Europese landen. Vanuit heel Europa komen meer dan 300 kampioenwagens naar Ahoy Rotterdam om de EMMA Eurofinals,
’s werelds grootste Sound Quality kampioenschappen, bij te wonen.

De EMMA Eurofinals betekenen een enorme kick voor de deelnemers. Sommige rijden meer dan 8.000 kilometer, zoals de kampioenen uit Siberië, om er in Rotterdam bij te zijn. De wedstrijdauto’s, die in hun land als nummer 1 of 2 zijn geëindigd, komen uit heel Europa: van Scandinavië tot Oost-Europa, inclusief de Oekraïne en Rusland en van West-Europa tot de landen rond de Middellandse Zee, inclusief Griekenland en Turkije. De deelnemers en hun auto’s zijn tijdens 100% Tuning te bewonderen in twee tentoonstellingshallen van het Ahoy-complex en zullen daar voor veel show en actie zorgen; voor bezoekers een geweldige gelegenheid om de kick van ‘mobile media’ en de EMMA community te beleven.

Wedstrijd op hoog niveau
Fanatieke installateurs, bekende EMMA-wedstrijdteams en alle belangrijke merken zijn in Rotterdam aanwezig met een grote hoeveelheid innovatieve technologie en producten. Uiteindelijk bepaalt een internationaal team van juryleden wie dit jaar de beste is in geluidskwaliteit, geluidsdruk, design, afwerking, show & shine, totaalprestatie en, voor EMMA Racing deelnemers, in slalom. De EMMA-hallen tijdens 100% Tuning staan verder vol staan met showcars van sponsors als Audison, Audio Design, Clarion, Crunch, DLS, ESX, Ground Zero, Hertz, Hifonics, Kenwood, JL Audio, Pioneer, Rockford Fosgate, Standardplast and Soundstream. Merken die alle autoliefhebbers oproepen om naar Ahoy Rotterdam te komen om het nieuwste van het nieuwste te zien op het gebied van car audio en in-car entertainment.

100% Show time
100% Tuning, gastheer van de Eurofinals, vormt een schitterend treffen van de internationale gemeenschap van geluids- en tuningfanaten. Tijdens 100% Tuning is er van alles te zien en te doen op het gebied van car tuning, inclusief stunts, gaming, muziek en een non-stop showprogramma. Op 10 and 11 oktober vindt de 6de editie plaats. Het evenement is uitgegroeid tot het grootste tuning evenement van Nederland met meer dan 32.000 m2 met show cars, car audio, stunt shows, babes en tuning materialen. In de spectaculaire Action Arena heeft het publiek zelfs kans om ook zelf in te stappen bij een Lamborghini burn-out, Porsche donut of een extreme drifting rit. Elk jaar trekt 100% Tuning rond 50.000 autoliefhebbers naar Ahoy Rotterdam.

Voor meer informatie: www.emmanet.com of www.ahoytuning.nl.


2009-09-09
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV