Magazine
Contact
Home
Nieuwe identiteit Hypsos
Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening.


Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening.

Daarmee ontstond de noodzaak om, naast herstructurering van de organisatie, een positionering uit te laten voeren en een nieuwe identiteit te ontwikkelen, waarin het DNA van Hypsos in één opslag wereldwijd voor iedereen herkenbaar zou zijn. Met deze opdracht is door het designbureau inmiddels een verrassend concept ontwikkeld dat nu wordt geïntroduceerd.

Hypsos is THINK – DESIGN – MAKE - het zijn de drie pijlers waarop de nieuwe manier van werken rust: het creatief vertalen van de boodschap naar 3D- of live communicatie, waarbij de uikomst value for money oplevert. Hiermee wordt uitgedragen dat een enorme kennis en ervaring is opgebouwd gedurende het bijna 100 jarig bestaan van de organisatie; van display tot experience center en van stand tot visitor attraction. Deze kennis wordt nu aangeboden in een dienstverlening die is opgesplitst in Think – Design - Make. Zodat opdrachtgevers beter ter zijde worden gestaan met het ontwikkelen van sterke concepten. Of juist met verrassende ontwerpen. Of juist met het managen en realiseren van 3D projecten.

De ontwikkeling van de merkstrategie van Hypsos en de vertaling daarvan in alle mediavormen, die over alle vestigingen wereldwijd worden uitgerold, zijn ontwikkeld door het designbureau van Hypsos in Londen.

Recente projecten van Hypsos zijn:
- tijdelijke tentoonstelling “Voetbal tijdens de Tweede Wereldoorlog” in het Verzetsmuseum Amsterdam
- shop in shops voor Clinique in de Bijenkorf van Amsterdam en Rotterdam
- de Picasso tentoonstelling in Abu Dhabi
- realisatie van de stand van O’Neill op sportbeurs ISPO in München


2009-08-27
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV