Magazine
Contact
Home
Nieuwe identiteit Hypsos
Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening.


Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening.

Daarmee ontstond de noodzaak om, naast herstructurering van de organisatie, een positionering uit te laten voeren en een nieuwe identiteit te ontwikkelen, waarin het DNA van Hypsos in één opslag wereldwijd voor iedereen herkenbaar zou zijn. Met deze opdracht is door het designbureau inmiddels een verrassend concept ontwikkeld dat nu wordt geïntroduceerd.

Hypsos is THINK – DESIGN – MAKE - het zijn de drie pijlers waarop de nieuwe manier van werken rust: het creatief vertalen van de boodschap naar 3D- of live communicatie, waarbij de uikomst value for money oplevert. Hiermee wordt uitgedragen dat een enorme kennis en ervaring is opgebouwd gedurende het bijna 100 jarig bestaan van de organisatie; van display tot experience center en van stand tot visitor attraction. Deze kennis wordt nu aangeboden in een dienstverlening die is opgesplitst in Think – Design - Make. Zodat opdrachtgevers beter ter zijde worden gestaan met het ontwikkelen van sterke concepten. Of juist met verrassende ontwerpen. Of juist met het managen en realiseren van 3D projecten.

De ontwikkeling van de merkstrategie van Hypsos en de vertaling daarvan in alle mediavormen, die over alle vestigingen wereldwijd worden uitgerold, zijn ontwikkeld door het designbureau van Hypsos in Londen.

Recente projecten van Hypsos zijn:
- tijdelijke tentoonstelling “Voetbal tijdens de Tweede Wereldoorlog” in het Verzetsmuseum Amsterdam
- shop in shops voor Clinique in de Bijenkorf van Amsterdam en Rotterdam
- de Picasso tentoonstelling in Abu Dhabi
- realisatie van de stand van O’Neill op sportbeurs ISPO in München


2009-08-27
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV