Magazine
Contact
Home
Nieuwe identiteit Hypsos
Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening.


Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong. Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening.

Daarmee ontstond de noodzaak om, naast herstructurering van de organisatie, een positionering uit te laten voeren en een nieuwe identiteit te ontwikkelen, waarin het DNA van Hypsos in één opslag wereldwijd voor iedereen herkenbaar zou zijn. Met deze opdracht is door het designbureau inmiddels een verrassend concept ontwikkeld dat nu wordt geïntroduceerd.

Hypsos is THINK – DESIGN – MAKE - het zijn de drie pijlers waarop de nieuwe manier van werken rust: het creatief vertalen van de boodschap naar 3D- of live communicatie, waarbij de uikomst value for money oplevert. Hiermee wordt uitgedragen dat een enorme kennis en ervaring is opgebouwd gedurende het bijna 100 jarig bestaan van de organisatie; van display tot experience center en van stand tot visitor attraction. Deze kennis wordt nu aangeboden in een dienstverlening die is opgesplitst in Think – Design - Make. Zodat opdrachtgevers beter ter zijde worden gestaan met het ontwikkelen van sterke concepten. Of juist met verrassende ontwerpen. Of juist met het managen en realiseren van 3D projecten.

De ontwikkeling van de merkstrategie van Hypsos en de vertaling daarvan in alle mediavormen, die over alle vestigingen wereldwijd worden uitgerold, zijn ontwikkeld door het designbureau van Hypsos in Londen.

Recente projecten van Hypsos zijn:
- tijdelijke tentoonstelling “Voetbal tijdens de Tweede Wereldoorlog” in het Verzetsmuseum Amsterdam
- shop in shops voor Clinique in de Bijenkorf van Amsterdam en Rotterdam
- de Picasso tentoonstelling in Abu Dhabi
- realisatie van de stand van O’Neill op sportbeurs ISPO in München


2009-08-27
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV