Magazine
Contact
Home
JIT b.v. wordt Sevenstep
JIT b.v., ontwerper en realisator van creatieve beurspresentaties en interieurprojecten heeft met ingang van 1 januari 2009 een nieuwe naam: SEVENSTEP.

Groei, ontwikkeling en ervaring van ruim 12,5 jaar tentoonstelling- en interieurbouw vraagt om een nieuw jasje. JIT b.v. heeft haar huisstijl aangepast aan hun hedendaagse denk- en werkwijze.

Henry van Laanen, Technisch Directeur: "Ons bedrijf heeft zich de laatste jaren sterk ontwikkeld van een standbouw bedrijf naar een full service bedrijf in tentoonstelling­presentaties en interieurprojecten. Wij vinden dat de nieuwe naam SEVENSTEP beter past bij onze huidige manier van werken.”

“De naam SEVENSTEP omschrijft onze benadering van projecten. In zeven stappen realiseren wij volledige beurspresentaties die tot een hoger rendement en beursresultaat leiden. Kortom wij maken een beursdeelname tot een succes!:” aldus Theo van Dooren, Algemeen Directeur.
SEVENSTEP heeft haar nieuwe naam gebaseerd op de zeven stappen die zij bij projecten hanteert om klanten naar een hoger en beter beursrendement te leiden. Hierbij wordt niet uitgegaan van de standbouw maar van de doelstellingen van de klant. Er wordt samen met de klant naar de positie in de markt en de concurrentie gekeken. De doelstellingen worden bepaald en deze dienen als eerste insteek voor het bepalen van de beursstrategie. De ontwerpers van SEVENSTEP creëren met hun marketing en communicatiekennis de drie communicatie niveaus voor de stand en ontwerpen een creatief en communicatief standontwerp.
“De belangrijkste voorwaarde voor een creatief ontwerp is natuurlijk het persoonlijk contact. Een stand moet de bestaande en potentiële klanten aantrekken zodat onze klanten de mogelijkheid hebben om de bezoekers aan te spreken. Uiteindelijk kunnen zij zelf bepalen met welke personen zij graag een gesprek of afspraak willen maken”; aldus Peter Jongman, Art Director bij SEVENSTEP.

Voor de vaste klanten en relaties betekent het dat de oude en vertrouwde werkwijze in een nieuw en passend jasje is gestoken. Waarbij uiteraard het adres en de telefoon- en faxnummers ongewijzigd blijven.

SEVENSTEP heeft als motto "Fair & Square" en gelooft in de kracht van persoonlijke communicatie. Die schuilt naar ons idee in het kiezen van het juiste moment en vooral van de juiste plaats. Wij creëren ruimtelijke concepten, inclusief de technische realisatie daarvan. SEVENSTEP staat voor beurspresentaties en interieuroplossingen die uw communicatiekracht vergroten.

Info: www.sevenstep.nl

2009-08-27
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV