Magazine
Contact
Home
JIT b.v. wordt Sevenstep
JIT b.v., ontwerper en realisator van creatieve beurspresentaties en interieurprojecten heeft met ingang van 1 januari 2009 een nieuwe naam: SEVENSTEP.

Groei, ontwikkeling en ervaring van ruim 12,5 jaar tentoonstelling- en interieurbouw vraagt om een nieuw jasje. JIT b.v. heeft haar huisstijl aangepast aan hun hedendaagse denk- en werkwijze.

Henry van Laanen, Technisch Directeur: "Ons bedrijf heeft zich de laatste jaren sterk ontwikkeld van een standbouw bedrijf naar een full service bedrijf in tentoonstelling­presentaties en interieurprojecten. Wij vinden dat de nieuwe naam SEVENSTEP beter past bij onze huidige manier van werken.”

“De naam SEVENSTEP omschrijft onze benadering van projecten. In zeven stappen realiseren wij volledige beurspresentaties die tot een hoger rendement en beursresultaat leiden. Kortom wij maken een beursdeelname tot een succes!:” aldus Theo van Dooren, Algemeen Directeur.
SEVENSTEP heeft haar nieuwe naam gebaseerd op de zeven stappen die zij bij projecten hanteert om klanten naar een hoger en beter beursrendement te leiden. Hierbij wordt niet uitgegaan van de standbouw maar van de doelstellingen van de klant. Er wordt samen met de klant naar de positie in de markt en de concurrentie gekeken. De doelstellingen worden bepaald en deze dienen als eerste insteek voor het bepalen van de beursstrategie. De ontwerpers van SEVENSTEP creëren met hun marketing en communicatiekennis de drie communicatie niveaus voor de stand en ontwerpen een creatief en communicatief standontwerp.
“De belangrijkste voorwaarde voor een creatief ontwerp is natuurlijk het persoonlijk contact. Een stand moet de bestaande en potentiële klanten aantrekken zodat onze klanten de mogelijkheid hebben om de bezoekers aan te spreken. Uiteindelijk kunnen zij zelf bepalen met welke personen zij graag een gesprek of afspraak willen maken”; aldus Peter Jongman, Art Director bij SEVENSTEP.

Voor de vaste klanten en relaties betekent het dat de oude en vertrouwde werkwijze in een nieuw en passend jasje is gestoken. Waarbij uiteraard het adres en de telefoon- en faxnummers ongewijzigd blijven.

SEVENSTEP heeft als motto "Fair & Square" en gelooft in de kracht van persoonlijke communicatie. Die schuilt naar ons idee in het kiezen van het juiste moment en vooral van de juiste plaats. Wij creëren ruimtelijke concepten, inclusief de technische realisatie daarvan. SEVENSTEP staat voor beurspresentaties en interieuroplossingen die uw communicatiekracht vergroten.

Info: www.sevenstep.nl

2009-08-27
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV