Magazine
Contact
Home
Merkcampagne RAI Elicium van start
In amper drie jaar is het RAI Elicium van de tekentafel tot leven gebracht. Het nieuwe, innovatieve RAI- gebouw wordt eind september geopend. In de nieuwe merkcampagne van Amsterdam RAI is het karakter ‘Elise’ geïntroduceerd; het gezicht van het RAI Elicium.

Naast een campagne richting de zakelijke doelgroepen, is de komst van het RAI Elicium ook een uniek moment om Amsterdam en de rest van Nederland kennis te laten maken met het vernieuwde gezicht van Amsterdam RAI. Onlangs is de merkcampagne, mede ontwikkeld door communicatiebureau Lemon Scented Tea, richting de evenementenbranche van start gegaan. Voor de campagne worden zowel print als online media ingezet. Na de zomer maakt naast de zakelijke markt ook de publieke omgeving van de RAI kennis met het RAI Elicium en het nieuwe karakter van Amsterdam RAI, Elise.

Elise belichaamt alles wat het RAI Elicium uitstraalt: modern, innovatief en exclusief. Daarnaast vergroot zij de ‘likeability’ van de gehele RAI. Tot aan de opening van het RAI Elicium eind september speelt Elise de hoofdrol in de campagne. Elise inspireert bezoekers en belangstellenden van Amsterdam RAI en brengt op een speelse, intelligente en verrassende manier de merkbelofte ‘inspiring people’ tot leven.
Zelf kennismaken met Elise? Ga naar www.rai-elicium.nl

Het RAI Elicium is de nieuwe, duurzame beurs,- congres- en feestlocatie van Amsterdam RAI. Met de grootste ballroom van Nederland, vier congreszalen en twintig vergaderzalen verpakt in een hoogwaardige, multifunctionele omgeving, zet het RAI Elicium de trend voor beurs- en congresgebouwen in de 21e eeuw.


2009-08-10
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV