Magazine
Contact
Home
Merkcampagne RAI Elicium van start
In amper drie jaar is het RAI Elicium van de tekentafel tot leven gebracht. Het nieuwe, innovatieve RAI- gebouw wordt eind september geopend. In de nieuwe merkcampagne van Amsterdam RAI is het karakter ‘Elise’ geïntroduceerd; het gezicht van het RAI Elicium.

Naast een campagne richting de zakelijke doelgroepen, is de komst van het RAI Elicium ook een uniek moment om Amsterdam en de rest van Nederland kennis te laten maken met het vernieuwde gezicht van Amsterdam RAI. Onlangs is de merkcampagne, mede ontwikkeld door communicatiebureau Lemon Scented Tea, richting de evenementenbranche van start gegaan. Voor de campagne worden zowel print als online media ingezet. Na de zomer maakt naast de zakelijke markt ook de publieke omgeving van de RAI kennis met het RAI Elicium en het nieuwe karakter van Amsterdam RAI, Elise.

Elise belichaamt alles wat het RAI Elicium uitstraalt: modern, innovatief en exclusief. Daarnaast vergroot zij de ‘likeability’ van de gehele RAI. Tot aan de opening van het RAI Elicium eind september speelt Elise de hoofdrol in de campagne. Elise inspireert bezoekers en belangstellenden van Amsterdam RAI en brengt op een speelse, intelligente en verrassende manier de merkbelofte ‘inspiring people’ tot leven.
Zelf kennismaken met Elise? Ga naar www.rai-elicium.nl

Het RAI Elicium is de nieuwe, duurzame beurs,- congres- en feestlocatie van Amsterdam RAI. Met de grootste ballroom van Nederland, vier congreszalen en twintig vergaderzalen verpakt in een hoogwaardige, multifunctionele omgeving, zet het RAI Elicium de trend voor beurs- en congresgebouwen in de 21e eeuw.


2009-08-10
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV