Magazine
Contact
Home
Merkcampagne RAI Elicium van start
In amper drie jaar is het RAI Elicium van de tekentafel tot leven gebracht. Het nieuwe, innovatieve RAI- gebouw wordt eind september geopend. In de nieuwe merkcampagne van Amsterdam RAI is het karakter ‘Elise’ geïntroduceerd; het gezicht van het RAI Elicium.

Naast een campagne richting de zakelijke doelgroepen, is de komst van het RAI Elicium ook een uniek moment om Amsterdam en de rest van Nederland kennis te laten maken met het vernieuwde gezicht van Amsterdam RAI. Onlangs is de merkcampagne, mede ontwikkeld door communicatiebureau Lemon Scented Tea, richting de evenementenbranche van start gegaan. Voor de campagne worden zowel print als online media ingezet. Na de zomer maakt naast de zakelijke markt ook de publieke omgeving van de RAI kennis met het RAI Elicium en het nieuwe karakter van Amsterdam RAI, Elise.

Elise belichaamt alles wat het RAI Elicium uitstraalt: modern, innovatief en exclusief. Daarnaast vergroot zij de ‘likeability’ van de gehele RAI. Tot aan de opening van het RAI Elicium eind september speelt Elise de hoofdrol in de campagne. Elise inspireert bezoekers en belangstellenden van Amsterdam RAI en brengt op een speelse, intelligente en verrassende manier de merkbelofte ‘inspiring people’ tot leven.
Zelf kennismaken met Elise? Ga naar www.rai-elicium.nl

Het RAI Elicium is de nieuwe, duurzame beurs,- congres- en feestlocatie van Amsterdam RAI. Met de grootste ballroom van Nederland, vier congreszalen en twintig vergaderzalen verpakt in een hoogwaardige, multifunctionele omgeving, zet het RAI Elicium de trend voor beurs- en congresgebouwen in de 21e eeuw.


2009-08-10
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV