Magazine
Contact
Home
Mexicaanse Griep en uw beurs. Wat te doen?
Wat begon met enkele griep gevallen in Mexico is geleidelijk uitgegroeid tot een pandemie die in bijna alle landen ter wereld voelbaar is. Wat exact de impact zal worden is niet bekend, wel dat het er zal zijn. Mogelijk ook op uw beurs, evenement of congres. Creator Meeting Support biedt u enkele nuttige producten én informatie omtrent het omgaan met de Mexicaanse griep.

Met het uitdelen en gebruik van desinfecterende producten, zoals sprays, vochtige doekjes of tubes met gel aan deelnemers, kunt u verspreiding van het griepvirus helpen beperken. Deze producten zijn allemaal dermatologisch getest, hypoallergeen en gecertificeerd volgens EN1500. Een bijkomend voordeel voor de organisatoren is de extra sponsormogelijkheden, omdat al deze producten gepersonaliseerd kunnen worden.

Naast deze produten biedt de inpak-service van Creator Meeting Support de mogelijkheid extra informatie in de evenemententas of map te stoppen. In deze brochure of flyer kunt u zelf de deelnemers informeren over de symptomen van de mexicaanse griep en de handelswijze bij een mogelijke besmetting.

Deze producten en verdere informatie staan op www.creatormeetingsupport.com alsook enkele nuttig links.

Creator Meeting Support is een gespecialiseerde toeleverancier van promotionele producten voor de Internationale MICE-branche. Ons assortiment bevat o.a. congrestassen, portofolio’s, blocnotes, lanyards, badges, balpennen, kleding, duurzame en groene produkten, etc.

2009-08-10
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV