Magazine
Contact
Home
Mexicaanse Griep en uw beurs. Wat te doen?
Wat begon met enkele griep gevallen in Mexico is geleidelijk uitgegroeid tot een pandemie die in bijna alle landen ter wereld voelbaar is. Wat exact de impact zal worden is niet bekend, wel dat het er zal zijn. Mogelijk ook op uw beurs, evenement of congres. Creator Meeting Support biedt u enkele nuttige producten én informatie omtrent het omgaan met de Mexicaanse griep.

Met het uitdelen en gebruik van desinfecterende producten, zoals sprays, vochtige doekjes of tubes met gel aan deelnemers, kunt u verspreiding van het griepvirus helpen beperken. Deze producten zijn allemaal dermatologisch getest, hypoallergeen en gecertificeerd volgens EN1500. Een bijkomend voordeel voor de organisatoren is de extra sponsormogelijkheden, omdat al deze producten gepersonaliseerd kunnen worden.

Naast deze produten biedt de inpak-service van Creator Meeting Support de mogelijkheid extra informatie in de evenemententas of map te stoppen. In deze brochure of flyer kunt u zelf de deelnemers informeren over de symptomen van de mexicaanse griep en de handelswijze bij een mogelijke besmetting.

Deze producten en verdere informatie staan op www.creatormeetingsupport.com alsook enkele nuttig links.

Creator Meeting Support is een gespecialiseerde toeleverancier van promotionele producten voor de Internationale MICE-branche. Ons assortiment bevat o.a. congrestassen, portofolio’s, blocnotes, lanyards, badges, balpennen, kleding, duurzame en groene produkten, etc.

2009-08-10
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV