Magazine
Contact
Home
Baden in Holland gaat niet door, VSK wel
De consumentenmanifestatie Baden in Holland die gepland stond op zaterdag 6 en zondag 7 februari 2010 vindt geen doorgang. Hoewel de beurs al jarenlang met veel succes is georganiseerd blijven de inschrijvingen achter bij de verwachtingen.


Beursorganisatie VNU Exhibitions ziet de economische situatie als belangrijkste oorzaak en geeft aan dat Baden in Holland in de toekomst alsnog georganiseerd wordt wanneer de economie zich verbetert.
Baden in Holland is een speciaal publieksweekeinde voor de consument als onderdeel van de VSK, de vakbeurs voor Verwarming, Sanitair en Klimaatbeheersing. De inschrijvingen voor de VSK, van 1 tot en met 5 februari 2010, verlopen zeer voorspoedig.

Veel animo voor VSK
De VSK belooft evenals de editie van 2008 zeer succesvol te worden voor de deelnemende bedrijven. Een uitzondering is het verloop van de inschrijvingen bij de sanitairsector waardoor de consument geen representatief productoverzicht van de sanitairbranche kan worden aangeboden.

Voordelig tarief
Op dit moment telt de VSK 2010 ruim 250 exposanten. Bedrijven kunnen nog tot 1 september bij inschrijving profiteren van een voordelig tarief en zich verzekeren van een locatie op deze tweejaarlijkse nationale vakmanifestatie voor de installatiebranche. Op de beurs zijn twee hallen gereserveerd voor sanitair, die wegens het afgelasten van Baden in Holland gesloten blijven voor de consument.

Goede investering
De meeste bedrijven zien het medium beurs als een goede investering voor de toekomst. De beurzen van VNU Exhibitions hebben het afgelopen halfjaar aangetoond dat de bezoekers vooral in deze tijd de beurs gebruiken als het oriëntatieplatform bij uitstek. Gemiddeld steeg het beursbezoek met 12%.




2009-07-16
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV