Magazine
Contact
Home
Nieuwe Hebbeding-prijs op HISWA
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 

Een onafhankelijke vakjury bestaande uit journalisten van watersportmedia, hebben een overzicht gemaakt van de leukste en handige (watersport)producten en diensten die in het afgelopen jaar op de markt zijn verschenen. Alle inzendingen zijn beoordeeld op criteria als toepasbaarheid van het product, innovativiteit en een prijsniveau dat past bij een ‘hebbeding’. Een ander belangrijk criterium is dat het handige producten zijn om aan boord te hebben. Daarnaast moet het product ten tijde van HISWA 2018 op de markt verkrijgbaar zijn.

Nominaties

Er zijn zeven genomineerde producten waaronder de Skywatch, een windmeter waarmee je eenvoudig windsnelheid, temperatuur, luchtvochtigheid en meer meet, de Olight H2R Nova, een compacte heavy duty hoofdlamp met verschillende lichtstanden en de Stoov® One, een draadloos en oplaadbaar warmtekussen dat zorgt voor energiezuinig infrarood warmtecomfort aan boord.

De winnaar van de publieksstemming wordt tezamen met de favoriet van de vakjury bekend gemaakt tijdens de opening van HISWA 2018 op woensdag 7 maart. Alle genomineerde hebbedingen zijn bovendien van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart in het InnovationLAB op de HISWA te bezichtigen en aan te schaffen.

 

2018-02-08
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV