Magazine
Contact
Home
Nieuw bezoekersrecord InterClassics Maastricht
De 25ste editie van InterClassics Maastricht in MECC is door 34,447 bezocht en dat is een record. In 2016 kwamen er 29,660 mensen kijken, het hoogste aantal tot dan toe. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd de collectie van 18 topstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964, die 007 in de film Goldfinger voor het uitvoeren van zijn missie overhandigd kreeg door ingenieur ‘Q’.  
 

Ook de Jaguar D-Type uit 1956 ‘XKD 606 the 1957 Le Mans Winner’ en de Ford Mustang ‘Eleanor’ waren te bezichtigen op deze jubileumeditie. Hij werd door de Cinema Vehicle Services in California speciaal gebouwd voor de film Gone in 60 Seconds met Nicolas Cage en Angelina Jolie in de hoofdrollen.

Manager InterClassics Erik Panis: ‘Ieder jaar opnieuw is het een uitdaging om een kwalitatief goede beurs neer te zetten voor zowel de bezoekers als de standhouders. Als team zijn wij erg trots dat het publiek in zulke groten getale de weg naar MECC Maastricht heeft weten vinden. Nog nooit eerder in de geschiedenis van 25 jaar InterClassics hebben wij zoveel bezoekers mogen verwelkomen’. 

De 26ste editie van InterClassics Maastricht zal plaatsvinden van donderdag 10 tot en met zondag 13 januari 2019 in MECC Maastricht. 

2018-01-25
In de aanloop naar de tweede editie van het vakevenement Bestelauto Expo op 13 en 14 november 2018 in Expo Houten, is een nieuw online platform live gegaan met nieuws, achtergronden, bestelautotests, videoverslagen en een chatfunctie. De uitbreiding dient ervoor om meer potentiële bezoekers te bereiken. Organisator Patrick van Tilburg van EXPOMotion wil www.bestelauto-expo.nl laten uitgroeien tot een breed nieuws- en kennisplatform voor de volledige bestelautosector.
 
De vakbeurs Verkeer, Mobiliteit & Parkeren heeft een nieuwe naam: Vakbeurs Mobiliteit. Belangrijke drijfveer voor de naamswijziging is de groeiende Nederlandse bevolking met als gevolg zorgen om toegankelijkheid en leefbaarheid. Door de vraag “Hoe houden we Nederland mobiel?” centraal te stellen maakt organisator ExpoProof de beurs futureproof. De beurs vindt op 28 en 29 november plaats in Expo Houten.
 
Het consumentenevent TuinIdee beleefde dit jaar een stijging in het bezoekersaantal van 10,8 procent. Na 25 jaar werd het vierdaagse evenement, dat van 22 tot en met 25 februari 2018 plaatsvond in Brabanthallen te ’s-Hertogenbosch, in een nieuw jasje gestoken om een bredere doelgroep aan te trekken. Organisator 2XPO schakelde hiervoor eventmarketingbureau Eventive in.
 
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
«« oktober | november | »»
Beursagenda Beursagenda











 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV