Magazine
Contact
Home
'Veel klanten wilden ter plekke de swimwear meenemen'
Wat drijft een marketing manager om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spraken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij nam deel aan Masters of LXRY 2017 in RAI Amsterdam.
 

Maar … Na afloop van de beurs namen we opnieuw contact met haar op. Zijn de verwachtingen uitgekomen?

Hoe is de beurs bevallen?

"Heel goed! Het was professioneel opgezet met meer focus op Fashion en de Fashion-exposanten dit jaar. Onze stand kreeg veel aanloop, klanten konden passen in het ruime pashok en ook een ware catwalk maakte onderdeel uit van het programma. Onze twee modellen vielen op in hun kleurige badpak en bikini, het merk mooi ondersteunend vanuit het 'natural beauty' concept in James Bond sfeer."

Wat ging er goed en wat viel tegen?

"Er was voldoende traffic (het mag altijd meer), stand en locatie waren prima en ik was blij met de standlocatie en de nieuwe opzet met pashok werkte goed. Wat er tegenviel kan ik eigenlijk niet bedenken."

Wat heb je geleerd voor de volgende beurs?

"Veel klanten wilden ter plekke de swimwear meenemen; nu had ik alleen samples om te passen; de orders konden worden besteld via mijn webshop www.boxerinblue.com. Volgend jaar zal ik wellicht meer voorraad meenemen om direct te verkopen."
 
 

2017-12-22
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV