Magazine
Contact
Home
Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodemerk BoxerinBlue, neemt deel aan Masters of LXRY 2017
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 

U staat deze week op de beurs Masters of LXRY 2017 met  BoxerinBlue Swim & Resortwear (BIB). Waarom gekozen voor deelname aan deze beurs?
‘Met mijn high-end badmodemerk richt ik mij mede op de doelgroep die deze beurs bezoekt. Vrouwen die er goed uitzien, veel met watersport bezig zijn zoals zeilen en graag reizen. Vorig jaar kwam hier bijvoorbeeld een mooie samenwerking tot stand met de IbizaRegatta. Mijn bondgirl bikini werd zo de bikini van de zeilsters die meededen.’

Hoe belangrijk is deze beurs voor u binnen de totale marketingstrategie?

‘Voor exposure, PR en netwerken een heel belangrijk onderdeel. Het levert ook weer goede stories op en photos/content voor de social media.’

Wat zijn de speerpunten voor deze beursdeelname? Wat is dus de belangrijkste boodschap die u wilt overbrengen?

‘Dat je wireless badmode heel comfortabel kan dragen; met het tonen van je natuurlijke schoonheid vinden juist veel vrouwen van uiteenlopende leeftijden hun kracht terug. Door exclusieve, stoere wikkeltops en mooie italiaanse stof, komt een grote diversiteit aan vrouweljke vormen weer tot zijn (haar) recht.’

Hoe zien we dat terug in het beursconcept? (uitnodigingen, standbouw, visuals, giveaways, standpersoneel….)

‘Op de stand zie je 2 meter hoge photoframes van de signatuur bikini en badpak. - levensecht bijna! Ook toon ik de nieuwe kleuren en combinaties voor 2017, naast de vaste collectie. Op zondagmiddag loopt BoxerinBlue mee op de catwalk met een aantal andere merken. Met de Happy Holidays promotie biedt ik bezoekers van mijn stand, een korting aan bij een bestelling in mijn webshop www.boxerinblue.com.’

Wat zijn uw verwachtingen/targets voor deze beurs?

‘Veel exposure, mogelijke nieuwe samenwerkingen, het merk zoveel mogelijk onder de aandacht brengen van zowel directe klanten als potentiële nieuwe verkooppunten, ook internationaal.’
 
 
 

2017-12-07
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
«« april | mei | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV