Magazine
Contact
Home
Winterparade niet gelukkig met nieuw kerstevenement in de RAI
Mobile Arts, de organisator van de Winterparade die sinds het jaar 2000 in Amsterdam gehouden wordt, is niet blij met de komst van een nieuw kerstevenement eind december met (bijna) dezelfde naam: de Amsterdamse Winterparade. Organisatie 4PM Entertainment, die de kerstmarkt in de RAI op touw zet, heeft toegezegd binnenkort om de tafel te gaan zitten met Mobile Arts. 

 

Mobile Arts hoopt op een naamswijziging:  "Het is, volgens ons, slecht voor beide partijen als we allebei dezelfde naam houden." Maar volgens 4PM Entertainment zit dat er niet in: "We willen het vriendschappelijk afhandelen, vandaar het gesprek. We hadden vooraf gekeken of de naam Winterparade beschermd is, dat is niet het geval. Bovendien heet ons evenement De Amsterdamse Winterparade, onze namen verschillen dus wel degelijk." Ook zegt de organisatie dat ze niet wisten van het bestaan van de Winterparade. 

Andere opzet

De Winterparade van Mobile Arts heeft de afgelopen 17 jaar op verschillende plekken in Amsterdam gestaan en dit jaar zal dat in de Zuiderkerk zijn. Een ticket voor de Winterparade biedt een compleet avondprogramma. Gasten worden aan tafels gezet, waar een diner wordt uitgeserveerd, terwijl de hele avond muzikanten spelen, acrobaten hun kunsten vertonen en er voorstellingen worden gegeven. De Amsterdamse Winterparade is een grote overdekte kerstmarkt, vergelijkbaar met die in Londen en New York, inclusief een 700 vierkante meter grote schaatsbaan, een kermis, een disco en een bioscoop. 

De Winterparade wordt gehouden van 21 tot en met 30 december 2017 in de Zuiderkerk in Amsterdam. 
De Amsterdamse Winterparade vindt plaats van 22 december 2017 tot en met 1 januari 2018 in RAI Amsterdam

2017-11-06
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV