Magazine
Contact
Home
010 Area Live: innovatie in live-communicatie
010 Area Live, is een nieuw event dat innovaties op het gebied van live-communicatie tastbaar maakt. De eerste editie vindt plaats op 16 en 17 mei 2018 in Rotterdam Ahoy. Organisator is Het Portaal Uitgevers en het initiatief wordt ondersteund door Rotterdam Partners en Rotterdam Ahoy.
 

“In deze tijd van digitalisering is live communicatie belangrijker dan ooit”, stelt managing director John Swaab. “Mensen willen hun favoriete merken en bedrijven, artiesten en entertainers in levende lijve zien, voelen en beleven. Live communicatie is veel meer dan live entertainment, het draait om directe interactie tussen mensen en merken of bedrijven.”
 
“Met 010 Area Live zetten we de nieuwste mogelijkheden in de spotlights om events en experiences te organiseren die deze relaties versterken. Er is veel aandacht voor een breed scala aan ontwikkelingen die de impact van live communicatie enorm vergroten. En die je dus ook live moet ervaren. Denk daarbij aan technologieën als Augmented Reality en Virtual Reality, maar ook aan de laatste trends en technieken in catering en live food experiences.
 

Trendsettende regio

“De focus van 010 Area Live is gericht op het beste dat de trendsettende regio Groot Rotterdam te bieden heeft. Toonaangevende spelers laten in Rotterdam Ahoy zien hoe zij innovatief inspelen op de ontwikkelingen in live-communicatie op het gebied van New Technologies, Activities, Food & Hospitality, Art & Culture en Congress & Locations.”
 
De reden voor de samenwerking tussen Rotterdam Partners, Rotterdam Ahoy en Het Portaal Uitgevers is de overtuiging om met 010 Area Live mensen, merken en bedrijven te kunnen inspireren in de manier waarop zij live-communicatie kunnen en zullen inzetten voor hun business.
 

Het Portaal Uitgevers

Het Portaal Uitgevers biedt vak- en branche-informatie in de domeinen actiemarketing, relatiegeschenken en promotionele producten, beurzen en congressen. Met de titels PromZ, Expovisie en Conference Matters is het mediabedrijf toonaangevend kennispartner voor deze vakgebieden.
 
 

2017-11-02
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV